Raad het lied |
jackjanjanus Oudgediende
WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
|
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Rood. Renault. Fraaie uitzichtspost. Instappen doe je via het dak. Desondanks gesloten model omdat dat dak niet opgevouwen kan worden. Geen cabrio dus.
aan de andere kant is er wel een band die zo heet zie ik, nooit van gehoord, maar toch. Cabrio dus als band? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
nope niet goed
welk model is het van renault |
|
nietmeer
|
@Invisible: Je dóét het erom he? Neem je ons nou in de maling? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Zustur: het lijkt er haast op |
|
Invisible Oudgediende
|
Helaas, nam ik jullie maar in de maling. Dan had ik er in ieder geval nog wat meer lol aan dan nu.
He tis een concept car die blijkbaar is afgeleid van een type renault die bestaat? Geloof me: ik heb geen flauw idee welk type dan wel. Ik weet dat Renault afgestapt is van de cijfers voor d emodellen, maar voor de rest interesseert Renault me geen moer en dus herken ik m niet;.
|
|
nietmeer
|
Invis, zet even je leesbril op! |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
hmmmmmmmmmm vergroot het plaatje eens en kijk dan eens goed |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
De beatles bezongen t ook al eens |
|
nietmeer
|
@jackjanjanus: Tja en dan heeft-ie straks de band en dan moeten we 'm nog helemaal naar het nummer toe loodsen... |
|
Invisible Oudgediende
|
Het is zeker erg leuk om met zijn allen de oplossing te kennen en iemand anders zo te zien zwemmen ? Het beste wat ik van die tekst kan maken is racoon, ook al kan ik niet alle letters goed zien. Racoon als band bestaat, dus die is het dan? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
dat zal toch niet als hij de band weet zou hij het nummer in 1 keer moeten weten toch |
|
Invisible Oudgediende
|
Quote Zustur: @jackjanjanus: Tja en dan heeft-ie straks de band en dan moeten we 'm nog helemaal naar het nummer toe loodsen... Dat zit er dik in, want ook die ze ik nog niet.... De vormcrisis neemt ernstige vormen aan |
|
nietmeer
|
Kpuc: Breng die jongen nou niet van z'n apropos... |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ja dat is hem zie je wel je weet het wel |
|
Invisible Oudgediende
|
Feel like flying komt dan in aanmerking.
Zware bevalling als dit m is. En dan nu eerst n kop koffie voor de volgende. Ik neem aan dat Zustur die doet. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ja dat is hem en dat mogen jullie uitvechten eigenlijk ben jij de eerste die hem raad zij had het nog niet uitgesproken. |
|
Invisible Oudgediende
|
Zustur is. Ik heb hem genoemd nadat jullie zo ongeveer hem compleet hadden voorgezegd. Dat ik dat niet zag, doe zelf ook wel eens opgaves waarin een stukje tekst staat die nodig is. Niet echt helder nu..... |
|
nietmeer
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Queen - 'The Invisible Man' |
|
nietmeer
|
@jackjanjanus: Deze had Invis ook wel in 1 keer geraden... ... denk ik... |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ja toch deze was te makkelijk gewoon |
|
Invisible Oudgediende
|
Had gekund... hoewel ik nog nooit van dit nummer van Queen gehoord had, was ik toch wel op dat idee gekomen bij het zoeken. De nota voor het gebruik van het plaatje volgt, dat begrijp je neem ik aan wel Ik haak nu af overigens, werk en plicht roepen |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|