king of the hill 2 |
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Allonetje toch. Was wordt pas lekker fris als je die in de tuin te drogen hangt (desnoods op een balkon) Je hebt kennelijk nog veel te leren.  Verder kom ik nooit in cafe de V., maar ik moest even een brief posten. Allone's Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Naast Pimp je Feestje is er nu ook "pimp je hill". T-S maakt foto's van de heuvel en fotoshopt onder andere de koningin, Geert Wilders, André van Duin en Linda de Mol op de heuvel naast Allone. Allone ziet de foto's en vindt het vreemd dat ze zich niks van deze gebeurtenissen kan herinneren. Ze gaat maar eens thuis goed zitten nadenken.
My hill |
|
nietmeer
|
T-S hoort dat er nieuwe Nikes te koop worden aangeboden van een zeer speciaal soort. Hij rent snel naar de winkel.
My hill |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.656 OTindex: 94.993
|
niet alleen geluk is een keuze.. ieder moment van de dag kun je een keus maken.. en Grouse kiest er nu voor om bij de bakker belegde broodjes te gaan halen @ledi: kijk je op andere mensen neer? natuurlijk dat weet iedereen .. maar ik heb noch tuin noch balkon dus zit ik hier maar in de zon . my hill |
|
ledi Oudgediende
Natuurlijk kijk ik niet op mensen neer. Als ik excuses kom maken bij allone, wilde ze net gaan lunchen. Daarom neem ik de heuvel maar over.
My Hill
|
|
nietmeer
|
Ledi zit op de heuvel en wil deze wat gaan versieren. Daartoe besluit ze met heliumballonnen de zaak op te leuken. Uit pure nieuwsgierigheid neemt ze een teug helium want ze heeft gehoord dat je daar zo leuk van gaat praten. Ze neemt een teug en valt bijna flauw. Snel gaat ze naar het ziekenhuis om erger te voorkomen. Grouse past op de hill.
My hill |
|
allone Oudgediende
|
een hele grote heliumballon dreigt weg te vliegen Grouse pakt hem gauw vast maar helaas .. voor hij het weet vliegt hij hoog de lucht in .. te hoog om los te laten. allone kijkt hem na en hoopt dat alles goed afloopt . my hill |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
 WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Allone krijgt honger. Elle vas mangerZij gaat eten.
My Hill |
|
allone Oudgediende
|
bedankt maar heb al gegeten The-Doctor .. jij bent aan de beurt.. il va manger in Paris ???? . my hill |
|
nietmeer
|
allone moet toch echter naar de wc en ze wil dat niet in de natuur doen en gaat dus naar huis. Bookwurm neemt de heuvel dan maar over van allone.
My Hill |
|
ikke98 Erelid
 WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
bookwurm leest haar boek uit en gaat een nieuw boek kopen, ik zal wel even opletten MY HILL  |
|
nietmeer
|
Bookwurm heeft snel een nieuw boek gekocht (want ze wist welke ze wou kopen) en gaat snel de heuvel op en geeft ikke98 een duw tje in de rug, zodat hij van de heuvel valt. Bookwurm gaat weer lekker verder lezen. My Hill  |
|
ikke98 Erelid
 WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
rolt naar een garage toe koopt een bulldozer en schuift bookwurm met haar nieuwe boek weg MY HILL  |
|
nietmeer
|
Maar dan ben je aan het verkeerde adres en diegene stuurt Bookwurm retour (en dus naar de heuvel). Daar komt Bookwurm weer uit het wereldje van het boek en stuurt ikke98 naar het goede adres.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Google wil graag Hillview introduceren voor Google Maps en Google Earth, en komt dus foto's maken op de heuvel. Bookwurm wil niet op de foto, zelfs al wordt ze onherkenbaar gemaakt, en vertrekt. Als de Google fotografen klaar zijn, komt T-S de heuvel weer op.
My hill |
|
nietmeer
|
Maar T-S verveeld zich en gaat er vandoor. Bookwurm ziet hem weggaan en gaat zelf de heuvel op.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Als ledi vriendelijk hallo zegt, schrikt Bookwurm op uit haar boek. Ze realiseert zich hoe laat het is en dat ze thuis nog het e.e.a. moet doen voor ze kan gaan slapen. Ledi neemt de heuvel over.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ledi hoort dat je tegenwoordig zelfs op 112-jarige leeftijd nog promotie kan maken. Dan moet dat als 122-jarige zeker lukken. Ze gaat naar huis om te kijken of zij ook ergens voor in aanmerking kan komen.
My hill |
|
allone Oudgediende
|
Tom-Servo wint een vliegticket in de loterij en gaat weg om een vlucht naar Servie te boeken . my hill |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
T-D is tegenwoordig kapitein van de U.S.S. Enterprise, en daarmee schiet hij allone van de heuvel. My Hill |
|
allone Oudgediende
|
niet alleen schiet hij allone (die gelukkig niet geraakt wordt) .. The-Doctor schiet ook met grote vaart de heuvel voorbij en vliegt weer de ruimte in .. zodat er voor allone weer ruimte op de heuvel is .. . my hill |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
T-D zet allone in de TARDIS, vliegt haar naar de Maharadja van India, waar ze op de thee gaat, en T-D vliegt alleen weer terug.
My Hill |
|
allone Oudgediende
|
lekker die verse thee... en aardige maharadja ...  als het bezoek over is mag allone het vliegende tapijt van de Maharadja lenen en vliegt daarop terug naar de heuvel. The-Doctor is zo vriendelijk het tapijt weer terug naar India te brengen. bedankt!! . my hill |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
T-D komt terug met de Enterprise, en deze pikt allone op. Zij reizen naar Andoria, waar het -20 graden Celcius is op een zomerdag, en daar allone in zwemgoed staat, vriest zij algauw dood. Haar geest blijft spoken rond de heuvel.
Allone's Ghost's Hill |
|
ledi Oudgediende
Op de naburige heuvel is een feest aan de gang, waar bijna iedereen rookt. De wind waait alle rook naar de heuvel waar T-Dniemand op zit .  Ledi, die zelf niet meer rookt, vindt de geur van sigaretten nog altijd lekker en ze klimt gauw de heuvel op. My Hill |
|