DPBM, ik, DPOM |
Dutchessgirl Senior lid WMRindex: 288 OTindex: 41 Wnplts: Brussel
|
^ droomt teveel > spreekt dus geen chinees laat staan oud chinees v heeft zin op een chocolade ijsje |
|
nietmeer
|
^ Is spammerend bezig > gaat meedoen v doet ook mee |
|
|
^is een meeloper > is in form om te spammen v wordt er anbetant van |
|
nietmeer
|
^ is goed op weg > is ook een beetje in vorm v wil een hoge OT? |
|
|
^wil misschien zelf een hoge OT >neen eerder een hoge WMR index (dan kan ik plaatje toevoegen ) v heeft een WMR shirt? |
|
nietmeer
|
^ Gaat voor een hoge WMR-index > Wil meer OT en heeft een shirt V kan ook een plaatje toevoegen bij 1000 OT |
|
|
^heeft een coole kleerkast >jah maar 1000 duurt nog lang ik zit dichter bij wmr 500 v wil meer OT maar waarom?? |
|
nietmeer
|
^ zegt dat ik een coole kleerkast heb? > wil meer OT omdat...tja, waarom eigenlijk v is soms ongeduldig |
|
|
^weet niet waarom ie meer OT wil >is soms ongeduldig ik wil vakantie v wil ook vakantie |
|
nietmeer
|
^Bedoelde met kleerkast zeker die grote kast in de woonkamer, die op een foto is te zien? > Wil ook vakantie V heeft al vakantie |
|
|
^gaat naar een warm land in de vakantie > bdoelde de kleerkast met het WMR shirt in v gaat zich verbrande in de zon |
|
nietmeer
|
^ heeft de foto op mijn PP dus niet gezien maar bedoelde wat anders > gaat naar Sardegna op vakantie v wil daar ook heen |
|
|
^probeert me jaloers te maken met Sardegna > neen k ga naar Tacões v vraagt zich af waar dat ligt |
|
nietmeer
|
^ Gaat ergens heen > vraagt zich inderdaad af waar dat ligt v gaat het mij vertellen |
|
|
^gaat ook ergens heen > in Portugal, algarve v heeft examens |
|
nietmeer
|
^ heeft het mij verteld > heeft pas volgend jaar examens V houdt van grunten |
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
^ heeft volgend jaar examens > Grunten? v weet wat grunten is |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
^ moet maar aan Txerseu vragen wat grunten is > weet het al van Txerseu v gaat het aan Txerseu vragen |
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
^ weet het van Txer > wilt van Txer weten wat grunten is v is Txer en gaat het mij vertellen |
|
emmertje Oudgediende
|
^ wil van Txerseu weten wat grunten is > is NIET Txerseu v weet nu nog niet wat grunten is |
|
nietmeer
|
^ geeft toe dat hij niet iemand anders is > weet wat grunten is v luistert orgelmuziek |
|
emmertje Oudgediende
|
^ denkt dat ik orgelmuziek luister > maakt zélf orgelmuziek v kan ook een instrument bespelen (op een manier die voor eenieder aangenaam is om te horen ) |
|
nietmeer
|
^ maakt orgelmuziek? > bespeelt geen instrument v kan zingen |
|
emmertje Oudgediende
|
^ bespeelt geen instrument > kan 3-stemmig zingen v kan rappen |
|
nietmeer
|
^ Woont in het zuiden van het land. > Woont in het noorden van het land. V Woont in het midden van het land? |
|