king of the hill 2 |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S is nu echt ontslagen uit het ziekenhuis (hij heeft het nagevraagd, hij mocht echt gaan). Hij stuurt een restaurantcriticus langs bij de heuvel, die het restaurant (dat nu ook van Vailan is) een zeer slechte beoordeling geeft. Het restaurant wordt geslotenen Vailan gaat zijn verdriet wegdrinken in de kroeg.
My hill |
|
glaasje Erelid
 WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
glaasje ziet dat zijn (oud)restaurant gesloten is. hij drukt op een knopje en plotseling komt het restaurant tot leven en trapt T-S eraf  . my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Een levend restaurant?  Dat is pas een wereldprimeur. T-S belt alle grote kranten en al snel weet iedereen ervan. Glaasje en zijn restaurant worden uitgenodigd voor allerlei talkshows. Ze zijn hier zo druk mee bezig, dat ze de heuvel vergeten. My hill |
|
nietmeer
|
maar doordat Tom-Servo de tip doorgaf, wordt ook hij belaagd door de pers, zo erg dat hij terug moet naar de Satellite of Love om daar te ontspannen aan de pers. Jersan ziet de lege heuvel. My hill  |
|
nietmeer
|
*vult jersan aan* Jersan zit de tot dan toe lege hill en ziet vervolgens hoe Chewiezz na een lange tijd de hill op loopt en daar op het topje eens goed gaat zitten  My Hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Offtopic: Door gebrek aan innovatie: *Atoombom* My Hill  |
|
nietmeer
|
Offtopic: Door gebrek aan innovatie: *Dus weg hill*  No hill  |
|
glaasje Erelid
glaasje plaatst een nieuwe heuvel bovenop chewiezz en gaat er met zijn restaurant op de heuvel zitten.
my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De pers heeft de achtervolging eindelijk opgegeven, dus kan T-S terugkeren naar de aarde. Per parachute land hij op de heuvel en schopt daarbij glaasje eraf.
My hill |
|
glaasje Erelid
helaas landde T-S net tegen een magneet op en bleef plakken.
my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S zet zijn tegenmagneet aan en land alsnog op de heuvel, waarbij hij Glaasje weer eraf schopt.
My hill |
|
Justist Erelid
Terwijl T-S glaasje van een of andere heuvel afgooit die glaasje daar heeft neergeplant, zit Somkid nog steeds rustig op de heuvel die NIET door de atoombom verwoest was (anders kon het in eerste instantie toch al niet my hill zijn?  ) Still My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S ziet de vergissing nu ook. Hij rent naar de andere heuvel en gooit Somkid eraf. Om verdere verwarring te voorkomen breekt hij de nepheuvel af en gebruikt het zand om de echte heuvel te vergroten.
My big hill |
|
Justist Erelid
*gebruikt zijn santoryuu* My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Santowat? T-S staat raar te kijken wanneer Somkid aangeeft zijn santoryuu te zullen gebruiken daar hij geen idee heeft wat dat is, en dus ook niet hoe hij erop moet reageren. Hij vraagt Somkid of ze die laatste zet even over kunnen doen met iets wat wel duidelijk is. Somkid gaat akkoord en T-S gaat weer op de heuvel zitten.
My hill
|
|
Justist Erelid
Santoryuu = 3-zwaardentechniek  opnieuw: Santoryuu! My Hill  |
|
Ruben9595 Senior lid WMRindex: 291 OTindex: 177
|
*Gebruikt mijn 4 schildentechniek* En pak plasma pistol en schiet somkid van de hill af. My hill  |
|
nietmeer
|
*Gaat aan de onderkant van de heuvel Ruben uithongeren  * Mijn Belegering van de Hill  |
|
Justist Erelid
*rocket met w81 kernkop* My Hill  |
|
nietmeer
|
*Still mijn belegering  * |
|
Justist Erelid
@Tazmanian Devil: Jij bent ook opgeblazen. Het is eigenlijk een wonder dat de heuvel er nog staat  |
|
nietmeer
|
@somkid: Dus je hebt het topic om zeep geholpen  Lekker dan  |
|
Justist Erelid
Tazmanian Devil: De heuvel staat er nog, en ik zit erop.  Verzin maar iets dat je respawnt ofzo  |
|
Ruben9595 Senior lid WMRindex: 291 OTindex: 177
|
*Sneakt op de hill en gebruikt plasma pistol again om degene die erop zit eraf te gooien*
*Laat met helicopters eten binnenvoeren.*
*bouwt bunker op de hill voor rockets, laat met heli een Mg 42 invliegen waarmee ik het belegerende leger vanuit mijn bunker bestook *again my hill
|
|
nietmeer
|
*begint wielen onder de berg te plaatsen  * Mijn rijdende Heuvel  |
|