king of the hill 2 |
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Als Mod. kun je eigenlijk iedere heuvel nemen en behouden  Maar gaan jullie lekker verder met strijden, My Hill  |
|
nietmeer
|
Maar het systeem vernietigd zichzelf, de heuvel en Tom-Servo (sorry TS  ). Tom1101 en Jersan bouwen een nieuwe heuvel. Heuvel van Jersan en Tom1101  |
|
tom1101 Erelid
 WMRindex: 44 OTindex: 2.267 S |
RonHunter bij deze ben je dood
my hill (Iedereen strijd om deze heuvel omdat het in de properity van king of war ligt) |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S zat niet meer op de heuvel toen het systeem ontplofte omdat RonHunter hem eraf had gegooid. Tom1101 heeft door het systeem te laten ontploffen dus een aanslag gepleegd op een moderator...
RonHunter blokkeert Jersan en Tom1101 een dag vanwege de aanslag op hem. T-S pikt den nieuwe heuvel in.
My hill |
|
RonHunter
Oud Moderator
Hihi, voor deze keer hou ik me dood  Maar ik begin te spoken en raast iedereen van de heuvel af, again, MY Hill  |
|
nietmeer
|
Jersan gaat naar de grammaticapolitie en laat ze RonHunter opsluiten wegens het woord 'raast' waar het 'raas' moet zijn. Jersan gaat de heuvel op. My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S drukt op de "reset"-knop, en reset het topic naar een reactie toen hij nog op de heuvel zat.
My hill |
|
RonHunter
Oud Moderator
Huntertje valt niet over taalvouden en schopt iedereen geweldig onder zijn of haar kond, Mie Heuvil  |
|
tom1101 Erelid
Ik schiet Tom-Servo dan weer dood met mijn PPSh-41 net als vroeger  SPETSNAZ hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Auw...
T-S wordt kwaad.Na weer te zijn hersteld sleurt hij RonHunter en Tom1101 mee naar een oude bioscoop, timmert alle deuren en ramen dicht, en zet een vreselijk slechte B-film op. Daarna keert hij terug naar de heuvel.
My hill |
|
RonHunter
Oud Moderator
Gooit T-S zand in den ogen, trekt hem een dwangbuis aan en laat hem opsluiten wegens fantasierijk gedrag, My Hillie Billie  |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Jammer dan tijdens de afwezigheid van Tom en Ron had Kristel haar intrek genomen en hield de jongeren op afstand met klassieke muziek.
Nu nu een boomhut bouwen en dan lekker slapen op MY HILL |
|
tom1101 Erelid
Ik schiet RH dood my hill  |
|
nietmeer
|
Maar Jersan vindt klassieke muziek best leuk, hij komt de heuvel op en schopt Kristel eraf, die dat niet had verwacht en snel gaat shoppen.
My hill laat maar  |
|
RonHunter
Oud Moderator
RH is onsterfelijk, maakt gebruik van zijn Moderatelijke onschendbaarheid  en kickt tommie naar het programma met de muis....Sesamstraat dus  Sorry, Edit, Gewoon mijn heuvel  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
* gaat de hill op aangezien Ron dat is vergeten* My Hill  Edit :  sjandoppie  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Roy vergeet te updaten (zoals gewoonlijk) en RH laat hem een poepie ruiken.....Zoals gewoonlijk, my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S is ondertussen weer vrijgelaten. Hij rent naar de heuvel en roept in paniek tegen RonHunter dat mensen zich aan het misdragen zijn op andere topics. Zoals men van een moderator mag verwachten gaat RonHunter meteen naar deze topics toe om de orde te herstellen.
My hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*heeft het hele schouwspel aangekeken vanaf een afstandje* Hey Tom-Servo kijk daar is, je satteliet stort neer *terwijl TS omdraait en verbaast zoekt naar een neerstortende satteliet, bind Soul een raket op zijn rug en laat deze ontsteken*
Doei TS!!!
My hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S vliegt dankzij de raket tegen de satelliet aan, en schiet die zo weer in zijn baan rond de aarde. Een ramp is voorkomen.
T-S is door de klap in de satelliet beland. Hij maakt de raket los van zijn rug en gaat terug naar de aarde. Daar pakt hij een enorme stofzuiger, en zuigt Soulsplitter op.
My hill |
|
Tontje Erelid
 WMRindex: 1.232 OTindex: 1.130
|
De stofzuiger raakt helemaal van slag waardoor het soulsplitter uitspuugd en dan opeens de hele heuvel opzuigt. Tontje die net aankwam om de heuvel te veroveren wordt samen met de heuvel opgezogen.
My hill in de stofzuiger. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S maakt de zak open en haalt de heuvel eruit. Tontje laat hij in de stofzuiger zitten.
My (erg stoffige) hill |
|
Tontje Erelid
 WMRindex: 1.232 OTindex: 1.130
|
Tontje zat nog in de stofzuigerzak maar gelukkig was die open, tontje komt er uit en ziet dat hij op de heuvel is. Met snel denkwerk rolt hij de stofzuigerslang om de voeten van T-S en gooit de stofzuiger weg, T-S slingert achter de stofzuiger aan de heuvel af.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S en de stofzuiger komen beide terecht op een paar rotsen en vallen in stukken uiteen. Het zelfreparatiesysteem van T-S treed in werking, maar mengt zijn onderdelen met die van de stofzuiger. Zodoende wordt T-S een enorme stofzuiger-robot.
T-S keert terug naar de heuvel, zuigt Tontje op, en schiet hem weg over de horizon.
My hill |
|
tom1101 Erelid
Ik doe iets waardoor de heuvel van mij is en niet van T-S
My hill |
|