T-shirt ontwerp wedstrijd |
Crash Erelid
WMRindex: 1.817 OTindex: 133
|
Quote: je plaatje wordt verkleind naar 600 pixels breed, 2x uploaden is mogelijk maar dan blijft alleen je laatse ontwerp zichtbaar. Het staat vlak ondder het vakje waar je de afbeelding inlaat (bij gebrek aan een betere omschrijving) Als iemand nog hulp nodig heeft met het maken van de afbeelding bied ik me (vrijwillig!) aan. Mail me dan even. (Ik ben alleen pas rond 5 uur thuis ) |
|
nietmeer
|
ow daar niet gezien dus nah kan ik dus de voorkant niet meer insturen |
|
Crash Erelid
|
Je kan het vast wel op een acoordje gooien met een modje Ik ga pitten, weltruste lui |
|
nietmeer
|
dat zou dan niet fair zijn tegenover anderen ik zie wel |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Tiff en JPG zijn niet zuiver GIF is vergiftigd met (C) en PNG - tja.. is niet altijd klein..
Post geen BMP's of erger.. probeer eens TGA
Leuk als je met een SUN RASTER FORMAT aankomt of met PIC van DrHALO - Who dares!
Wie kent het PIX formaat? |
|
Crash Erelid
|
PIX? Dat klinkt alsof de eerste gameconsoles daarmee getekend zijn TIFF is misschien niet zuiver (wat ik trouwens nog nooit heb gezien ) maar het is wel een erg vriendelijk formaat BMP's killen alles wat er bestaat, maar daar komen waarschijnlijk het meeste van binnen Gelukkig wordt ales geconverteerd naar jpg Nog een vraag; Op welke gedeelte van het t-shirt kan allemaal gedrukt worden? Kan bijvoorbeeld op de mouwen ook? Of is het alleen een vierkant op de voor en achterkant waar er gedrukt kan worden? (ivm drukkosten) |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Laat maar zitten, zit lekker op te letten |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Chrash: maximaal 2 posities. |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik wil ook kunnen uploaden.. |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Dan moet je een ontwerp maken Dreamseltje....... |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Geeft dat een 'kick' ? Mag er ook een banaan op het t-shirt staan? |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote RonHunter: Dan moet je een ontwerp maken Dreamseltje....... Heb ik al, maar kan niet uploaden Ik heb Voogeltje ook al op de hoogte gesteld hoor |
|
olivier Senior lid WMRindex: 318 OTindex: 43 Wnplts: Huizen
|
Er zitten leuke tussen maar die van mij vind ik toch het leukst en zal ik toch het snelst dragen omdat het geen saaie lap tekst is, het maakt de mensen nieuwsgierig om op de site te kijken en dat moeten jullie hebben |
|
Crash Erelid
|
Quote Voogeltje: @Crash: maximaal 2 posities. Nee, ik bedoel: Hoe groot mag de afbeelding op de achterkant/voorkant zijn? Zo groot dat het de mouwen raakt? ( zoals dit) Of gaat het tot een beperkt gebied? ( als dit) |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote heraux: ...
Wie kent het PIX formaat? of IFF... zo mogelijk nog ouder... lang leve XnView... maar we gaan offtopic, ontopic: ik gaat wel ff klungelen met paint... het winnende ontwerp stuur ik nog wel een keertje in... |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ontwerp uploaden maximaal 600 x 600 pixels, dan lukt het wel. Maar uh, ik heb al het winnende ontwerp ingestuurd. |
|
nietmeer
|
Ik had niet gedacht dat het nog kon maar er staat nu ook een voorkant bij mijn ontwerp |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Peter Willemse: Maar uh, ik heb al het winnende ontwerp ingestuurd. opschepper, we zullen zien |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Inderdaad Tom |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Peter Willemse: Ontwerp uploaden maximaal 600 x 600 pixels, dan lukt het wel. Maar uh, ik heb al het winnende ontwerp ingestuurd. Je bent wel lekker vol van jezelf he |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ik ga voor eenvoud |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Zo, die van mij is ook ingestuurd Ben benieuwd, er zitten hele leuke tussen |
|
nietmeer
|
op de één of andere manier is mijn M weggevallen en de rest van de voorkant is ook niet duidelijk meer. Maar de bedoeling is wel duidelijk hoop ik edit: ff gekeken maar het origineel is wel duidelijk |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik zie die van Regie niet Edit: Lama |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik vind die van Heraux nog steeds het leukste... Lig in 'n deuk iedere keer wanneer ik dat ontwerp zie |
|