king of the hill 2 |
nietmeer
|
"Drie gebroken ribben, twee gekneusde ribben, vijf gebroken tanden, twee blauwe ogen, vier gebroken vingers, twee gekneusde tenen, rechterarm uit de kom...moet ik verder gaan?" (Arts tegen Vàilan, 1 uur na het verhoor) *Kreun*  Nee, hoeft niet hoor...  Auw  Waarom??????  "EMP" Aha   Het duurt héél, héél, héél lang voordat Vàilan weer enigszins fatsoenlijk rond kan lopen. Hij moet dus voorlopig een steuntje gebruiken. MECH-2201-HPL, uiterst geschikt om te gebruiken tijdens de revalidatie  Oh TS!!!!....  *Knalt TS weg* My Hill |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
*schopt de steuntje weg en Vailan ligt te kreunen op de grond geeft hem een trap en rolt hem eraf* No Offense dude  My Hill  |
|
nietmeer
|
Dat deed pijn!  Vàilan wordt overeind geholpen door een zombie. Een zombie....  ...  ...AAAHHH!! Vàilan hinkt zo snel mogelijk weg, maar kan niet meer aan de zombie ontsnappen. Hij valt aan het wezen ten prooi, en verandert zelf ook in een zombie. Eigenlijk best wel handig  Zombie-Vàilan loopt de Hill op en laat Fallout zich doodschrikken. Welkom bij de club  My Zombie Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
wat Vailan niet weet is dat Fallout af en toe ook Left 4 Dead speelt en dus weet hij wat hij moet doen tijdens een zombie Apocalyps en pakt een M16 en schiet Vailan aan gort My Hill  |
|
nietmeer
|
Gaat dat zo makkelijk?  Dom spel  Vàilan is aan gort geschoten. Gelukkig loopt er net héél toevallig een Necromancer rond die hem weer wat kan oplappen. Ditmaal is Vàilan geen zombie meer, maar wel een Lich, een ondode magiër. Vàilan gebruikt zijn duistere machten om de wereld naar zijn hand te zetten, en hij vergaart al snel de status van Archlich. Slechts 1 proef staat hem nog te wachten, en dan mag hij zichzelf Lich Master noemen. Vàilan moet de hill veroveren! Zo gezegd zo gedaan, Archlich-Vàilan roept een ondodenleger op waar Fallout niet tegenop kan. Spookjes  , skeletten, en meer. My Dead Hill, en ik ben nu een Lich Master  |
|
Fallout Oudgediende
|
Offtopic: helaas wel alleen de special infected zijn lastiger  rent weg in pure angst  totdat Fallout een Aperture Lab onderaan de heuvel ziet hij rent erin en ziet een speciaal ding de ASPD   een apparaat waarmee je portalen kunt maken en dus zo op de heuvel kan komen ik maak een portaal vlak bij de leger en proberen achter mij aan te komen maar wat ze niet weten is dat de andere kant van het portaal regelrecht in de lavapoel loopt Archlich-Vàilan begrijpt niks van de nieuwe techniek en word bang van de toekomst en verdwijn voor eeuwig My Hill |
|
nietmeer
|
Balen!  Eeuwig is wel lang hè...ik krijg heimwee naar de hill  Ik ben dan nog wel een Lich, dat scheelt. Maar ik keer wel terug...'s Nachts natuurlijk  . Fallout ligt heerlijk te slapen, en Archlich-Vàilan sluipt zijn hut in. Hij grijpt Fallout bij z'n strot. Fallout wordt wakker en ziet de vlammende ogen van Archlich-Vàilan. Hoi  Ik gooi Fallout héél vriendelijk de Hill af. Wees maar blij dat ik geen Death Cloud achter je aan stuur! My Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
als Fallout van zijn verbazing is bekomen  gaat hij naar een bieb om meer te leren over Liches en hoe je ze verdrijft  "Je kunt ze verdrijven door hun dierbaarste bezit of gedachte te slopen" opeens wist Fallout het en koopt een hakmes en een hakblok en een stel konijnen en dreigt de konijnen te vermoorden  als Vailan mij de heuvel niet geeft Vailan gehoorzaam en geeft mij de heuvel Fallout laat de konijnen weer vrij en gaat een feestje bouwen  My Hill |
|
nietmeer
|
Daar heb je me goed te pakken!  Vàilan moet dan maar weer in het leven terugkeren...en dat lukt door naar een orakel te gaan.  Ik loop de Hill op en sla Fallout met een stuk hardhout. Fallout stuitert de hill af. My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Tijdens dit alles zat T-S vlak naast de heuvel bij te komen van de aanval door Vailan's mech.
Hij ziet dat Vailan weer levend is geworden en dus geen ondode machten meer heeft. Dit is zijn kans. Hij gaat de heuvel op en vraagt Vailan of hij dat stuk hardhout eens mag bekijken. Vailan ziet niet in waarom niet en geeft T-S het hardhout. T-S rent er snel mee naar een milieuinspectie. Die concludeert dat het een stuk illegaal gekapt tropisch hardhout is. Vailan wordt gearresteerd.
My hill |
|
nietmeer
|
Eerste kerstdag. De gevangenen die een niet al te zware misdaad gepleegd hebben mogen naar huis  . Vàilan vindt dat Tom-Servo ook wel een cadeautje moet krijgen. Zo gezegd, zo gedaan. Vàilan laat zich keurig inpakken, en afleveren bij de Hill. Tom-Servo tilt het zware cadeau de hill op en vraagt zich al af wat daar nou in zou kunnen zitten. Zodra hij het pakje wil openen, springt Vàilan eruit en gooit Tom-Servo van de heuvel af  . My Hill  Vrolijk Kerstfeest, Servo!  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dat was een lage streek, om het kerstfeest to ze misbruiken. T-S pakt zijn telefoon en belt de kerstman. Die komt Vailan vermanend toespreken dat met kerst niet gevochten mag worden. Hij dreigt Vailan dit jaar geen cadeau te geven als hij niet instemt T-S de heuvel terug te geven. Vailan gaat noodgedwongen akkoord.
My hill |
|
Fallout Oudgediende
|
Als Fallout weer bijkomt van een enorme buil op zijn hooft wilt hij nog maar een ding: De verdomde heuvel die al jaren voor zoveel narigheid veroorzaakt Uit pure woede over de heuvel loopt hij naar T-S en slaat zijn vuist dwars door zijn stalen omhulsel heen T-S die het niet heeft zien aankomen stuitert van de heuvel af Goodbye, electronic scum ! youre terminated  My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S wordt meteen teruggebracht naar zijn satelliet voor reparaties. Ondertussen komt de kerstman terug naar de heuvel. Hij heeft ingezien dat de heuvel zoveel agressie bij mensen oproept. Dus veranderd hij hem met wat decoraties in een kerstheuvel waar juist vrede heerst.
Wanneer T-S terugkeert op de heuvel, is Fallout compleet veranderd. Hij begroet T-S vriendelijk en staat de heuvel zelfs aan hem af.
My hill |
|
nietmeer
|
5 dagen alweer, wat gebeurt er toch? Vàilan is veranderd. Sterk veranderd. Nadat hij een vreemd boek gevonden had en een willekeurige tekst hardop had voorgelezen, gebeurde er iets vreemds. Vàilan kijkt een keer naar achteren en ziet een staart. Hm...dat betekent...  Ik ben goed veranderd zeg...draakje geworden  Nou...draakje...'k Ben groot  Ik val Tom-Servo aan en verschroei hem met wat vlammen. Dragon's Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S, nog enigzins aangebrandt, pakt de telefoon en belt met Sint Joris.com: moderne drakendoders.
Spoedig arriveert een busje beschildert met afbeeldingen van dode draken. Uit het busje springen drie mannen in beschermende pakken. Ze stormen de heuvel op en hakken Vailan in de pan. Wat van hem resteert nemen ze mee. T-S betaalt hen en gaat dan zelf de heuvel op.
My hill |
|
nietmeer
|
Dacht je nou werkelijk dat je zo makkelijk van mij af komt?  Een draak simpelweg 'in de pan hakken' is maar een tijdelijke oplossing. Er is wel meer voor nodig om het permanent te laten worden. Het duurt dus ook niet lang voordat de resten zich weer samenvoegen tot 1 geheel. Ik versla de medewerkers van SintJoris.com eenvoudig, en begeef me weer naar de Hill. Tom-Servo is terecht verbaasd dat ik er weer ben. Maar dit keer toon ik me van goede wil en beloof TS dat ik hem niet meer zal omsmelten. Ik tik 'm met mijn staart van de Hill af. My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S bedenkt zich dat het vanavond ouderjaarsavond is, en hij nog geen vuurwerk heeft. Hij haast zich naar de satelliet om wat spullen te halen, en gaat dan onderaan de heuvel zitten knutselen.
De avond valt en het is bijna middernacht. Vailan zit nog op de heuvel. T-S prikt een lont in de heuvel, en steekt deze aan. Vailan ziet de lont te laat. Precies om middernacht bereikt de vlam van de brandende lont de heuvel. Plotseling schiet de heuvel als een enorme vuurpijl de lucht in en ontploft, samen met Vailan. De explosie vult de lucht met het grootste vuurwerk ooit.
T-S zet een nieuwe heuvel neer en gaat erop zitten. Hij pakt rustig een glas champagne en roept naar boven "Gelukkig nieuwjaar Vailan!".
My hill |
|
Fallout Oudgediende
|
Fallout ziet TS helemaal lam op de heuvel liggen en nieuwjaarsdag is allang geweest
Fallout duwt de snurkende TS van de heuvel af
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S wordt eindelijk weer wakker na dagenlang te hebben geslapen (dat was een heftig nieuwjaarsfeestje). Nauwelijks is hij wakker, of hij wordt aangesproken door een agent. Deze wil weten waar dat overmatige vuurwerk van afgelopen nieuwjaarswisseling vandaan kwam. T-S wijst nog slaperig naar de heuvel. De agent loopt de heuvel op, en ziet Fallout. Denkend dat hij verantwoordelijk was voor het vuurwerk, neemt hij hem mee naar het bureau.
My hill |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Roy6 komt aanlopen en ziet dat TS compleet is uitgedroogd. Ik zet een fontein beneden en TS komt naar beneden en blijft maar drinken. Ik loop naar boven  My Hill  |
|
nietmeer
|
Dat heeft lang geduurd  Ik val Roy6 aan met een paar sokken uit mijn sokkenla (die al sinds mensenheugenis niet meer zijn gewassen)  Roy6 kan niet tegen de stank en rent weg. My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S heeft zich vol water gezogen, en is nu een waterrobot. Hij haalt diep adem, en spuit een grote straal water naar Vailan. Die spoelt van de heuvel.
My hill |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
onderweg naar boven blijkt TS niet opgewassen tegen de gladde hill en komt niet boven. Roy met zijn spikes gaat moeiteloos naar boven.
My Hill |
|
LocoOoho Senior lid
 WMRindex: 330 OTindex: 1.037
|
Loco komt aanzetten met een magneetkraan van de autoschroothoop en activeert hem naast the hill, de spikes van roy nemen roy mee richting kraan en Loco kan rustig naar boven wandelen in zijn fluwelen pyjama
My Hill |
|