| T-shirt ontwerp wedstrijd | 
| nietmeer 
 | 
| Quote:Jullie hebben t/m zaterdag 27 oktober '07 de tijd om een ontwerp te uploaden.
 | 
| 
 | 
| Relpa   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.482
 OTindex: 10.385
 S
 | 
| Ik denk/hoop dat Sjatter een beetje aan't stoken was, zo van, ;De winnende MOET on-line staan   | 
| 
 | 
| Dark Blue   Actief lid
 WMRindex: 101
 OTindex: 6
 Wnplts: Enschede
 S
 | 
| Nounou, er komen elke dag nog nieuwe ontwerpen bij    Ik ben benieuwd...  | 
| 
 | 
| Redirect   
  Erelid 
  WMRindex: 1.114
 OTindex: 431

| 
| Vandaag ook een ontwerpje  ingestuurd voor het nieuwe T-Shirt. Er is veel concurrentie zo te zien 	  Is het voor de WMR leden ook mogelijk om invloed uit te oefenen?   Edit sjatter: Probeer de modjes om te kopen | 
| 
 | 
| sjatter   
  Oudgediende 
  WMRindex: 10.025
 OTindex: 7.180
 T S
 | 
| Quote Relpa : Ik denk/hoop dat Sjatter een beetje aan't stoken was, zo van, ;De winnende MOET on-line staan  Ik probeer het wel.;) | 
| 
 | 
| Enkie   
  Oudgediende 
  WMRindex: 2.511
 OTindex: 18.336

| 
| Quote Redirect : Is het voor de WMR leden ook mogelijk om invloed uit te oefenen?   Edit sjatter: Probeer de modjes om te kopenSjatter toch   | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Eindelijk een wijs iemand, Sjatter, foei   | 
| 
 | 
| Redirect   
  Erelid 
  WMRindex: 1.114
 OTindex: 431

| 
| Quote Enkie : Quote Redirect : Is het voor de WMR leden ook mogelijk om invloed uit te oefenen?   Edit sjatter: Probeer de modjes om te kopenSjatter toch  Quote Kpuc : Eindelijk een wijs iemand, Sjatter, foei  lol   | 
| 
 | 
| Kleppie   Senior lid
 WMRindex: 324
 OTindex: 158

| 
| Zo zo, heeft erg succes.. ik heb er ook maar een ingestuurd: Mijn kunstwerk  Maar ik vind persoonlijk die van Dark Blue ook erg mooi.. Complimenten   | 
| 
 | 
| heraux   Oudgediende

WMRindex: 9.537
 OTindex: 27.258
 T S
 | 
| Je hebt een Electronen-microscoop nodig om het te lezen.. maar dan is dan weer een uitdaging voor de drager van het Shirt.. | 
| 
 | 
| RonHee   Oudgediende

WMRindex: 10.567
 OTindex: 4.662

| 
| Ik ben geen kei in het versturen/uploaden/ontwerpen e.d., mijn ontwerp was:Front: Hoezo raar?
 Back: RaarMaarWaar crew.

Shirt in blauw, letters in geel.

Maar ja, zo ding ik natuurlijk niet mee.
 | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Ik ben ook niet goed in ontwerpen maar vind m toch leuk bedacht :bijmij opde voorkant: Huh? Wat? Echt?
 op achterkant: www.waarmaarraar.nl en een grote W.
 | 
| 
 | 
| heraux   Oudgediende

T S
 | 
| Elk ontwerp is Uniek.. en dat is niet omdat ik niet tekenen kan..   DD   | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Ik deed t  mt paint   | 
| 
 | 
| WMR-kok   
  Oudgediende 
  WMRindex: 5.850
 OTindex: 106.950
 S
 | 
| Ik ben bang met zulke kleine letters dat het er snel af zal gaan.   | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| waarschijnlijk zal het wel iets groter gemaakt wordne dan toch? | 
| 
 | 
| ToMxlr   
  Erelid 
  WMRindex: 296
 OTindex: 7.186

| 
| hoe snel kunnen we de uitslag verwachten? is dat een zaak van dagen, weken? | 
| 
 | 
| Enkie   
  Oudgediende 

| 
| Minuten   Zondag om 00:01 is de uitslag bekend   | 
| 
 | 
| de Mexicaan   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.266
 OTindex: 3.691

| 
| Ik denk van dagen. | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| ik ben ongeduldigen tot welk uur kan je je ontwerp nog insturen tot vrijdagavond 23:59:59?
 | 
| 
 | 
| Enkie   
  Oudgediende 

| 
| Zaterdagavond, Misha   | 
| 
 | 
| heraux   Oudgediende

T S
 | 
| Quote Misha : Ik deed t  mt paint  Daar deed ik het ook mee.. virtuele paint | 
| 
 | 
| nietmeer   Oudgediende
 WMRindex: 1.656
 OTindex: 9.237

| 
| ik had even niet in de gaten dat er ook een topic was om je shirt aan te prijzen....  Maar goed, zoek die van mij maar op dan en oordeel zelf. | 
| 
 | 
| Dark Blue   Actief lid
 WMRindex: 101
 OTindex: 6
 Wnplts: Enschede
 S
 | 
| Quote Peter Willemse : Ik ben bang met zulke kleine letters dat het er snel af zal gaan.  Welnee joh, het zijn geen plakletters   (mag ik hopen) ... t-shirts die je drukt zoals bandshirts kunnen hele fragiele lijntjes hebben en dat valt er niet zomaar af    (uche uche eigen t-shirt aanprijzen) Lucky Me: Leuke cartoony stijl    Ik vind die van Wiellemien ook wel goed... geen idee waar dat stukje Nederland uit opgebouwd is though    ... en RonHunter: veel moeite gedaan    printen, fotograferen, uploaden... pff! | 
| 
 | 
| nietmeer   Oudgediende
 WMRindex: 1.656
 OTindex: 9.237

| 
| Tja, sommigen verdienen wel een leuke prijs voor alle moeite. Een mok ofzo?? (hint aan Voogeltje)  Bedankt Dark Blue...  | 
| 
 |