Raad het lied |
DennyColt Erelid
WMRindex: 655 OTindex: 2.445
|
Ik zie dat je ook naar de naam van de link moet kijken... Want die associatie hond - maniac zou ik niet zo zien.... Ken die hele band niet overigens.... |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Ik ook niet, maar die twee briefjes van 5000lire deed me denken dat ik ze op moest tellen. gegoogled op 10.000 maniacs en zie, de groep bestaat.
Dan de discography doorwerken en toen ik het nummer Jezebel tegenkwam ging het licht aan: die werd uit een raam gegooid voor de honden. Moest dus wel goed zijn.
En daar ga ik dan ook van uit. |
|
DennyColt Erelid
WMRindex: 655 OTindex: 2.445
|
@Invisible: Ik zie dat google ook jou beste vriend is. |
|
Invisible Oudgediende
|
Komt inderdaad aardig in de buurt |
|
nietmeer
|
Goed speurwerk, Invis, maar dat je 10,000 Maniacs niet kent ... Deze toch wel? |
|
Invisible Oudgediende
|
Nee ook niet....... (moet ik ?) De nieuwe opgave. Mogen jullie een poosje op broeden , ik ben van ca 18.25 tot een uur of 20.30 weg . . . . Daarna controleer ik meteen weer, beloofd. Het is er weer 1 uit de oude doos, de voorraad singles van mijn ouders Artiest afbeeldingafbeeldingNummer afbeelding |
|
nietmeer
|
Yerushalayim shel zahav - door Kees Verkerk? |
|
Invisible Oudgediende
|
Nee.
Ik zal wat tippen: Nederlandstalig. Deel van de naam vind je met het eerste plaatje, tweede deel van de naam door de link van het tweede plaatje.
Het derde plaatje is inderdaad Jeruzalem, waarbij je je moet afvragen wat Jeruzalem is. |
|
Delevene Erelid
WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
iets met henk?? |
|
nietmeer
|
We hebben de wereldberoemde Kees Deenik ergens opgeduikeld... wellicht dat hij De Heilige Stad speelt op die single van jou? Volgens mij hadden wij vroeger de versie van het Urker Mannenkoor |
|
Invisible Oudgediende
|
Hij speelt het niet, hij zingt het. En ja het is goed. |
|
nietmeer
|
@Invisible: Nu ben ik offline, ik pak de beurt een ander keertje wel weer trug Prettige voortzetting! |
|
Invisible Oudgediende
|
Oke, doe ik een geintje tussen door. Het is nu eens geen nummer maar de titel van een compleet album. Omdat ik het zo'n mooie titel vind... Alle plaatjes slaan dus ook op de titel van de LP afbeeldingafbeeldingafbeelding tip naar de artiest afbeelding |
|
Vercetti Senior lid
WMRindex: 585 OTindex: 571
|
pink floyd - the piper at the gates of dawn
Morgenochtend ben ik er niet dus een ander is vrij om mijn beurt over te nemen. Tenminste, als mijn gok goed is. |
|
Invisible Oudgediende
|
De gok is goed. Ik vind de plaat geen moer aan, maar de titel erg mooi.
Dus wie nog een mooie heeft liggen: grijp de kans en zet de opgave neer.
|
|
Redorbit Erelid
WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
|
|
jackjanjanus Oudgediende
WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
cradle of filth - Her Ghost In The Fog? |
|
Redorbit Erelid
zie je wel dat hij makkelijk was jouw beurt jackjanjanus |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
Redorbit Erelid
Quote: De opzet van dit topic is simpel. Je plaatst minimaal 3 tot maximaal 5 foto's of afbeeldingen die samen aanwijzingen vormen voor een lied. De foto's kunnen betrekking hebben op de titel of op de tekst van het lied. De volgende poster moet proberen te raden welk lied bedoeld wordt en dan zelf nieuwe afbeeldingen plaatsen voor de volgende persoon.
graag nog extra images JJJ |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
oke ik wou het niet te makkelijk maken
|
|
Invisible Oudgediende
|
John Butler trio - Crazy |