Martelen |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
@Madarian. Wel opletten dat den stokjens niet als marteltuig worden gebruikt |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
@Kpuc Of is de marteling: net zolang dooreten tot je barst? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Madarian: Of is de marteling: net zolang dooreten tot je barst? Se7en |
|
Kpuc Oudgediende
@Madarian. Zoals de gans gedwongen wordt? Brr, liever niet |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Kpuc: @Madarian. Zoals de gans gedwongen wordt? Brr, liever niet Of Giel Beelen.. ooit gehoord van chine3es watermartelen? brr zo hoef ik geen nat pak te halen |
|
Madarian Oudgediende
|
@ToMxlr Ik hoef helemaal niet gemarteld te worden. Ik lieg van begin af aan alles bij elkaar zodat ik volstrekt ongeloofwaardig ben... |
|
ToMxlr Erelid
|
Quote Madarian: ToMxlr Ik hoef helemaal niet gemarteld te worden. Ik lieg van begin af aan alles bij elkaar zodat ik volstrekt ongeloofwaardig ben... jaja en dat moet ik geloven? |
|
Madarian Oudgediende
|
ToMxlr
Ik ga dat van begin af aan proberen... |
|
Kpuc Oudgediende
wacht maar tot ik de kieteling ga starten |
|
ToMxlr Erelid
|
Quote Kpuc: wacht maar tot ik de kieteling ga starten nee niet dat. ik Heb Jannickse zien lijden.. NEEEEEEEEEEEEEEEEEdoe me dat niet aan |
|
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Quote Madarian: ToMxlr Ik hoef helemaal niet gemarteld te worden. Ik lieg van begin af aan alles bij elkaar zodat ik volstrekt ongeloofwaardig ben... Dus als jij iets zegt moet ik het precies omdraaien. Wacht, onee. Een nieuwe marteling!!! Ik heb een paradox gemaakt! Dat is denkwerk. Ik haat denkwerk. Punt als je zegt dat je liegt en je liegt wordt dat de waarheid, maar dan lieg je dus niet meer terwijl je zegt dat je liegt en dus lieg je waardoor je de waarheid spreekt waardoor je liegt AAAAAAAARRRRRRRGHHHHH!!! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Overrompeld worden met alle menselijke geneugden.. elke keer weer meer - totdat je alles verkleppert hebt.. naakt in de hoek.. |
|
Madarian Oudgediende
|
@Doctor Insano: Je hebt hem door. Probeer dan de waarheid maar uit al m'n opmerkingen te halen... |
|
heraux Oudgediende
Quote Madarian: ToMxlr Ik hoef helemaal niet gemarteld te worden. Ik lieg van begin af aan alles bij elkaar zodat ik volstrekt ongeloofwaardig ben... DeJoran(tm) methode? |
|
Kpuc Oudgediende
Een goede toverspreuk en je bent ook klaar |
|
gwcbakker Oudgediende
WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
Maar voor een toverspreuk van kwaliteit Ben je zo maar 1000 gulden kwijt! |
|
Kpuc Oudgediende
Nu zie ik het duidelijk, de Euro, het martelwerktuig van deze eeuw |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Kpuc: Nu zie ik het duidelijk, de Euro, het martelwerktuig van deze eeuw Het kwartje is gevallen |
|
Kpuc Oudgediende
Mwehh, hij doet t weer Sarren he, wacht maar tot je met mijn zweep kennis maakt |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Je zweepstaartje? |
|
TeunSr Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Is er iemand die Junior een tijdje wil lenen? Hij is de laatste tijd aardig gemeen bezig. |
|
Kpuc Oudgediende
Dat moet ik even met Joep de zwiepsteert overleggen Pietje. Teun, hou jij Jr maar fijn bij je hoor, als ik je zo hoor is m aardig weg richting Idi Amin Das met een ondertoon van sarcasme he |
|
TeunSr Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
We hebben sinds kort wel een zonnebank, maar of Junior zo bruin kan worden? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Als ze mij maar niet proberen te martelen, dat zal een marteling zijn voor hén, ik klets vijf kwartier in een uur, om het zwak uit te drukken. Dat wordt: "We have ways of making you stop talking" |
|
heraux Oudgediende
praten is niet het probleem - dat zul je inderdaad doen - het probleem is wat je zegt. Je zegt misschien dingen die niet waar zijn - en ook al heb je daar geen problemen mee - ze blijken wellicht meer waar dan je lief is.
|
|