king of the hill 2 |
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.656 OTindex: 95.010
|
het was een vergissing van de post, het pakje was voor de buren opa gaat naar Utrecht om te bowlen . my hill |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
 WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Allone gaat naar huis, zij is moe. T-D komt de heuvel op.
My Hill |
|
allone Oudgediende
|
het is nog te vroeg om moe te zijn.. na een kwartiertje joggen keert allone fit naar de heuvel terug, en inspireert The-Doctor om ook wat aan zijn conditie te doen.. dus rent hij vol goede voornemens weg . allone |
|
nietmeer
|
Allone. voelt zich eenzaam en gaat naar haar opoe Opa gaat de heuvel weer op
. My Hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Opa Zot realiseert zich dat carnaval is begonnen en gaat naar huis om zijn speciale narrenpak aan te trekken. Ledi is al verkleed als ijsbeer (tegen de kou) en klimt boven op de heuvel.
My Hill |
|
allone Oudgediende
|
als ze in de kranten leest hoeveel sneeuw er rondom Lech in Oostenrijk ligt, besluit ledi daarheen te gaan, omdat dat beter bij haar ijsbeerkostuum past . my hill |
|
ledi Oudgediende
Ledi had dat inderdaad leuk gevonden, maar helaas landen er bijna geen vliegtuigen vanwege alle sneeuw en ledi kan geen plaatsje krijgen. Allone is vergeten dat ledi als beer verkleed gaat en schrikt zich een hoedje als ze zo'n woest uitziend beest de heuvel op ziet komen.
Ze holt dan ook gillende weg.
My Hill |
|
allone Oudgediende
|
maar ja, ijsberen zijn ook niet onoverwinnelijk .. allone trekt een eskimojagerspak aan en neemt een harpoen mee, en als ze zo de heuvel oploopt, gaat ledi er toch maar gauw vandoor, bang dat deze er-echt-uitziende-jager denkt dat ledi werkelijk een echte ijsbeer is die neergeschoten moet worden . my hill |
|
ledi Oudgediende
Helaas voor allone is rondlopen met een harpoen hier verboden en de politie neemt allone dan ook mee. Ledi heeft intussen genoeg van dat ijsberenpak en trekt wat gemakkelijks aan. Als ze terugkeert bij de heuvel is die dus leeg.
My Hill |
|
allone Oudgediende
|
aangezien iedereen hier in het zuiden inclusief de politie weet dat het carnaval is, wordt allone niet lang vastgehouden, en als ze terugkomt naar de heuvel blijkt dat ledi naar het restaurant is gegaan om de chinese dagschotel te eten . my hill |
|
ledi Oudgediende
Allone hoort alle carnavalsmuziek in de verte en houdt het niet langer uit op de heuvel. Ze vertrekt dan ook ijlings en mengt zich tussen de zingende en dansende mensen.
Ledi zou met haar oudevrouwtjestempo maar in de weg lopen en houdt het bij genieten op afstand.
My Hill |
|
lepeltjes Oudgediende
 WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Helaas Ledi was gezien het weer en haar leeftijd wat stram en dus niet zo snel vandaag (  ) en werd voorbij geraasd door lepeltjes, die ondertussen landmijnen, boobytraps, claymore`s plaatste en daarna nog wat grachten groef en zette bovenop zijn kampement op en genoot van zijn uitzicht. My Hill |
|
allone Oudgediende
|
maar om 4 uur 's nachts - 's morgens - ligt lepeltjes in bed, en met hem de meeste andere mensen, dus kan allone in alle rust van de heuvel en van de stilte genieten . my hill |
|
nietmeer
|
Allone, voelde zich allone en ging toch maar naar huis. Opa zag haar voorbij zijn hutje gaan en ging de heuvel op .. . My Hill |
|
allone Oudgediende
|
naam en vorm... allone is allone en vindt het goed om alone en all-one te zijn.. maar opa is niet graag alleen, dus gaat hij naar huis om gezelschap te zoeken.. . my hill |
|
nietmeer
|
Allone kreeg last van nadorst enging naar het verre nadorstbos Opa ging weer op de heuvel . My Hill |
|
allone Oudgediende
|
dit verschijnsel ken ik niet... dorst, ja... en dan drink ik water, maar nadorst, nee.. als de dorst weg is heb ik geen dorst, dus ook geen nadorst, en ook geen andere-dorst.  opa besluit om in de encyclopedie op te zoeken hoeveel soorten andere-dorst er zijn, zodat hij er meer over kan zeggen . my hill |
|
nietmeer
|
Allone moest bij haar buurvrouw helpen Opa zag haar voorbijkomen en ging de heuvel op om wat verse blikjes groene obtbijtolie neer te zetten als feestelijke verwelkoming voor TS daarna ging opa even lekker zitten
. My Hill |
|
allone Oudgediende
|
mijn buurvrouwen hebben zich nog niet gemeld, en ik geloof ook niet dat ze me nodig hebben, anders zouden ze wel aankloppen .. omdat t niet zo gezond is voor opa om zolang stil te zitten, gaat hij een wandeling maken . my hill |
|
nietmeer
|
Allone ging toch nog maar even kijken Opa ging de heuvel weer op
My hill |
|
allone Oudgediende
|
..  .. ze was en kijkt nog steeds op heuvel en ziet dat opa wel erg onrustig is, op en neer, heen en weer, nu gaat hij weer op weg naar zijn eigen buurvrouw.. waarom? voor hulp, of koffie? . allone weet t niet, maar blijft gewoon op . my hill |
|
nietmeer
|
Allone gaat brunchen bij haar ouders opa gaat de heuvel op
My Hill |
|
allone Oudgediende
|
mijn vader is niet meer hier op aarde, en mijn moeder minstens 3 uur reizen hier vandaan, dus ik denk dat ik maar gewoon blijf op . my hill .. vooral omdat opa sowieso steeds weer iets anders moet doen |
|
nietmeer
|
Dus ging ze maar naar haar moeder daar brunchen Opa is weer op de heuvel
My Hill |
|
allone Oudgediende
|
bedankt, goed idee ... maar sorry opa: ben net terug van een weekje amsterdam en ga daar nu echt niet weer heen. maar ik geef je een treinkaartje, en dan kun je zelf amsterdam bezoeken . my hill |
|