king of the hill 2 |
nietmeer
|
Alev loopt de hill op en trapt T-S er dood simpel van af.
QOTH... Eh... My hill :3
(Ben gewend om Q(ueen) O(f) T(he) H(ill) te zeggen :3 ) |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Gelukkig had T-S een titanium plaat in zijn achterwerk gemonteerd. T-S ligt nu weliswaar onderaan de heuvel, maar Alev krijgt door die trap tegen het titanium erg last van haar voet. Ze besluit maar even naar de dokter te gaan om te onderzoeken of haar voet niet gebroken is. T-S kan weer naar boven klimmen.
My hill |
|
nietmeer
|
Alev heeft TS aangeklaagd. Hij deed een poging tot moord van haar voet. TS moet zijn straf uitzitten in de gevangenis. Ondertussen is Alev op de hill gaan zitten met een colaatje.
My hill + Cola :3 |
|
Stoney Erelid
 WMRindex: 355 OTindex: 1.337
|
omdat mijn moeder vandaag jarig is krijg ik ongelofelijke krachten neem een diepe teug lucht en blaas alev zo van haar heuvel af en nu zit ook gelijk haar cola op dr shirt  MY HILL ! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dagen later komt T-S eindelijk uit de gevangenis. De verjaardag van Stoney's moeder is nu al lang geweest, dus heeft Stoney geen superkrachten meer.
T-S kan echter niets bedenken om de heuvel te veroveren. Echt helemaal niets. Het niets in zijn hoofd is zelfs zo sterk, dat Stoney er spontaan door in het niets verdwijnt.
My hill |
|
glaasje Erelid
 WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
Helaas voor T-S heeft hij zichzelf in een andere dimentie geplaatst waardoor Stoney nog steeds op de heuvel zit. Helaas is Stoney, zo geschrokken. Dat hij van de heuvel is af gevallen. Glaasje kan hierdoor heel gemakkelijk de heuvel op lopen.
my hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
de god van de zee die bang is voor dolfijnen? Lijkt mij niet. Maarja. Snel loopt Poseidon/Soulsplitter naar de hill en laat hier Hydra, het negenkoppige monster los. Deze verjaagt glaasje de heuvel af.
Nu is het My hill, en de enige manier om Soulsplitter van de hill af te krijgen, is door de namen te noemen van de 2 personen die in de griekse mythologie de overstroming van de aarde overleefden.
My hill! en google ze;) |
|
glaasje Erelid
Plotseling komen Deucalion en Pyrrha (heb ik het goed?  ) de heuvel opgelopen en bedreigen Soulsplitter te verdrinken als hij hun de heuvel niet geeft. Soulsplitter neemt dit serieus en maakt dat hij wegkomt. Deucalion en Pyrrha's hill |
|
nietmeer
|
Maar dat zijn mhytologische figuren. Een mhyte is niet echt, dus bestaan Deucalion en Pyrrha niet. De hill is helemaal alleen en kaal... Heel zielig vond Alev dat. Ze ging dus de hill in bezit nemen.
My hill :3 |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dan verschijnt T-S weer vanuit het niets; hij heeft eindelijk een plan om Stoney van de heuvel te krijgen. Groot is zijn verbazing wanneer Alev op de heuvel blijkt te zitten. T-S gaat echter toch door met zijn plan; hij zet een heleboel vochtvreters rondom de heuvel waardoor de lucht op de heuvel kurkdroog wordt. Alev droogt uit en krijgt vreselijke dorst. Ze gaat snel wat te drinken halen.
My hill |
|
glaasje Erelid
Helaas voor T-S heeft hij ook water nodig om te kunnen overleven en moet hij ook even gaan drinken. glaasje rent ondertussen snel de heuvel op.
my hill |
|
tom1101 Erelid
 WMRindex: 44 OTindex: 2.267 S |
maar tom1101 is niets voor niets zo lang weggeweest de rechten van de heuvel stonden namelijk te koop tom1101 heeft hard gewerkt voor het geld en dus is het zijn grondgebied.
My Hill |
|
glaasje Erelid
*pakt een kanon en jaagt tom1101 weg* my hill (met kanon)  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
*drinkt de kanon op, en stuurt glaasje weg voor een nieuwe* My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Terwijl Tom1101 wegrent, laat hij zijn eigendomspapieren van de heuvel vallen. T-S vind de papieren, en veranderd snel tom1101's naam in zijn eigen. Nu is hij eigenaar van de heuvel.
T-s toont MuseMatt de papieren. Als moderator moet hij de regels volgen, dus laat hij T-S op de heuvel
My hill |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
MuseMatt snapt niets van de papieren maar luistert braaf, maar gaat wel even bij de administratie langs. Daar blijkt dat Tom de regels heeft overtreden: reden voor een ban.
MuseMatt gaat dan ook snel naar de heuvel en bant TS.
My Hill |
|
tom1101 Erelid
Quote glaasje: *pakt een kanon en jaagt tom1101 weg* my hill (met kanon)  Waarom heb ik dan geen leger met tanks enzo T-S? |
|
nietmeer
|
Voogeltje maakt Jersan admin van WMR. Jersan ontdekt dat MuseMatt fraudeert als moderator, en bant hem, dus ook van de heuvel af. Jersan gaat de heuvel op.  My hill |
|
tom1101 Erelid
Tom1101 bant Jersan maar Jersan heeft niet door dat het maar op een spelletje is en rent weg van schaamte nu is de heuvel van tom1101
My Hill |
|
nietmeer
|
Jersan komt erachter dat het maar een spelletje was. Door zijn vlucht is hij ont-admind, dus hij pakt rotte tomaten en gooit ze net zo lang naar Tom, tot hij naar beneden komt en Jersan wil grijpen. Jersan stapt opzij, Tom valt in de kuil waar Jersan eerst stond en kan er niet meer uit. Jersan gaat de heuvel op.
My hill |
|
glaasje Erelid
Glaasje staat toevallig aan de andere kant van de heuvel en ziet dat hij leeg is. Snel begint glaasje de heuvel op te rennen. Eenmaal op de heuvel ziet Glaasje Jersan en kan nog net op tijd : 'my hill' roepen  Offtopic: Quote: Waarom heb ik dan geen leger met tanks enzo T-S? Jij wilde een leger van tanks gebruiken om de heuvel te veroveren. Ik denk dat niemand had geklaagd als je zelf in een tank kwam aanrijden;) Trouwens,er staat niet dat ik met het kanon heb geschoten  |
|
tom1101 Erelid
@glaasje: Mijn tanks schoten ook niet iedereen werd gewoon bang en ik gebruimte het ter verdediging net als jou van jij zei: "My Hill (met kanon)  " |
|
glaasje Erelid
@tom1101: maar het is nu nog steeds: my hill  |
|
tom1101 Erelid
ik volg het advies van glaasje op en kom aandrijder in een tank glaasje wordt bang en vlucht en komt nooit meer terug anders wordt hij gebant en is de berg automatisch van tom1101 (dat betekent dus als glaasje terug komt met een leuk verhaal dat ik mag zeggen BAN!!! My Hill) My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Al dat geban de afgelopen tijd. Dat soort reacties moeten maar eens in de ban gedaan worden. T-S laat iedereen die hierboven geband is weer unbannen, inclusief zichzelf. Tevens kan er voorlopig niemand meer geband worden.
Vervolgens laat T-S een enorm sterke magneet naast de heuvel zetten. De tank van tom1101 wordt erdoor aangetrokken en vliegt van de heuvel, met Tom1101 er nog in. T-S heeft zelf een kunststof lichaam gekocht, en heeft dus geen last van de magneet.
My hill |
|