DPBM, ik, DPOM |
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
^ zei dat ik een grote stap voorwaarts gezet heb > snapt dat even niet v gaat het me uitleggen |
|
nietmeer
|
^ wil uitleg > heeft een stap in het geloof gedaan v is melig |
|
emmertje Oudgediende
|
^ nu even niet > is benieuwd wat voor een stap v is meliger |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
^ is niet melig > vraagt zich af waar Flashfrog blijft v is nog meliger dan Emmer |
|
Sailer Erelid
WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
^Denkt van niet > vraagt zich af hoe iedereen de pijltjes maakt / weet dat wel |
|
emmertje Oudgediende
|
^ is shift + 6 > is shirt + . v is de v van vvv-kantoor |
|
nietmeer
|
^ legde wat uit aan Sailer > hoeft dat dus niet meer te doen v houdt van grunten |
|
emmertje Oudgediende
|
^ beweert iets dat ik niet snap > weet niet wat grunten zijn v gaat me dat uitleggen |
|
nietmeer
|
^ weet niet wat grunten zijn > zegt: 'grunten is een soort schreeuwen op maat van muziek ' v is het daarmee eens |
|
emmertje Oudgediende
|
^ zegt dat 'grunten' een soort schreeuwen op maat van muziek is > denkt: zal wel v kent een andere verklaring |
|
nietmeer
|
^ denkt: zal wel > kent geen andere verklaring v wil een liedje met grunten erin horen? |
|
emmertje Oudgediende
|
^ gaat me een liedje met grunten erin laten horen > denkt dat Txerseu dat middels een blog gaat doen v denkt dat ik daarmee best wel eens gelijk zou kunnen krijgen |
|
nietmeer
|
^ krijgt van mij een liedje te horen > heeft al een liedje v gaat het luisteren |
|
emmertje Oudgediende
|
^ heeft al een liedje > gaat het luisteren v wacht op mijn mening? |
|
nietmeer
|
^ gaat liedje luisteren > wacht op Emmers mening v geeft mening |
|
emmertje Oudgediende
|
^ wacht op mijn mening > heeft na 54 seconden het volume een heel eind teruggezet ... wat een herrie! v had een andere mening verwacht? |
|
nietmeer
|
^ vindt het niks > had zoiets onbewust wel verwacht v had meeluisters? |
|
emmertje Oudgediende
|
^ had het wel verwacht dus > had eigenlijk niemand die meeluisterde, de televisie was veel interessanter v kijkt of ik gereageerd heb op de blog |
|
nietmeer
|
^ heeft gereageerd op mijn blog > heeft ook weer gereageerd v vindt grunten wel wat aan |
|
nietmeer
|
^ is een spamcollega > vindt dat grunten nergens op slaat. v is een danser(es) |
|
nietmeer
|
^ vindt grunten niks > is geen danser, en ook geen danseres v moet naar de wc |
|
nietmeer
|
^ is een echte Txerseü > hoeft niet naar de WC v weet alles |
|
nietmeer
|
^ is een echte Vàilan > heeft vandaag zo'n 3 uur hard in de tuin gewerkt v heeft planten |
|
nietmeer
|
^ heeft vandaag de handen uit de mouwen gestoken > heeft geen planten op zijn kamer v wil een plant zijn |
|
nietmeer
|
^ heeft geen planten > wil geen plant zijn v is een plant |
|