king of the hill 2 |
glaasje Erelid
 WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
*krijgt al snel een hele grote lading dozen binnen*  T-S hill |
|
glaasje Erelid
De avond valt en iedereen gaat slapen. Vind glaasje dat het tijd word om zijn plan in werking te stellen en begint... Na een hoop gesleep, geduw en gerol. Is glaasje klaar met het uitvoeren van zijn grote plan en duikt ook het bed in. Offtopic: Ik vertel morgen wel wat ik gedaan heb, dus ga gewoon door alsof er niets gebeurd is |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S is verbaasd. Hij zit nog steeds op de heuvel. Was er soms iets mis met Glaasjes' plan?
Still my hill |
|
neoc Actief lid WMRindex: 0 OTindex: 230 S |
neoc staat geduldig te wachten tot er iets groots gebeurd dat T-S de hill af schiet, maar nu er al zoveel tijd voorbij is begint neoc geirriteerd te worden. Neoc pakt zijn trap machine en activeert een onzichtbaarheids spreuk. *zet de machine op de hill achter de niks vermoedende T-S neer*  T-S zit nog rustig voor glaasje op de uitkijk, als hij opeens de hill af wordt geschoten. My Hill  Offtopic: glaasje schiet op en gebruik je grote langverwachten plan, ik wordt echt nieuwschierig |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Neoc kan de spanning niet meer aan en vliegt de lucht in, op zoek naar Glaasje. T-S, die in een paar struiken was beland, klimt de heuvel weer op.
My hill |
|
Zit met een verrekijker in de bosjes te spioneren tot glaasje zijn grote plan tot uitwerking brenkt.  T-S's hill |
|
glaasje Erelid
Plotseling begint de heuvel te schudden en stort in. Voordat T-S het in de gaten heeft zit hij en neoc gevangen in een grote kooi. Na goed kijken ziet T-S en neoc dat de 'heuvel' waar ze op zaten een val was en proberen te ontsnappen. Ondertussen zit Glaasje kilometers verder op de echte heuvel. my hill Offtopic: en verassend genoeg?  |
|
Offtopic:  hoe heb je de hill kunnen switchen???  ook een grote kooi trouwens want ik was niet dichtbij de hill neoc ziet dat T-S ook gevangen zit in deze veel te oversized kooi maar kan er heel gemakelijk uit via een andere dimesie. nadat hij T-S nog even belachelijk heeft gemaakt gaat neoc opweg naar glaasje. eenmaal bij glaasje aangekomen begint neoc hem te feliciteren en te overgieten met kado's.  glaasje begint nu zo erg te blozen dat hij uit schaamte de hill afrent.  My Hill |
|
glaasje Erelid
Offtopic: Terwijl jullie aan het slapen waren heb ik de heuvel verwisselt  (in dit spel kan bijna alles  ) Helaas is Glaasje zijn schaamte aanstekelijk en gaat neoc van schaamte van de heuvel af. my hill |
|
edddie Senior lid WMRindex: 192 OTindex: 135 Wnplts: katwijk
|
terwijl glaasje zat te kijken hoe neoc weg liep met schaamte kwam er onverwachts een nieuwe speler die glaasje van de hill afduwde.
Proud new owner of the Hill entry 2$ |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Na uren zagen met een nagelvijl weet T-S eindelijk de tralies van de kooi te breken. Hij verpatst de kooi als haaienkooi voor groepsduiken aan een duikschool.
Van het geld betaald T-S de entreeprijs voor de heuvel. Edddie laat hem dus doorlopen, en gaat zelf even lunchen.
My hill |
|
|
na mijn luch van 2$ laat ik T-S verwijderen van mijn berg door de bewaking.
My hill |
|
glaasje Erelid
Helaas krijgt de dollar last van een crisis en moet eddie de heuvel verkopen  my hill Offtopic: welkom bij het spel eddie!  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Glaasje gaat een welkomstfeestje geven voor Edddie. Ondertussen heeft de bewaking T-S laten gaan; Edddie kon hen immers niet meer betalen. T-S pikt de heuvel weer in.
My hill |
|
*gaat glaasje meehelpen met feestje te organiseren zodat het niet te glazig wordt  * Still T-S's hill |
|
|
na het feestje laat ik jullie de heavel aflopen voor vuurwerk.
My hill
offtopic bedankt glaasje. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
En terwijl Edddie op zijn heavel blijft zitten (wat dat dan ook mag zijn), neemt T-S de heuvel in.
My hill |
|
|
ik verwisselde snel de letters weer om en nu zit T-S op de heavel en ik weer op de heuvel.
My Hill |
|
lonewolf Erelid
 WMRindex: 1.506 OTindex: 919
|
Lonewolf doet een wilde wolf met hondsdolheid na. En rent de heuvel op. Eddie ziet Lonewolf op zich afrennen en vlucht voor zijn leven(denkt hij), want zodra eddie onderaan de heuvel is, stopt Lonewolf netjes op de top van de heuvel en zwaait hem na.
My hill |
|
glaasje Erelid
*duwt lonewolf van de heuvel af* my hill  |
|
|
*vult glaasje met cola en verkoopt hem aan lonewolf.
My hill |
|
glaasje Erelid
*drinkt zichzelf leeg en gooit ook eddie van de heuvel af*
my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S zit ondertussen op de heavel, en weet nog steeds niet goed wat dat nou eigenlijk voor ding is. Hij vraagt het aan Glaasje, die het ook niet weet. Glaasje gaat daarom met de heavel naar een expert toe.
My hill |
|
*ziet glaasje met een of ander ding weglopen* nu er al zoveel dingen zijn gedaan bedenkt neoc iets makkelijks en gaat terug naar het begin van King Of The Hill.
*plaatst dynamiet onder T-S die met een mooie knal van de hill vliegt*
My Hill |
|
|
*gaat naar al-qaida en vraagt ze neoc op te blazen.
terwijl neoc wegrent voor een zelfmoordterrorist loop ik de berg op.
My hill |
|