Vakantie foto wedstrijd |
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Geweldig ideetje, alleen de voorwaarde dat het jullie eigendom wordt weerhoudt mij om mee te doen. Ben erg benieuwd naar de foto's |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Pluppel, goed punt dat was nog van de vorige actie. Ik heb de regels nu iets aangepast. Quote Voorwaarden: door het uploaden van een foto geef je WaarMaarRaar het recht deze te publiceren |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Wat is trouwens een herkenbaar punt in Zweden |
|
Voogeltje Administrator
Ik zeg een standbeeld ofzo? |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Een standbeeld met een WMR-shirt aan (Eventuele boetes voor het aantasten van cultureel erfgoed zijn voor eigen rekening ) |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Wat dacht je ervan dat je gewoon een mooie vakantieplaat van een lokaal bekend iets maakt volgens de voorwaarden en dat de rest dan in een apart topic kan gaan raden waar die foto is geschoten |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ehm... maar mag je ook via internet plaatjes halen naar de plek waar je naartoe gaat, met het WMR-logo erin? aangezien wij in augustus naar Tjechië gaan, maar 18 september naar Portugal? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Edit: Misschien dat de inzendtermijn wat verlengd kan worden voor de latertjes? Dat lijkt me duidelijk van niet Wilc0 Echte eigen foto's natuurlijk |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
had ik wel verwacht, maar het was te proberen |
|
Pluppel Oudgediende
Misschien leuk om de bezoeker te kunnen laten stemmen.. Of ontstaat er dan 'vriendjespolitiek' ? |
|
Voogeltje Administrator
Helaas is in het verleden gebleken dat stemmen inderdaad vriendjespolitiek in de hand werkt. |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Hmm, als 't nou iets eerder gemeld was dan had ik inderdaad ook foto's gemaakt op pinkpop Maarja, dan maar in de zomervakantie iets leuks uitzoeken |
|
Voogeltje Administrator
Vriendelijk verzoek om bij het uploaden ook de plaats van de foto te vermelden, anders wordt het zo'n zoekplaatje |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
nietmeer
|
Ron voel je je weer ongemakkelijk? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik zie maar twee foto's geupload Zo weinig animo??" |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Luna: ik heb geen vakantie foto's met wmr erin die mooi zijn trouwens, zowiezo geen bekende punten of wmr erin |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Luna de vakanties moeten nog beginnen. |
|
Voogeltje Administrator
Hoeft niet echt een bekend punt te zijn, liefst wel natuurlijk, maar hoeft niet. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Voogltje Ik heb het gister nog een paar keer geprobeerd (uploaden dus)...naam verandert etc Still NO GO Hij geeft aan dat't ms JPEG is maar in de upload-link staat écht jpg ? Wat kan ik hieraan veranderen, Oh grote Voogel edit: @Henise, gister al gevraagd, moest niet uitmaken zei Voogel |
|
Henise Oudgediende
WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Misschien is het formaat te groot Relpa.
|
|
Voogeltje Administrator
Upload nog eens Relpa, en als je weer die foutmelding krijgt staat er bij wat voor bestand je uploade. Zet dat even hier neer, dan check ik even wat er loos is. |
|
nietmeer
|
Quote Luna: Ik zie maar twee foto's geupload Zo weinig animo??" ik heb er 1. maar ik kan niet uploaden, en ik sta er zo groot op dat je bijna alleen mij ziet |
|
Pluppel Oudgediende
Luna, twee foto's zijn verwijderd omdat er geen logo opstond. Dat was eigenlijk wel de bedoeling |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@VoogeltjeHij staat ook als twee na laatste in het web-album op m'n laatste blog Ik probeer alleen het origineel te laden voor meer detail, that's all Hij is nu aan't laden trouwens |
|