hr
jaargang -24 - laatste artikel 19-4 08:00 - 76013 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 459 460 461 [462] 463 464 465 485 486 487 488

king of the hill 2

22-01-15 14:39:20
RNoodles
Oudgediende

WMRindex: 613
OTindex: 8.939
afbeelding

Om vandaag door te komen :)
Still (criple) allone d'r Hill

Laatste edit 22-01-2015 14:40

22-01-15 15:33:11
allone
Oudgediende

WMRindex: 52.654
OTindex: 94.980
RNoodles ok

dank je *)

en de zon gaat al weer bijna onder:

afbeelding

my hill

Laatste edit 22-01-2015 15:33

23-01-15 09:27:03
allone
Oudgediende

WMRindex: 52.654
OTindex: 94.980
weer ochtend.. en groot feest vandaag:

afbeelding

gefeliciteerd GMVersluis (beer)

but still my hill  ;)

23-01-15 15:22:23
RNoodles
Oudgediende

allone heeft d'r fruitmandje helemaal leeggegeten en heeft ook teveel taart van GMVersluis:jeej(beer) gegeten.
Ze wil graag naar huis om bij te komen en aan te sterken.
RNoodles helpt haar graag naar huis.:ja

My Hill8)

11-02-15 10:23:02
Stone-cold
Erelid

WMRindex: 326
OTindex: 4.239
RNoodles is zo lief om Stone-cold te helpen met het verslepen van zijn spullen uit zijn studio en die naar de hill, mar met fikse pijn in de rug is rust de enige optie, dit is de perfecte plek om de podcast op te nemen!

My Hill.

11-02-15 22:20:49
nietmeer
Een ware horde fans gaat richting heuvel omdat daar hun grote idool Stone-cold zit. Ze willen allemaal een handtekening van deze podcastkunstenaar.
@Stone-cold: vindt dit maar niks want zo kan hij niet werken. Hij pakt zijn boeltje snel op en gaat weer naar huis om daar in alle rust deel 3 op te nemen.
Grouse, die dit allemaal van een afstandje beziet, besluit de lege plek maar op te vullen.
De fans lopen achter Stone-cold aan.

14-02-15 04:23:24
WMR-kok
Oudgediende

WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
na een paar dagen krijgt Grouse een enorme honger en gaat naar huis om te eten, ik kom op tijd om Grouse in de verte te zien verdwijnen en parkeer mijn mobiele restaurant op de heuvel.

My Hill

16-02-15 16:13:21
RNoodles
Oudgediende

Op de heuvel parkeren mag niet :nee
Mijn auto was al eens weggesleept van de hill, zo ook het restaurant van WMR-kok:ja

WMR-kok gaat er gelijk achteraan om hem terug te krijgen.

My Hill8)

16-02-15 16:16:42
Roxichu
Erelid

WMRindex: 794
OTindex: 6.983
RNoodles was nog vergeten zijn auto te gaan ophalen op de plek waar ze hem naartoe hebben gesleept. De politie had geen plek meer in Nederland dus hebben ze de auto naar Rusland laten verslepen. RNoodles zal nog wel even druk zijn met reizen voordat hij weer bij de heuvel terugkeerd. Roxi was zo lief om wel even op de heuvel te passen.

:w My Hill~

18-02-15 10:19:56
Stone-cold
Erelid

"Know your enemies, Knowledge is power"
-Chen Stormstout.

Dus na een kleine resaerch komt Stone-cold de hill opgelopen. hij geeft Rox een briefje van 10 en zegt dat ze op zijn kosten lekker een biertje kan pakken in het Café! Haar brabantse bloed kan dit natuurlijk niet afslaan en al snel stormt ze de Hill af!

Stone-cold klapt zijn stoeltje uit, pakt een flesje ijsthee, zet zijn zonnebril op en geniet van de "denkbeeldige" zon (wishfull thinking) onder de rustgevende klanken van Slipknot.

My Hill!

18-02-15 10:36:39
Roxichu
Erelid

Rox haar Brabantse bloed was, helaas voor Stone-cold, niet zo heel Brabants, en na dat ene biertje had ze toch zo'n vieze smaak in haar mond... Haar maag speelde op, tranen welde op in haar ogen. Uit wanhoop snelde ze de heuvel weer op om Stone-cold om hulp te vragen, maar :r te laat! Stone-cold zat helemaal onder Roxikots. Vol afgrijzen verliet hij de heuvel om een lekker verfrissende douche te nemen.

Roxi begon ondertussen haar mond maar te spoelen met het mondwater dat ze toevallig altijd op zak had (A)

My hill 8)

((De Rustgevende klanken van Slipknot _O- Doe mij dan maar FFDP))

18-02-15 10:54:58
Stone-cold
Erelid

Quote:
((De Rustgevende klanken van Slipknot _O- Doe mij dan maar FFDP))

Asking Alexandria? ;)

Na een heerlijk verfrissende douche loopt SC weer richting de heuvel en ziet daar Rox zitten, maar ze ziet er niet zo goed uit!

SC sprint er op af! en ziet het al, een lege fles mondwater! Je moet het ook niet doorslikken oenemeloen! SC belt meteen een ambulance die Rox mee nemen.

Ongetwijfeld zal ze met een snappy comeback komen, maar tot die tijd zal SC het plekje wel even bezet houden.

My hill(?)...

18-02-15 11:13:27
Roxichu
Erelid

Quote:
Asking Alexandria?

((:ja Is ook wel lekker rustgevend he :P))

Eenmaal bijgekomen in het ziekenhuis vertellen de doktoren wat haar overkomen is, en wie de grote redder in nood is geweest. Wist Roxi veel dat je dat spul niet gewoon kon drinken. Ze vond die prikkelende pijn achter in haar keel altijd wel lekker.

Tot verbazing van SC komt ze dit keer niet terug met een "snappy comeback", maar met een bosje bloemen om hem te bedanken :D (f)

SC was zo blij met de bos bloemen en ging van vreugde een dansje doen. Door Roxi's lieve daad besloot hij haar de heuvel te geven, om de pijn nog wat meer te verzachten.

My hill~

18-02-15 13:00:20
Stone-cold
Erelid

Ach, had je niet hoeven doen! (A):$...
Maar helaas moet ik je teleur stellen, want schijn bedriegt!

Quote:
Les 1 van het leven: "Know your enemies"
Les 2 van het leven: "Trust no one"

Wat Rox namenlijk nog niet wist is dat SC heel goed wist dat Rox weer terug zou komen om de Hill op te eisen, dus heeft hij uit voorzorgsmaatregelen het adress van BSO de k*t-koters varanderd naar het adress van de hill.... en al snel word Rox omringd door ouders en verzorgers met schreeuwen en huilende kinderen! gillend gek rent Rox ver en snel, SC ziet zijn kans een loopt rustig naar boven, legt iedereen uit dat het een misverstand was, en de ouders gaan weer naar huis.

My Hill!

Laatste edit 18-02-2015 13:01

18-02-15 13:57:40
Roxichu
Erelid

Roxi is toch een beetje overrompeld dat SC haar steeds een vijand noemt, we zijn hier op WMR namelijk allemaal supervriendelijk (meestal dan :P) Daarom besluit Rox hem nog maar een gunst te doen en hem lekker op die heuvel te laten zitten waar hij zo naar verlangd. (Voor nu dan 8)
Misschien wordt ze dan niet meer als zodanig vijandig beschouwd. :D

SC’s Hill.

18-02-15 14:55:50
nietmeer
Onder de Hill wonen wat mollen, en in ruil voor een wormentaart mag Wortel van hun gangen gebruik maken. De mollengangen dicht bij de top zijn verlaten omdat het daar te druk en lawaaiig en gevaarlijk is om mollenkindjes op te voeden. Wortel gaat daarheen, en als echte Scout begint ze er brandhout te verzamelen. Wortel graaft een oude molshoop open en steekt het vuur aan. StoneCold is nu lang niet meer zo koud als hij was, en om zijn temperatuur te herstellen vlucht hij weg en springt in zee. Wortel, als Scout, begint marshmallows boven het vuur te roosteren aan een stok.

My Hill

18-02-15 20:06:42
Stone-cold
Erelid

Quote:
Roxi is toch een beetje overrompeld dat SC haar steeds een vijand noemt, we zijn hier op WMR namelijk allemaal supervriendelijk

Normaal gesproken ben ik degene die je een drankje aanbied in café den voogevlucht, maar dit is KIng of the Hill, Survival of the smartest hier! ;) ontmoet mij buiten dit spel om en je zal zien dat ik de slechtste niet ben! ;) :*

Als wortel er achter komt dat haar marshmallows op zijn trekt ze een sprintje naar de winkel, ze heeft nogsteeds honger!

SC die weer op gezonde lichaams temeratuur is ziet zijn kans om nog even te genieten van dit kampvuurtje, hij klapt zijn stoel uit, en gaat genieten van de heldere hemel bij nacht! naast hem klapt hij nog een stoeltje uit. misschien wil er iemand met hem deze bijzondere avond doorbrengen? (A)

@Roxichu: P.S. wel lief van je dat je me de Hill nog gunt, misschien zijn we verkeerd begonnen indd! hoe kan ik je bedanken? :S *rijkt hand uit* Thom is de naam aangenaam!

18-02-15 22:08:37
nietmeer
uhuh, ik wil wel deze bijzondere avond doorbrengen, daarom klap ik de tweede stoel uit - maar ik breng de avond liever niet met jou door. Wortels houden van in-hun-eentje-zijn, wat Mama Wortel dan weer een aflerenswaardige eigenschap vindt. Hoe het ook zij, Wortel serveert Stone-Cold een portie communistische soep (borsj), die, zoals het hoort, met "alles wat rood is" is bereid, maar nu blijkt zelfs de versgemalen vierseizoenenpeper vervangen door vier rode pepers, als Stone-Cold daar na één of twee happen achterkomt wordt het hem te scherp en vlucht hij weg.

My Hill

19-02-15 20:40:22
Stone-cold
Erelid

Na een dag flink ziek te zijn geweest van de pepers loopt SC terug naar de hill, dit keer met een geheim wapen.

Quote:
Lesson 1: Know your enemies, Knowledge is power

In zijn hand heeft SC een Konijn! Wortel ziet het konijn, en weet niet hoe snel ze weg moet zijn voor het konijn de achtervolging inzet!

My Hill!
"And that's the bottom line, 'cause Stone Cold Said so!"

19-02-15 21:23:07
nietmeer
so hee, ik ben al vier keer (lang geleden) de heuvel afgejakkerd door een konijn...

omdat Stone-cold zo goed begrijpt hoe je met kinderen om moet gaan, wordt hij op zijn mobiel gebeld door een wanhopige moeder. Stone-cold moet haar zoontje leren dat bovenin lantarenpalen klimmen gevaarlijk is. Haar zoontje had op die manier al eens een arm gebroken, maar dat houdt hem nog steeds niet tegen. Stone-cold begrijpt dat de plicht hem roept en gaat helpen. Zolang past Wortel op de heuvel. Ik eet lekker een stukje poffert.
Wie bang is voor een pannekoek, is een poffertje.

My Hill

19-02-15 21:31:51
Stone-cold
Erelid

Als SC terug komt van alweer zijn zoveelste heldendaad ziet hij Wortal (alweer) op de Hill zitten, maar als hij het verhaal leest hoe ze het gedaan heeft gaat hij van alle randomheid helemaal stuk van het lachen!

"You win this round 'ye bloody carrot!
But this isn't over!"

Wortel's Hill

19-02-15 21:34:56
nietmeer
@Stone-cold: zo heel random is het niet. Ik ken een moeder wiens zoon echt een keer z'n arm brak na weet-ik-hoe-vaak bovenin lantarenpalen te hebben gezeten. En jij weet hoe het is om door kinderen beklauterd te worden...

19-02-15 21:37:19
Stone-cold
Erelid

wortel: Het ging me meer om het gedeelte vanaf het eten van het poffertje

19-02-15 21:39:50
Roxichu
Erelid

Door al dat poffertjes eten begon wortel op een gegeven moment toch een opgeblazen gevoel te krijgen, Wortel hupste de heuvel af zoekend naar Mama Wortel om te vragen wat het probleem is. Mama Wortel ontdekt al gauw dat Wortel alle poffertjes op had gegeten. Je moet ook niet meteen het hele pak leeg eten, pannekoek!
Mama Wortel was boos dat Wortel niks over had gelaten voor haar Wortelbroertjes-en zusjes, en kreeg meteen huisarest.

Roxi ploft op dat moment mooi neer om naar de sterrenhemel te kijken.

My Hill :D

19-02-15 21:46:07
nietmeer
@Roxichu: hee, we hadden geen poffertjes in huis 8O
We aten poffert/broeder, en dat is iets anders! (Pannekoekenbeslag met appel en rozijn, doe het in een gietijzeren pan, bak het. Eindresultaat: kruising tussen pannekoek en taart)
Ik had zelfs wat apart gelegd voor Mama Wortel die wat later kwam, en heb zelf een extra tosti gegeten omdat er niet genoeg poffert was...Mama Wortel is heel fatsoenlijk en ziet te fout in. Wortel kon zich tijdens haar huisarrest met WMR vermaken en is dus niet boos. Alles is weer goed.
Wortel kijkt eens bij de heuvel. Leuk wezentje daar op de heuvel. Hoe zou je die van de heuvel aflokken? Oh wacht, de toko verkoopt lichees. *gaat op pad en legt lichees naast de heuvel*
Poele poele, Roxi! Lichees! Roxi komt de heuvel afstuiven en Wortel gaat op haar rug liggen om naar de sterren te bekijken, want Wortel houdt daar ook van. Roxi bestudeerd de sterren vanaf een plekje naast de heuvel, met de lichees bij de hand.

My Hill

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 459 460 461 [462] 463 464 465 485 486 487 488

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven