Raad het lied |
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Scouting for Girls - Keep on walking
Run-DMC - Run Girl
|
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
The Princess Sisters - you never walk alone |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Nee op alles. Hoewel qua plaatjes die van Kristel zeker had gekund heb ik toch een ander lied in gedachten.
Tip: vergeet dat princess. Ik had wat titel betreft best een ander plaatje kunnen nemen, maar vond het te leuk dat ik in zowel titel als nummer het koninklijk huis kwijt kon. |
|
Kristel Oudgediende
Maar Sisters klopt wel? |
|
Invisible Oudgediende
|
Sisters klopt wel, alleen niet in het engels. |
|
Kristel Oudgediende
Het vervelende is dat ik al van af vanmorgen vroeg weet wie jij bedoeld maar ik kan niet op de naam komen |
|
Invisible Oudgediende
|
Ik stel dat als jij niet op de naam kan komen, jij ook niet weet wie ik bedoel........ Cryptisch maar als het straks bekend is, dan denk ik dat je meteen het met me eens bent... meer zeg ik niet, ik moet het niet te makkelijk maken, deze opgave moet nog een paar uur mee |
|
Kristel Oudgediende
de huppelde pup zusters drie vrouwen die liedjes zongen uit de oorlogsjaren. Die bedoel ik.
edit: dat zijn de star sisters dus dat kan niet goed zijn, omdat jij zegt dat het niet Engels is. |
|
Redorbit Erelid
WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
Zijn het niet
"De zusjes de Roo" nummer kan ik echt niet opkomen "blauwe korenbloemen" en "een witte orchidee" komen niet echt bij de plaatjes in de buurt. |
|
Invisible Oudgediende
|
Geen vrouwen die liedjes uit de oorlogsjaren zongen (je bedoeld de Star Sisters met Patricia en Yvonne Paay in hun gelederen)... Ook niet de zusjes de Roo.
We zitten echter wel in het goede taalgebied, Nederlands dus... |
|
Redorbit Erelid
toch niet "de zingende zusjes" met hun maranatha liederen als 'Ik ben graag alleen met mijn Heer' |
|
Invisible Oudgediende
|
toch wel had gedacht dat daar nooit iemand op zou komen, maar jullie zijn te goed Zie dat je er nu ook een liedtitel in hebt gezet, die is niet goed. |
|
Redorbit Erelid
ow my god dat ik dat nog eens mag raden |
|
Invisible Oudgediende
|
Het lied is nog niet goed hoor! Alleen de artiest is nog maar geraden. Nog even door de songs heen worstelen dus.
(toen ik "toch wel" typte had je ook alleen nog maar de artiest ingevuld en geen songtitel dacht ik . . . anders had ik meteen wel gezegd dat de titel niet klopt) |
|
Redorbit Erelid
Wandel als een koningskind- de zingende zusjes |
|
Invisible Oudgediende
|
klopt, verder met de jouwe dus.
Was wel een "erge" nietwaar......
|
|
Redorbit Erelid
Jeej mijn opgave Ja hij was niet echt lastig als je letterlijk kijkt maar als je nooit van "de zingende zusjes" hebt gehoord kom je er niet echt achter. artiest: afbeeldingnummer: afbeeldingafbeelding |
|
Invisible Oudgediende
|
Toy Dolls - Dig that groove baby |
|
Redorbit Erelid
correct ik wist dat hij te makkelijk zou zijn maar ik had hem toevallig aanstaan |
|
Invisible Oudgediende
|
Mag je een andere verzinnen, ik heb vandaag te weinig tijd om steeds te kijken. Ga je gang dus. |
|
yes_my_dear Oudgediende
Wel in het goeie genre he? |
|
Redorbit Erelid
|
|
yes_my_dear Oudgediende
For Fruits Basket - Ai no medicine? |