king of the hill 2 |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Als glaasje beter had opgelet, had hij kunnen weten dat die vier kleine hillspirits ooit samen de grote hillspirit waren. Hij is gesplitst toen Stanna5x in een dwaze bui de heuvel splitste. T-S gebruikt een fusiemachine om de vier spirits weer te herenigen. Nu is er weer echt 1 heuvel.
My hill |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Ik pak een kettingzaag en jaag iedereen van de heuvel...
Mý Hill.. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
O, worden we gewelddadig? Dan weet ik nog wel iets. T-S pakt de telefoon, en belt Leatherface, de moordenaar uit "The Texas Chainsaw Massacre". Hij verteld hem dat Sjefke van mening is beter met een kettingzaag om te kunnen gaan dan hij. Uiteraard pikt Leatherface dit niet en komt zijn titel verdedigen. Sjefke moet vluchten voor zijn leven.
My hill |
|
vladimir Oudgediende
 WMRindex: 1.667 OTindex: 12.023
|
ik maak een Waterstofbom laat hem vallen op tom servo dan blaas ik hem op hij verbrand levend dan kom ik op de hill . .... my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De explosie vernietigd echter de gehele heuvel. Vladimir kan dus niks meer veroveren.
T-S is helemaal zwartgeblakerd, maar functioneert nog wel. Hij gaat als eerste naar de nieuwe heuvel (en ja, de hillspirit zit erin)
My hill |
|
vladimir Oudgediende
|
Vladimir belt zijn vrienden van de KGB en vraagt om 1 liter sarin en dropt het op de hill en vergast tom servo valt dood neer dan stap ik uit om te kijken of hij dood is en dan snijd ik zijn halsslagader door . . .my hill |
|
sjefke Oudgediende
Loopt met gaspak de heuvel op met een Gaitlin-gun...  Still Mý Hill..  |
|
glaasje Erelid
 WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
Offtopic: wat een geweld op dit topic  . dit haalt echt die goede gezellige sfeer weg. glaasje wijst sjefke en valdimir op hun punten vind dat ze zich moeten schamen  . sjefke schaamt zich zelfs zoo erg dat hij de heuvel verlaat en glaasje achter laat. my hill |
|
vladimir Oudgediende
|
vladimir belt de glas op haal dienst en die nemen glaasje mee .... . . my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Offtopic: @vladimir: halsslagader? T-S is een robot hoor, die hebben geen halsslagader. @glaasje: mee eens. Op de vorige pagina vertelde je nog hoe op andere fora altijd maar geweld wordt gebruikt in de king of the hill-topics. Dit forum moet juist anders zijn. Wees eens creatief in plaats van altijd maar wapens te gebruikern T-S is nog in leven. Robots kunnen niet door door gas en ze hebben zeker geen halsslagader. Wat Vladimir doorsneed was gewoon een kabel in T-S' lichaam, maar die ondersteunde geen primaire functies. T-S moet wel terug naar zijn satelliet voor reparatie. Daar ontdekt hij dat de satelliet nu is uitgerust met een oneindige onwaarschijnlijkheidsaandrijving. T-S berekend de onwaarschijnlijkheid dat hij de heuvel krijgt, en stelt de aandrijving daarop in. Hij activeert hem, waarna hij plots op de heuvel zit. De heuvel blijkt echter opeens te zijn gemaakt van pudding en Vladimir blijkt opeens een jurk te dragen. Dat zijn helaas bijwerkingen van de oneindige onwaarschijnlijkheidsaandrijving. Maar geen nood; zodra de normaliteit is hersteld verdwijnen deze gevolgen weer. My hill |
|
nietmeer
|
De normaliteit wordt hersteld, Vladimir is weer king of the hill en Tom-Servo is weer met zijn satelliet in de ruimte. Vladimir is helemaal verbaasd en over zijn toeren van de veranderingen. Hij waggelt de heuvel af en valt bewusteloos neer. Jersan brengt hem naar dokter Delenn en gaat daarna zelf de heuvel op.
My hill |
|
vladimir Oudgediende
|
vladimir is bij delenn in het ziekenhuis en steelt suxamethonium chloride en in injecteert het in jersen en gooit hem van de hill en neemt hem in . . . my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S bedenkt een nieuwe dans die hij heel toepasselijk "de king of the hill" noemt. Je kan hiermee namelijk al dansend de heuvel veroveren. Hij demonstreert het door de heuvel te veroveren van Vladimir. T-S maakt er een filmpje van, zet die op youtube, en het wordt een grote hit.
My hill |
|
Sterre Senior lid WMRindex: 261 OTindex: 653
|
T-S is internationaal heel beroemd geworden en besluit om op wereldtournee te gaan.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Alleen is er een ding. Om "de king of the hill" op te kunnen voeren heb je een heuvel nodig om te veroveren, want daar draait de dans allemaal om. T-S neemt de heuvel dus mee op tournee. Bij het eerste optreden danst hij Sterre van de heuvel.
My hill |
|
glaasje Erelid
Helaas word T-S ineens overladen met fans die allemaal de heuvel willen hebben. T-S probeert ze nog tegen te houden maar het lukt hem niet.
hill vol fans. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
En omdat maar 1 iemand de heuvel mag hebben, treed de verdediging van de heuvel weer in werking. Een enorme windvlaag blaast alle fans van de heuvel, tot alleen T-S er nog zit.
My hill |
|
neles Senior lid WMRindex: 116 OTindex: 18
|
Doordat alle fans worden weggeblazen vergeet T-S dat er wordt gestreden om de heuvel, neles klimt erop en verast T-S van achteren. hij schrikt zo erg dat hij van de heuvelt rolt. My hill ... for now  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S klimt weer naar boven en vraagt Neles of het nou echt nodig was om hem zo van achteren te besluipen. Neles bedenkt zich dat dit inderdaad een wat overbodige zet was, en vertrekt.
My hill |
|
glaasje Erelid
Offtopic: aaarg! ik kan niets verzinnen om T-S van de heuvel af te krijgen  |
|
neles Senior lid WMRindex: 116 OTindex: 18
|
neles nodig glaasje uit voor de koffie, in de hoop dat hij hem inspireert zodat hij ook weer meedoet.
ondertussen verontschuldigt neles zich bij T-S en bedenkt een nieuw plan.
Still T-S's hill. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Verontschuldigingen aanvaard (zolang het mijn heuvel is hoor je mij niet klagen)
Still my hill |
|
sjefke Oudgediende
gaat op de heuvel staan en wil wel eens zien wie mij er af gaat krijgen.. *zet zijn hakken in het zand*  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
* waggelt langs en ziet Sjefke op de hill staan en denkt hey, das een makkie  . Roy gaat naar een shoppie en komt terug. Roy zet de opblaaspop beneden, Sjefke ziet dat en stormt naar beneden. Roy gaat naar boven, My Hill  |
|
sjefke Oudgediende
Roy6: Geil  |
|