Raad het lied |
nietmeer
|
Sorry voor mijn lange afwezigheid... maar er was idd veel te scheppen. Het is niet Take That en het nummer heet ook niet Patience. In de titel komt wel een woord voor dat een vertaling van Patience is...
Kunnen jullie nou weer verder? |
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Offtopic: Leuk om te zien dat Zustur er eindelijk weer is. Maar die lange afwezigheid was wel lastig, want daardor lag het spel vrijwel geheel stil.
Ik stel als topicstarter dan ook voor om een extra richtlijn in te voeren; als je het lied hebt geraden maar van jezelf weet dat je lange tijd niet online kan zijn, plaats dan geen nieuwe opgave maar geef je beurt aan iemand die wel regelmatig kan komen kijken of het al geraden is. Of alternatief; vertel iemand anders alvast (per mail) de oplossing zodat hij/zij voor je de opgave in de gaten kan houden verder raden dus |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Heze Rowwen - Limbyrg (Kwestie Van Geduld) |
|
nietmeer
|
Verder beeldt plaatje 1 ene Christiaan uit. De band heeft zichzelf vernoemd naar de "nickname" van deze Christiaan. |
|
nietmeer
|
@Tom-Servo: Nou, dat ging snel! Plaatje 1 beeldt idd Christiaan Hesen uit, beter bekend onder de naam Rowwen Hèze Offtopic: TS: Heb het raadsel gisteren om 22:41 geplaatst, maar toen was er plots niemand meer. Ben tot laat online geweest, maar de eerste reactie kwam pas half 7 vanochtend... en tja toen was ik alweer richting De Zaak... |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Die Christiaan Hesen (Hèze) had ik al gevonden: Hij leefde van 1853 tot 1947. Hij waste zich nooit en stonk daarom altijd, knipte zijn haren niet en hij miste een oog. Mijn opgave: artiest: afbeeldingLied: afbeeldingafbeeldingafbeelding |
|
nietmeer
|
Crash Test Dummies - mmm mmm mmm |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Zustur: alweer in een keer goed. Wat is dat toch met mijn opgaven? |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
das een leuk lied wist niet dat dat nog geluisterd werd @tom; hij was ook wel erg makkelijk (als je het lied kent) |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
@Delenn: hij staat op mijn MP3-speler |
|
nietmeer
|
@Tom-Servo: Nee gewoon leuk liedje. Fantastische zanger! En o ja, ik geef mijn beurt aan iemand anders, want vanavond wordt niks (qua Raad het lied dan ) |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@tom; moet ik ook eens doen, bijna die hele cd is erg leuk oh jee, nou zit dat lied in mn hoofd |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik wil er wel eentje doen |
|
nietmeer
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
DennyColt Erelid
WMRindex: 655 OTindex: 2.445
|
Ja fantastische song.... Ga zo even de CD op zoeken. Tijd niet gedraaid.Slaat op test crach dummies .... |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Jeffrey Foucault - Cross of Flowers |
|
DreamerTje Oudgediende
Nee |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Artiest: een wiel en stenen. Een wiel rolt, dus Rolling Stones als groep
Lied een doodskruis en bloemen, : Dead Flowers
|
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
rolling stones- miss you
|
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Invisible: Artiest: een wiel en stenen. Een wiel rolt, dus Rolling Stones als groep
Lied een doodskruis en bloemen, : Dead Flowers
Helemaal |
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
@Invisible: argh je bent eerder ik wist rolling stones en op het nummer kon ik niet komen |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Rolling Stones - Dead Flowers T-S mag de volgende doen trouwens |
|
DreamerTje Oudgediende
@somkid: Jij was niet eens degene die hem geraden had.. |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|