Nielsano stopt als moderator |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Ivm schoolwerk en een game verslaving heeft Nielsano besloten om te stoppen met modereren voor wmr. Ik wil, ook namens de rest, Nielsano ontzettend bedanken voor zn bijdragen en werk als moderator. Zonder Nielsano hadden we geen forum! We zijn nu even aan het kijken of we een nieuwe forum moderator nodig hebben of dat we het met Luna en mij redden. Mailen of je forum moderator mag worden heeft geen zin, als we besluiten dat we het niet redden met twee moderators zullen we zelf met geschikte leden contact opnemen. |
|
Bobiebier Senior lid WMRindex: 85 OTindex: 95 Wnplts: Sittard S |
hmm,, ook leuk |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik had hem al een tijdje niet meer gezien inderdaad. |
|
Anacho Erelid
WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Quote Bobiebier: hmm,, ook leuk Hoe bedoel je? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hij bedoelt niet dat het leuk is,maar net als dat je zegt : Nou,dat is me ook wat moois ...zoiets denk ik |
|
Voogeltje Administrator
Nee hij bedoelt dat een game verslaving ook leuk is... |
|
Luna Moderator
O,ja dat zal het wel zijn... Het is in ieder geval heel jammer en we hopen dat Nielsano hier nog weleens langskomt. |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote de Mexicaan: Ik had hem al een tijdje niet meer gezien inderdaad. Heb 'm nooit gezien |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
@Luna: gefelicteerd met je nieuwe functie;) veel suc6 maar nu is ''mij'' wel alleen wel jammer dat Nielsano ''moest'' stoppen |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Tijd geleden werd ik bedolven onder schoolwerk en had ik geen tijd voor WMR. Ik ben volgens mij bezig met een soort come-back, nu het zomervakantie is. |
|
nietmeer
|
Gamen kost een hoop tijd en energie, zeker als je jong bent |
|
hahaha, zoals gewoonlijk heeft de vrouw weer gelijk |
|
nietmeer
|
@Bobiebier, vrouwen hebben altijd gelijk, tenzij ze gelijk hebben. |
|
Ook dat klopt.. daar heb ik zo'n hekel aan he.. |
|
Luna Moderator
@Bobiebier,wen er maar aan want je ontkomt er niet aan :evil:hahaha:evil: |
|
nietmeer
|
Grinzz, "tenzij ze gelijk hebben". Dat houd dus in dat ze nooit gelijk hebben... |
|
Luna Moderator
Hummm,die had ik beter moeten lezen |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Bij de F.A.Q. staat Luna nog als Forum Moderator? Quote Voogeltje: Als we besluiten dat we het niet redden met twee moderators zullen we zelf met geschikte leden contact opnemen. Er is er nu toch nog maar één(mij)? |
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
ja daar lijkt het wel op maar vergete niet dat de andere modjes ook wel in kunnen grijpen op het forum |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Kpuc: Gamen kost een hoop tijd en energie, zeker als je jong bent Ik weet er alles van (Ik speel niet alleen World of Warcraft maar ook nog is America's Army). Quote Enkie: Er is er nu toch nog maar één(mij)? Alle Moderators kunnen ook het forum beheren |
|
Enkie Oudgediende
|
@Mmore; maar dan is Luna toch niet specifiek een forum moderator meer? Of gaat ze daar stiekem nog steeds over? |
|
Voogeltje Administrator
Luna wordt een normale mod omdat we het niet redden om alle ingestuurde artikelen te behandelen. Maar ik denk dat Luna nog steeds voornamelijk hier te vinden zal zijn. |
|
Enkie Oudgediende
|
|
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Is goed Voogeltje |
|
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
Quote Voogeltje: Luna wordt een normale mod omdat we het niet redden om alle ingestuurde artikelen te behandelen. Maar ik denk dat Luna nog steeds voornamelijk hier te vinden zal zijn. anders wil ik ook wel helpen |
|