king of the hill 2 |
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Terwijl ledi thuis zit te wachten op de bestelling, wordt ook het boek bezorgd dat ze besteld had "Hoe werk ik een robot van de heuvel af?" Ze heeft alle tijd om het boek te bestuderen en zodra de helm is afgeleverd gaat ze 1 van de trucs toepassen. Uiteraard vertelt ze aan niemand wat die truc inhoudt, maar het werkt wel en T-S verlaat de heuvel.
My Hill |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
 WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Ledi heeft als amvassadeur van de vs alle provinciën van België bezocht. Zij gaat haar beloning innen vij Obama.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Er komt een grote groep blije mensen de heuvel op. The Doktor heeft gelezen dat die gevaarlijk zijn, dus blijft hij maar uit hun buurt. De groep blijft echter op hem aflopen, dus wordt The Doktor steeds verder van de heuvel weggedreven.
T-S komt terug met het boek "hoe voorkom ik dat oude dametjes mij van de heuvel werken".
My hill |
|
ledi Oudgediende
Als T-S dat boek gaat lezen, blijkt dat men hem een verouderde uitgave in handen heeft geduwd. Hij wil echter de editie hebben waarin ook de computer een belangrijke rol speelt en gaat daarom terug om het boek te ruilen.
Ledi is in een heel blije stemming en dus gevaarlijk. Men kijkt dan ook wel uit om in haar buurt te komen als ze op de heuvel gaat zitten.
My Hill
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
ledi wil een keer een stroopwafel uit Perú proeven. Ze gaat daar heen. T-D gebruikt de TARDIS om de blije mensen weg te krijgen.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Maar nu komen er juist boze mensen naar de heuvel. Die wil The Doktor ook niet in zijn buurt, dus hij vlucht maar weer.
T-S komt terug met de nieuwste editie van "hoe voorkom ik dat oude dametjes mij van de heuvel werken".
My hill |
|
ledi Oudgediende
T-S is nog maar net aan het boek begonnen, of ja hoor - daar is ledi alweer terug uit Peru. Ze gebruikt een 2e trucje en weg is T-S.  My Hill |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
T-D weet ledi plotseling aan het roken te krijgen. Ze wil er van af, maar daar is ze wel 60 dagen zoet mee.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
@The-Doctor: zelfs bij WMR krijg je ledi niet meer aan het roken.  Ze zal dus wel om een andere reden zijn weggegaan, maar wees er niet te zeker van dat ze 60 dagen weg blijft. Nog steeds T-D's Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S heeft het hele boek inmiddels uit. Die trucjes uit Ledi's boek zullen hem niet meer deren.
T-S laat The Doktor het filmpje van de sleeënde kraai zien. Zelfs The Doktor heeft in zijn hele carrière als timelord nog nooit zoiets meegemaakt. Hij gaat naar de TARDIS om het verschijnsel eens te onderzoeken.
My hill |
|
ledi Oudgediende
Een nieuw gevaarlijk virus doet van zich spreken. Het heet 'Worm Engaging & Recreation Killer' (afgekort : W.E.R.K.). Je kan W.E.R.K. krijgen van je chef, je vrouw, zelfs van je collega's. Deze waarschuwing kwam helaas te laat voor T-S en hij moet zich onmiddellijk (en langdurig!) onder behandeling stellen. Ledi is gepensioneerd en is daar niet ontvankelijk voor.
My Hill
|
|
christian11x Erelid
 WMRindex: 371 OTindex: 1.626
|
een oude gevaarlijke gewoonte waaraan ledi zich weer tegoed moest doen en dat heet slapenmy hill |
|
ledi Oudgediende
@christian11x: ik heb nog nooit gehoord van slapenmy en ik betwijfel of dat wel goed voor me is. Daarom blijf ik rustig zitten op de heuvel. My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Heel veel later is T-S eindelijk klaar met zijn behandeling. Hij gaat terug naar de heuvel en ziet dat Ledi onderaan de heuvel staat te ruziën met Christian11x over wie nou de heuvel heeft.
My hill |
|
ledi Oudgediende
Ledi en Christian komen er samen niet uit en vragen T-S om raad. Die weet het ook niet, maar is bereid om naar de plaatselijke bieb te gaan om het daar na te trekken. Christian heeft intussen honger gekregen en gaat zich laten verwennen in een restaurant. Ledi blijft achter om op de heuvel te passen. My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S doorzoekt alle boeken en ontdekt dat op 18 januari van een schrikkeljaar, als het geen volle maan is, tussen 11 uur 's ochtends en 1 uur 's middags alleen een robot op de heuvel mag zitten. Dat is het nu, dus mag T-S de heuvel op en moet Ledi vertrekken.
My hill |
|
ledi Oudgediende
T-S heeft echter maar een deel van de tekst gelezen. Naar nu blijkt moet hij vervolgens de heuvel om 1 uur verlaten. Niet duidelijk is tot wanneer deze verboden gebied is voor robots. Ledi is geen robot en neemt met plezier plaats bovenop de heuvel. My Hill |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Offtopic: T-D wacht op betere tijden. Still ledi's Hill    |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Kom op nou Doctortje. Ben je nou een time lord of niet? Je kan toch gewoon vooruit reizen naar die betere tijden?
T-D beseft dat T-S gelijk heeft en vertrekt meteen met de TARDIS. Alleen is T-S op het laatste moment ook aan boord gesprongen en rommelt wat met de besturing. Daardoor komt de TARDIS terecht in een tijd waarin de heuvel van T-S en T-S alleen is.
My hill |
|
ledi Oudgediende
T-D heeft dat echter door en fixt de besturing zodanig dat hij weer in het heden belandt. Daar zit ledi dus nog steeds op de heuvel. T-D kan het allemaal niet zo gauw verwerken en gaat maar eerst naar huis om te slapen.
My Hill |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
ledi moet daar zo om lachen dat ze even niet oplet
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S zit nog altijd in die andere tijd, waarin hij heer en meester van de heuvel is. Maar de TARDIS registreert dat er iets niet klopt in de tijdlijn en haalt T-S ook terug naar het heden. Botte bijl ziet T-S uit het niets verschijnen, en rent van schrik weg.
My hill |
|
bsur Erelid
 WMRindex: 922 OTindex: 5.822
|
Tom-Servo ontdekt dat zijn leven verdacht veel overeenkomsten met de Sissi-trilogie heeft en vertrekt om de filmmaatschappij aan te klagen. bsur installeert zich op de heuvel.
My Hill |
|
nietmeer
|
Bsur, bedenkt zich dat ze vergeten is, om haar twee katten eten te geven. Ze haast zich naar huis om die lieve poesebeessies eten te geven. Opa ziet de heuvel leeg en rijdt de heuvel op. . My Hill |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Opa hoort dat een van de oudste bomen ter wereld omgevallen is. Dat vindt hij verschrikkelijk, en gaat er direct heen. T-D komt terug van zijn nadenkslaapje, en gaat naar de filmmaatschappijen om T-S uit te foeteren dat hij met de TARDIS heeft gerommeld.  Nobody's Hill |
|