king of the hill 2 |
benja34 Erelid
 WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
dan klinkt er in het dal draaiorgelmuziek, doccie kan het niet weerstaan en rent ernaartoe
my hill |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.654 OTindex: 94.968
|
omdat hij -natuurlijk- zijn camera heeft meegenomen, begint benja mooi foto's te maken, en is daar zo in verdiept, dat hij ongemerkt van de heuvel wegdwaald hé.. een verlaten heuvel? my hill  |
|
benja34 Erelid
|
de flits van mijn camera is zo sterk dat het allone tijdelijk verblind en ze van de heuvel af struikelt. my hill  |
|
nietmeer
|
*Komt Roxi wat te drinken brengen, waardoor ze nodig naar de wc moet. Helaas bevind de dichtstbijzijnde zich in het dal.* Bewaak ik de heuvel wel even voor je  My Hill |
|
Roxichu Erelid
 WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
*Ziet Taz de heuvel op lopen met wat te drinken* Alleen weet hij niet dat Benja daar zit... het is erg donker op de heuvel, en Taz schrikt van de zware stem die uit de mond komt van de persoon waarvan hij dacht dat het Rox was. Hij schrikt zo erg dat hij het glas drinken uit zijn handen gooit, pardoes bovenop Benja. Benja loopt woedend de heuvel af. Taz loopt weer terug naar het café om nieuwe drankjes te halen  My Hill. |
|
nietmeer
|
@Roxichu: oh ja foutje bedankt  *brengt dit keer wel voor Roxi de drankjes mee* Het is te laat om nog naar beneden te gaan dus ik kom je tot morgenochtend gezelschap houden  Our Hill Welterusten  |
|
allone Oudgediende
|
'liefde maakt blind' dat blijkt wel weer duidelijk, aangezien Taz niet eens het verschil ziet tussen benja en Rox (die al eeuwen niet op de heuvel geweest was  ) bovendien is hij zo verblind, dat hij ook vergeten is, dat geen twee personen op de heuvel mogen, dus "our hill" is al helemaal niet mogelijk  hoog tijd dat Taz maar eens naar de oogarts gaat voor een goede oogreiniging en naar een meditatiesessie, voor een goede hart- en geestreiniging  my sunny sunday-hill Laatste edit 29-09-2013 08:43 |
|
nietmeer
|
@allone: Ik was ondertussen al lang beneden dus ik weet niet wie je naar beneden hebt gestuurd, maar ik was het niet  Misschien Roxi?  Mijn ontbijtje in het cafe  |
|
allone Oudgediende
|
ik zag toch duidelijk ergens "our hill" staan, en, quote ik kom je tot morgenochtend gezelschap houden  .. zoeken jullie het maar lekker samen uit in het cafe, bij een kopje koffie  ik pas wel ff op de heuvel: my hill  . Laatste edit 29-09-2013 09:24 |
|
nietmeer
|
Is goed  Allone's Hill  |
|
allone Oudgediende
|
no problem, graag gedaan  my hill  |
|
Roxichu Erelid
|
Nou, dan blijf ik ook maar Taz gezelschap houden, to return the favor Cheers!  Allone's Hill. For now  |
|
allone Oudgediende
|
fijn  vandaag is het tenminste lekker rustig hier  still my hill Laatste edit 29-09-2013 13:30 |
|
benja34 Erelid
|
ik moet het gras gaan maaien  i'll be back  allone's hill  |
|
nietmeer
|
De zon gaat onder, de dag voorbij. Het wordt maandag. Allone moet weer werken en laat de heuvel alleen achter. Jersan ziet dat en snelt naar boven.
Jersans hill |
|
allone Oudgediende
|
bezoekers, ja en iedereen heeft blijkbaar respect voor mij als King of the Hill  mooi, ik zit hier lekker, t is een prachtige dag  oeps, pech gehad,  maar Jersan verdwijnt als snel en als plotseling als hij kwam, want hij moet nog zijn sollicitatiebrieven verbeteren tot ze absoluut perfekt zijn.. my hill Laatste edit 29-09-2013 17:08 |
|
nietmeer
|
Jersan verstuurt de sollicitatiebrieven en krijgt helaas alleen afwijzingen. Hij gaat ermee naar Allone die als troost een bakje thee voor hem gaat halen. Hij achtervolgt haar en duwt haar in een moeras waar ze zonder hulp niet uit kan komen (sorry, ik wil gewoon de heuvel  ). Dan rent hij terug naar de heuvel. Jersans hill |
|
benja34 Erelid
|
benja helpt allone het moeras uit en duwt jersan wegens zij gedrag de heuvel af
my hill |
|
allone Oudgediende
|
oeps, t is druk hier dank je benja allone gaat naar huis om te douchen daarna komt ze terug bij de heuvel die benja aan haar afstaat omdat hij op zoek wil gaan naar een avatar: hij komt nl al dicht bij de 1000  my hill Laatste edit 29-09-2013 17:18 |
|
benja34 Erelid
|
ik ga eten, dus allone mag nog even blijven zitten  allone's hill |
|
allone Oudgediende
|
@benja34: smakelijk eten  ik heb al gegeten, dus blijf nog ff hier  my hill |
|
Roxichu Erelid
|
Na bijna een heel weekend de heuvel voor haarzelf te hebben gehad, voelt Allone zich wel een beetje eenzaam, en gaat dus op de koffie bij wat vriendinnen. Van deze gelegenheid maakt Rox mooi gebruik  My Hill |
|
allone Oudgediende
|
helaas hebben deze vriendinnen geen Stroopwafelkruimelappeltaart.. dat is een beetje terleurstellend allone maakt er zelf maar één, en gaat een stuk daarvan onder aan de heuvel bij Taz' café opeten Rox kan de geur en verleiding niet weerstaan, en als ze naar beneden komt, kan allone snel de heuvel weer veroveren  my hill |
|
Roxichu Erelid
|
Hoe lekker taarten ook zijn, Rox is aan de lijn  Dus laat zie de taart achter voor Taz en loopt terug om Allone er op te wijzen dat Rox aan het lijnen is. Allone voelt zich zo schuldig dat ze Rox in verleiding heeft gebracht, dat ze nu meteen een koolhydraat-arm ontbijt gaat halen voor haar My Hill. ~~ ps. Ik ben niet echt aan de lijn hoor Ik zit precies op mijn streefgewicht. Laatste edit 30-09-2013 09:45 |
|
allone Oudgediende
|
iedereen weet bewegen is belangrijk dus geeft allone Rox een abonnement op de sportschool cadeau enthousiast gaat Rox er heen..
my hill |
|