Raad het lied |
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.339
|
Misschien heeft Tom-Servo een raadpoging van Invisible gemist en is het toch "the one"? |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Ik denk van wel, gezien het ook missen van JJJ 's reactie. Ook complimenteert hij BF met de artiest, maar die was ervoor dus ook al 2x genoemd.
Het secundaire bewijs zegt dus dat er e.e.a. gemist is
The One past overigens prima, is titel van een film met die acteur in de hoofdrollen (dubbelrol) |
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Invisible heeft het goed met "the one". Dit was zijn laatste raadpoging: Quote:
Artiest denk ik aan Johnny Lion
Nummer: I'am the one
Dat was bijna goed; alleen dat "I'am" hoorde er niet bij. |
|
BatFish Oudgediende
WMRindex: 8.011 OTindex: 23.870
|
@Tom-Servo: Invis had nog een reactie daarna gepost met "the one". Daar had je kennelijk overheen gekeken |
|
Invisible Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
Eddie Vedder - Take Me Out To The Ball Game |
|
Invisible Oudgediende
|
Nope
|
|
BatFish Oudgediende
|
Jonas Brothers - Bounce |
|
Invisible Oudgediende
|
BF |
|
Invisible Oudgediende
|
Het idee van JJJ om van die drie figuurtjes Eddie te gebruiken was niet verkeerd.
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Freddie Scott? Maar ik vind zo geen nummer wat erbij past... |
|
Sjaak Moderator
|
Ik denk aan een nummer van Eddie Money, maar welke? |
|
Invisible Oudgediende
|
Stop maar met denken.
De uitvoerende heet als uitvoerende ook geen Eddie. Ik heb het expres over uitvoerende, van zang kan je niet spreken in dit geval.... |
|
BatFish Oudgediende
|
Dagobert - Jump and Race? |
|
Invisible Oudgediende
|
Nee. Is dat een normaal nummer? De gezochte is dat namelijk beslist niet |
|
BatFish Oudgediende
|
@Invisible: Hoe bedoel je "een normaal nummer?" Dagobert is een band en "Jump en Race" komt van een tracklist van die band af. Als het gezochte nummer erg abnormaal is en er geen zang in voorkomt, zou het 4'33 van John Cage kunnen zijn (4 minuten en 33 seconden zonder dat er een noot gespeeld wordt), maar dat kan ik op geen enkele manier rijmen met de plaatjes. |
|
Invisible Oudgediende
|
Ik ken dat van John Cage niet. Het nu gezochte nummer valt wat mij betreft in de categorie debiel (sorry voor het gebruik van dit woord, weet niet hoe het anders te omschrijven) en was toch een hit. Er is toen meteen een heel album gemaakt in die stijl, maar blijkbaar was het volk toen weer bij zinnen want dat flopte.
Er zullen echter ook mensen zijn die het nummer toch waarderen, vooral dronken Caranavalsgangers denk ik dan...
Zang: mmmmm de 1 vind van wel, de ander noemt het een instrumentaal nummer. Als je het wel zang vind: de hele tekst bestaat op het intro zinnetje na uit slechts 1 woord
Extra tip voor de artiest: kijk naar het figuurtje naast Dagobert
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Youth Of Today - Aerobic Galaxy? |
|
Invisible Oudgediende
|
Hoe kom je daarop?
We hebben al Eddie (Eddy). Voeg daaraan vast de naam van het figuurtje naast Dagobert. Google erop en je vind zo onder welke naam en met wat .... |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
een van de twee uitvoerende van youth of today namelijk eddy govert gokje dan: in jouw armen? |
|
Invisible Oudgediende
|
Eddy Govert is de goede zoekterm. Maar zoals ik al zei: niet de artiestennaam voor het gezochte nummer.
Welke naam gebruikte Eddy Govert voor dit nummer waarvan het plaatje de (erg letterlijke) link is? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
"Couac couac" (Kwek Kwek) "Ronald & Donald" |
|
Invisible Oudgediende
|
Teveel gezegd? Idioot nummer en is het ene woord nu gezongen dan wel moet je het als instrumentaal zien? In Nederland heette het ding gewoon Kwek Kwek overigens Hier het geval. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
Sjaak Moderator
|
UB40 - Red red wine? |
|