king of the hill 2 |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Die piramide heeft geen hillspirit meer Lonewolf. In het oude Egypte misschien, maar nu niet meer.
My hill |
|
lonewolf Erelid
 WMRindex: 1.506 OTindex: 919
|
Offtopic: @Tom-Servo: daarom ook my big piramide en jou heuvel;) Lonewolf komt terug uit Egypte en verteld alles tegen T-S boven op de heuvel, dit vindt ie zo saai dat ie in slaap valt. Lonewolf legt T-S voorzichtig neer naast de heuvel en loopt er zelf op. My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S gaat slaapwandelen en loopt Lonewolf van de heuvel.
My hill |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
T-S slaapwandeld verder van de heuvel af  My Hill |
|
lonewolf Erelid
 WMRindex: 1.506 OTindex: 919
|
T-S slaapwandelt weer terug en loopt DFCP er af  My hill |
|
nietmeer
|
Vàilan, die nu de controle heeft over de laptop van TS, vindt enkele geheime documenten over het maken van een superwapen. Vàilan bestudeert de documenten, en begint met het maken van het apparaat. Het is een klein, zwart doosje ter grootte van een vuist. Vàilan plaatst het apparaat gauw op de Hill en zet het aan. Meteen klinkt een keihard geluid wat door merg en been snijdt. Vàilan heeft speciale oorbeschermers en kan het daarom weerstaan. Iedereen vlucht van de hill af.
Vàilan stuurt enkele bezwarende documenten over TS naar WikiLeaks.
My Hill. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Die bezwarende documenten blijken de documenten te zijn waar T-S' oude vijand, Dr. Forrester, naar op zoek was; het script voor de slechtste film ooit gemaakt, inclusief draaiboek, gegevens over welke acteurs men moet nemen en uitleg van hoe men de film wereldwijd kan vertonen. T-S wordt nu verdacht van filmterrorisme.  T-S vlucht naar de heuvel; de politie zal daar als laatste zoeken omdat niemand verwacht dat een voortvluchtige naar een plek zal vluchten waar hij normaal ook graag verblijft. Daar vind hij Vailan en het zwarte doosje. T-S pakt Vailan zijn oorbeschermers af en zet het doosje aan. Hij martelt Vailan net zo lang met het geluid, tot deze alles opbiecht. Vailan wordt nu zelf opgepakt en T-S gaat vrijuit. My hill |
|
nietmeer
|
Vàilan wordt schuldig bevonden door de rechtbank en veroordeeld tot 20 jaar celstraf.  In de nor komt Vailan echter een oude bekende tegen. Samen beramen ze een plannetje om te ontsnappen. Dit plan slaagt, en de twee haasten zich naar de heuvel, verkleed als agenten. Tom-Servo denk dat hij met echte agenten te maken heeft, die erachter zijn gekomen dat hij wel degelijk schuldig is, en gaat er halsoverkop vandoor. Vailan en zijn 'oude bekende' vernietigen de uniformen en beginnen de Hill te verstevigen. My Hill. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vailan's handlanger kijkt hem kwaad aan: "hoezo jouw hill, het is ook mijn hill hoor". De twee krijgen ruzie. Ze vergeten de heuvel (en T-S, die weer naar boven loopt), en verwijnen al vechtend aan de horizon.
My hill |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
hacked googlemaps.. de hill is verplaatst buiten de kaart.. iedereen zoeken niemand vinden.. parasolletje erop.. my hill |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
je parasolletje is van ijzer en jij zit er tegen aan er steekt een storm op de bliksem slaat in en verpulverd jou en je parasol.
my hill |
|
heraux Oudgediende
En druppeltje hemels vocht valt in mijn bergje as... als een Phoenix herrijs ik en knikker je van de heuveltop af...
Squeeaaak.. my hill |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
jij bent geen phoenix de goddelijkheid ontdekt dat en haalt jou naar boven  ik klim weer op de heuvel My Hill  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*maakt een stevige alsmethee en serveert* Mijn heuvel  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
doe mij maar earl grey My Hill |
|
nietmeer
|
*schopt theedrinkers van de Hill af en gaat koffie serveren*
My Hill |
|
heraux Oudgediende
ziet die hele meute aan de zuip pakt een brandslang en mietert de bende van de heuvel..
opgelost.. |
|
glaasje Erelid
 WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
Helaas is heraux vergeten om de twee magische woorden te zeggen die hem dan ook echt "king of the hill" maak. Dus.... MY HILL!!!! Ja Die hoofletters zijn nodig  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S ontdekt nu ook dat de heuvel buiten Google Maps is beland, en belt Google om de fout te herstellen. Spoedig staat de heuvel weer waar hij hoort.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Een dag later heeft T-S nog altijd de heuvel: maar niet lang meer: Voor wat er gebeurd: zie het drie woordenspel. My hill (die was gelukkig nog vrij toen ik terugkwam uit het jaar 10.000.000) |
|
glaasje Erelid
@Tom-Servo:  geweldig verhaal *loopt de heuvel op * my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
@glaasje: Vailan verdient ook eer hoor, hij hielp immers voor 50% mee. Glaasje gaat daarom Vailan ook feliciteren. My hill |
|
glaasje Erelid
nu glaasje terug is, dwingt glaasje T-S de heuvel te verlaten.
my hill |
|
nietmeer
|
Vailan schiet vuurwerk de Hill op, Glaasje gaat er vandoor.
My Hill. |
|
glaasje Erelid
*Komt terug met veel meer vuurwerk*
my hill |
|