king of the hill 2 |
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.656 OTindex: 94.993
|
de heuvel ligt er verlaten bij.. is Tom al naar bed? allone is KOTH . my hill |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Stuurloos liep ik rond. Mn glas was gebarsten en ik moest naar het lampenbos om een nieuwe te vinden. Voor een lamp met kapot glas is het uitzonderlijk moeilijk om nieuw glas te vinden. Gelukkig heb ik een uitzonderlijk doorzettingsvermogen en vond ik in het lampenbos algauw een reparatiekitje. Ik was beter, sterker dan ooit! Rustig, liep ik terug naar de heuvel, het pad verlichtend met mijn innerlijke straling. Maar wat zag ik daar? Allone die boven de heuvel zweeft? Eenmaal boven aangekomen vroeg ik haar wat aan de hand was. Geen reactie. Ze was in uiterste concentratie aan het mediteren, en als gevolg daarvan gaan zweven denk ik  Maar, als zij niet op de heuvel is, maar erboven zweeft, van wie is de heuvel dan? Ik sta er op.... My hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Maar dan ontwaakt Allone uit haar meditatie en ploft neer op de heuvel. Nu zitten er twee personen op de heuvel en dat mag niet. Dus begint de heuvel te protesteren. Lamp en Allone worden er allebei vanaf geworpen en T-S neemt de heuvel weer in.
My hill |
|
allone Oudgediende
|
 maar een verlichte lamp en een verlichte allone geven samen zoveel licht dat Tom er duizelig van geworden is en zijn pijnlijke ogen niet meer goed open kan houden. verward strompelt hij naar huis, niet wetende of hij nu een oogarts of een psychiater of een guru nodig heeft... of alleen maar een kop koffie . allone beklimt in alle rust weer de heuvel, genietend van het zingen der vogels, en contemplerend over de veranderlijkheid van het leven . my hill |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
 WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Allone's geest zit ook op de heuvel, en zij worden er bei afgeworpen.
My Hill |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Madarian is eindelijk bijgekomen van z'n droom met de Death Star. "Die heuvel zag er toch echt uit." Hij besluit op zoek te gaan. Dan ziet hij een duizelige TS die een kantoor binnen gaat, en loopt naar een apparaat. Versuft vraagt TS aan Madarian: "Hoe werkt dit ding?" Madarian stopt de claim van de heuvel in de schredder en zet het apparaat aan. Dan vraagt TS: "En waar komen de kopiën eruit?" Madarian antwoord dat het een schredder was, en geen kopieermachine. TS wordt kwaad en wil Madarian aanvallen, maar dan wordt TS gearresteerd door een langslopende agent. Madarian gaat verder zoeken naar de heuvel, als hij eindelijk de heuvel ziet, en Allone zit erop, samen met The Doctor. Madarian gaat er naar toe, en vertelt over het incident met TS. Allone moet zo lachen dat ze van de heuvel af rolt. Ze kan niet stoppen, en Madarian belt een ambulance voor haar, die haar in kritieke toestand afvoert naar het ziekenhuis, terwijl The-Doctor haar blijft verzorgen en mee gaat naar het ziekenhuis. Madarian loopt de heuvel op, genietend van het uitzicht. My hill  |
|
allone Oudgediende
|
'lachen is gezond' en de dokters zijn het er al gauw over eens dat allone niets mankeert. ondertussen is Madarian op bezoek gegaan bij een wetenschapper die hem kan vertellen wat gevaarlijker zou zijn: 1 grote meteoriet of vele kleinere . my hill |
|
nietmeer
|
Bookwurm vraagt aan allone; Wat is zwaarder? 1 kilo ijzer of 1000 gram veertjes?...  Omdat allone dat niet weet gaat ze dat onderzoeken en verlaat de heuvel. Bookwurm geniet van de muziek die ze heeft meegenomen en van de rust. My Hill |
|
allone Oudgediende
|
dat is een grapje.. al sinds dat ze 6 was weet allone t antwoord op deze vraag  als Bookwurm hoort dat de Doctor alleen deze week al bijna 15 boeken verslonden heeft gaat ze naar hem toe om ervaringen uit te wisselen . my hill |
|
nietmeer
|
na het bespreken van ervaring heeft Bookwurm een boek meegeekregen van T-D. daarmee mept ze allone de heuvel af
My Hill |
|
allone Oudgediende
|
"verzin eens een list, goede vriend" van al dat gemep en geduw is allone niet onder de indruk . Bookwurm besluit een boek van Toonder te lezen in de hoop dat ze daar meer creatieve inspiratie uit kan opdoen . my hill |
|
nietmeer
|
Bookwurm blijft mokkig op de heuvel zitten. allone wordt daar zelf ook chagerijnig van en gaat naar huis om wat op te vrolijken.
My Hill |
|
allone Oudgediende
|
ik ben in een goed humeur maar Bookwurm duidelijk niet.. ze gaat naar de winkel om wat chocola te kopen.. misschien helpt dat  . my hill |
|
nietmeer
|
ik kan een poosje ff geen chocolade meer zien. en smijt de chocolade naar allone en gaat ervan door. Bookwurm neemt weer mokkend de heuvel over.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Allone heeft langzamerhand genoeg van dat weinig originele gedoe van Bookwurm en ledi biedt aan om namens allone dit duidelijk te maken als B. weer langs komt. Ledi komt dus op tijd om duidelijk te maken dat Bookwurm niet leuk bezig is. Wordt eens origineel meissie!
My Hill |
|
allone Oudgediende
|
in de hoop dat daar iets te lachen valt en ze er een beter humeur door krijgt, besluit Bookwurm om naar de moppen-sites van ledi en die van Opa Zot te gaan en als ledi dat ziet gaat ze gauw weg om nog een paar leuke moppen op haar site te zetten . my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S wordt weer vrijgelaten. Hij pakt de heuvel stevig vast en geeft er een harde ruk aan. De heuvel schuift een paar meter op en allone valt eraf.
My hill |
|
ledi Oudgediende
Helaas heeft T-S zijn mechanisme daardoor in de war gebracht en hij gaat naar de EHP voor Robotten.
Ledi heeft zoveel moppen op het Forum geplaatst, dat ze schaterend de heuvel op klimt.
My Hill |
|
allone Oudgediende
|
ze komt weer overeind en merkt tot haar opluchting dat ze niets beschadigd of gebroken heeft.. dat is helaas niet het geval met Tom want door het harde rukken is zijn nekwervel verschoten. hij maakt een afspraak met de fysiotherapist.. gelukkig kan hij meteen komen . allone loopt blij weer de heuvel op .
my hill
|
|
allone Oudgediende
|
... dan wordt ledi opgebeld door pearlypuck , die haar verteld dat ze vanmorgen op de radio gehoord heeft dat Peter Heerschop over Joan Franka en haar overwinning op het nationale songfestival zei:
"Ach, we zijn wel weer eens een keertje aan Winnetou!"
hier moet ledi zo vreselijk om lachen dat ze er buikpijn van krijgt en een vreselijke hik-aanval .. ze gaat naar huis om een glas water die drinken
ondertussene is allone weer opgestaan en loopt gezond en wel de heuvel weer op . my hill |
|
ledi Oudgediende
Het is zulk lekker weer dat ledi jaloers wordt op allone die daar lekker bovenop de heuvel zit. Ze bedenkt een list en gaat achter een boom met een verdraaid stemmetje "Alloneeeeee" roepen. Allone wordt daar zenuwachtig van, vooral omdat ze niet kan ontdekken waar het geluid vandaan komt. Ze gaat op onderzoek uit, terwijl ledi blij plaats neemt op de heuvel.
My (sunny) Hill |
|
nietmeer
|
Toch valt het ledi tegen dat er zo'n kille wind staat. Ze gaat snel naar huis om een vestje te halen. Grouse komt bij een lege heuvel en wat denk je????
My Hill now |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Dan begint het te regenen en Grouse spoelt van de heuvel af. T-D komt (met regenpak en griplaarzen!) de heuvel op.
My Hill |
|
nietmeer
|
Na een verblijf van 6 hele seconden op de heuvel is Grouse er weer afgeknikkerd  Maar ook The-Doctor blijft niet lang. Zijn pieper gaat en hij moet snel naa reen noodgeval toe. Grouse strompelt weer terug de heuvel op. My Hill |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Dat noodgeval was Grouse. T-D stuurt hem naar het zh. My Hill Offtopic: @Grouse: Eigenlijk was die voor ledi, maar ik heb het daatna even snel aangepast |
|