Vakantie foto wedstrijd |
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Huh? Dat kun je toch niet zien? |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
je hapt |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@MuseMatt: Misschien heeft DreamerTje gisteren niet genoeg gegeten? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Valt reuze mee Dreamert, als ik 's nachts van de bank wakker schiet en de buis staat nog op een commercieel dan zie je echt wel wat anders. De bende bedekt en een mooie plaat in de natuur |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote DreamerTje: Huh? Dat kun je toch niet zien? Zoals jij wil. Jou foto is erg uitdagend en komt seksistisch over. Niet echt een vakantiefoto. Wel een mooie foto. |
|
DreamerTje Oudgediende
Jezus zeg. Je mag er ook 'n beetje positief over zijn ofzo. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Vind het wel meevallen hoor Sjatter... met 35 graden loop je niet in een poolpak |
|
sjatter Oudgediende
@DreamerTje: Dat is positief toch? Als jij je zo wilt profileren is het mij best. |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik hoef me helemaal niet te profileren. Maar dat ie seksistisch is, snap ik niet Ik ga toch niet in 'n lange broek rondlopen als je met 35 graden over 'n eiland gaat fietsen? |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
fap fap Edit MuseMatt: was dit echt nodig? |
|
DreamerTje Oudgediende
Nou Ik haal em wel weer weg anders. Wat een gezeik! |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Niet weghalen... nergens voor nodig |
|
nietmeer
|
Niet weghalen Dreamer, tis een leuke foto en echt niet seksistisch! |
|
emmertje Oudgediende
|
sjatter: Deze foto vind ik geenszins seksistisch Ik denk dat anders half Nederland seksistisch over straat loopt |
|
Stefsel Oudgediende
WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Hey dreamer, superleuke foto Gewoon laten staan! |
|
DreamerTje Oudgediende
Nou, dank jullie wel Ik laat em lekker staan! (Was ik anders toch al van plan ) |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Inderdaad Dreamer! En ook nog eens creatief het WMR-logo gemaakt! En hij is gewoon mooi. |
|
sjatter Oudgediende
@DreamerTje: Volgens mij gaat het er niet om hoe je erbij loopt, meer om hoe je erbij zit. Maar oke, maak je niet druk. |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@emmertje: dat doet half nederland ook maare, heb even gekeken, en zal het even netjes houden: volgens mij mag die foto gewoon blijven staan, aangezien hij gewoon aan de eisen voldoet(WMR logo staat erop, ennuh, hij is toch gewoon netjes voor 16 jaar en jonger???) |
|
DreamerTje Oudgediende
Tsja, ik moest wel zo zitten, anders zag je die M niet goed. Wees blij dat ik daar niet in m'n bikini zat! Dat kon ook echt niet eens, want ik had op dat moment 'n zonne-allergie. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Of in een kort rokje |
|
emmertje Oudgediende
|
sjatter: Zou DreamerTje in dezelfde pose zitten, maar dan met minirokje aan... dan kan ik me wel iets voorstellen bij jouw mening |
|
nietmeer
|
Sjatter: wat maakt t uit hoe ze dr bij zit, als dat voor haar een prettige houding is... je ziet geen bilspleten, geslachtsdelen of schaamharen dus niet miepen hoor!
|
|
sjatter Oudgediende
@DreamerTje: Ik bedoelde er niets verkeerds mee, sorry. |
|
DreamerTje Oudgediende
D'r was gewoon niet echt 'n andere manier om te zitten op dat moment Ik zat echt 'n op steile mini-berg! |
|