T-shirt ontwerp wedstrijd |
nietmeer
|
Quote: Jullie hebben t/m zaterdag 27 oktober '07 de tijd om een ontwerp te uploaden. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik denk/hoop dat Sjatter een beetje aan't stoken was, zo van, ;De winnende MOET on-line staan |
|
Dark Blue Actief lid WMRindex: 101 OTindex: 6 Wnplts: Enschede S |
Nounou, er komen elke dag nog nieuwe ontwerpen bij Ik ben benieuwd... |
|
Redirect Erelid
WMRindex: 1.114 OTindex: 431
|
Vandaag ook een ontwerpje ingestuurd voor het nieuwe T-Shirt. Er is veel concurrentie zo te zien Is het voor de WMR leden ook mogelijk om invloed uit te oefenen? Edit sjatter: Probeer de modjes om te kopen |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Relpa: Ik denk/hoop dat Sjatter een beetje aan't stoken was, zo van, ;De winnende MOET on-line staan Ik probeer het wel.;) |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Redirect: Is het voor de WMR leden ook mogelijk om invloed uit te oefenen? Edit sjatter: Probeer de modjes om te kopen Sjatter toch |
|
nietmeer
|
Eindelijk een wijs iemand, Sjatter, foei |
|
Redirect Erelid
WMRindex: 1.114 OTindex: 431
|
Quote Enkie: Quote Redirect: Is het voor de WMR leden ook mogelijk om invloed uit te oefenen? Edit sjatter: Probeer de modjes om te kopen Sjatter toch Quote Kpuc: Eindelijk een wijs iemand, Sjatter, foei lol |
|
Kleppie Senior lid WMRindex: 324 OTindex: 158
|
Zo zo, heeft erg succes.. ik heb er ook maar een ingestuurd: Mijn kunstwerkMaar ik vind persoonlijk die van Dark Blue ook erg mooi.. Complimenten |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Je hebt een Electronen-microscoop nodig om het te lezen.. maar dan is dan weer een uitdaging voor de drager van het Shirt.. |
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ik ben geen kei in het versturen/uploaden/ontwerpen e.d., mijn ontwerp was: Front: Hoezo raar? Back: RaarMaarWaar crew.
Shirt in blauw, letters in geel.
Maar ja, zo ding ik natuurlijk niet mee. |
|
nietmeer
|
Ik ben ook niet goed in ontwerpen maar vind m toch leuk bedacht : bijmij opde voorkant: Huh? Wat? Echt? op achterkant: www.waarmaarraar.nl en een grote W. |
|
heraux Oudgediende
Elk ontwerp is Uniek.. en dat is niet omdat ik niet tekenen kan.. DD |
|
nietmeer
|
Ik deed t mt paint |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik ben bang met zulke kleine letters dat het er snel af zal gaan. |
|
nietmeer
|
waarschijnlijk zal het wel iets groter gemaakt wordne dan toch? |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
hoe snel kunnen we de uitslag verwachten? is dat een zaak van dagen, weken? |
|
Enkie Oudgediende
|
Minuten Zondag om 00:01 is de uitslag bekend |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik denk van dagen. |
|
nietmeer
|
ik ben ongeduldig en tot welk uur kan je je ontwerp nog insturen tot vrijdagavond 23:59:59? |
|
Enkie Oudgediende
|
Zaterdagavond, Misha |
|
heraux Oudgediende
Quote Misha: Ik deed t mt paint Daar deed ik het ook mee.. virtuele paint |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
ik had even niet in de gaten dat er ook een topic was om je shirt aan te prijzen.... Maar goed, zoek die van mij maar op dan en oordeel zelf. |
|
Dark Blue Actief lid WMRindex: 101 OTindex: 6 Wnplts: Enschede S |
Quote Peter Willemse: Ik ben bang met zulke kleine letters dat het er snel af zal gaan. Welnee joh, het zijn geen plakletters (mag ik hopen) ... t-shirts die je drukt zoals bandshirts kunnen hele fragiele lijntjes hebben en dat valt er niet zomaar af (uche uche eigen t-shirt aanprijzen) Lucky Me: Leuke cartoony stijl Ik vind die van Wiellemien ook wel goed... geen idee waar dat stukje Nederland uit opgebouwd is though ... en RonHunter: veel moeite gedaan printen, fotograferen, uploaden... pff! |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Tja, sommigen verdienen wel een leuke prijs voor alle moeite. Een mok ofzo?? (hint aan Voogeltje) Bedankt Dark Blue... |
|