Raad het lied |
Seppz Erelid
WMRindex: 606 OTindex: 976 S |
Live - Lighting Crashes |
|
Vercetti Senior lid
WMRindex: 585 OTindex: 571
|
smokestack lighting (van o.a. the yardbirds) |
|
nietmeer
|
Seppz, Vercetti: helaas. Toch moeilijker dan ik dacht? |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Smokie was dus niet goed . . . Heb verder geen idee, dus maar goed dat ik zo vertrek ... Nu het zo lastig blijkt lijkt het plaatsen van minimaal nog 1 plaatje niet zo'n raar idee |
|
Vercetti Senior lid
WMRindex: 585 OTindex: 571
|
jimi hendrix - midnight lighting? |
|
Invisible Oudgediende
|
Wie is die man die op het plaatje staat?
De artiest verschilt 1 letter van het plaatje en de combinatie smoke - smokie is niet goed. Dus ik neem aan dat het om de naam van die vent gaat en ik ken m niet |
|
Invisible Oudgediende
|
Zustur? |
|
DennyColt Erelid
WMRindex: 655 OTindex: 2.445
|
ac/dc - Thunderstruck |
|
Invisible Oudgediende
|
hoe verschilt ac/dc maar 1 letter van dat eerste plaatje? |
|
DennyColt Erelid
|
acda
|
|
Invisible Oudgediende
|
Ah, zo heet die man dus. Blijkt dus essentieel te zijn dat ik hem niet kende |
|
nietmeer
|
@DennyColt: Het was inderdaad Thunderstruck van AC/DC. Sorry voor de late reactie, moest werken en er was ook een of andere voetbalwedstrijd vanavond |
|
DennyColt Erelid
|
Artiest afbeeldingafbeeldingSong afbeeldingHier een nieuwe opgave. Ik kan helaas niet reageren, ga slapen. Morgen Kan ik weer reageren zal wel na 9:30 pas worden. Anders moet iemand anders het overnemen... Holland |
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Eens zien. Dat eerste plaatje van de artiest lijkt me te maken te hebben met dun of mager. Dat tweede plaatje is een das of Badger in het Engels.
|
|
Invisible Oudgediende
|
Jammer dat het spel alweer vastligt.....
Iemand anders het overnemen lijkt me geen gek idee, ik heb toch al geen flauw idee waar ik bij die van DC naar zoeken moet.... |
|
DennyColt Erelid
|
In de reactie van Tom-Servo zitten precies de twee woorden die ik in gedachte had bij de eerste twee plaatjes |
|
Invisible Oudgediende
|
dat moet dan dun of mager zijn en das of badger?
Thin en skinny badger levert niets op. Met das al helemaal niet.
Kom er dus geen steek verder mee. |
|
DennyColt Erelid
|
|
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Michael Knight. Of KITT. Geen van beide levert een artiest op in combinatie met das en mager. |
|
DennyColt Erelid
|
OK. extra hit: Het is een persoon. @Tom-Servo: ik heb de 2 'correcte' woorden gebruikt uit je eerste commentaar, samen met een woord dat verwijst naar het derde plaatje, deze in Google gegooid en als eerste hit was gelijk het juiste antwoord. Sterker nog, de hele eerste pagina was het juiste antwoord. |
|
DennyColt Erelid
|
@Tom-Servo: Michael Knight. Of KITT hebben er niets mee te maken. |
|
Seppz Erelid
WMRindex: 606 OTindex: 976 S |
Ik zie geen plaatjes... Wederom, maar zo te horen van de commentaren en geschreven aanwijzingen, denk ik dat we in de hoek van David Dundas moeten zoeken...
En hij lijkt op het character Michael Knight uit Knight Rider.... Het plaatje voor lied zie ik niet, maar zal Jeans on kunnen zijn....
|
|
DennyColt Erelid
|
|
|
DennyColt Erelid
|
@Seppz: plaatje van de song waren een paar mensen met jeans aan! David Dundas had ook maar 1 hit. Jij heb helemaal geen plaatjes nodig |
|
DennyColt Erelid
|
Quote Seppz:
En hij lijkt op het character Michael Knight uit Knight Rider....
Ja dat klopt hij had ook krullen. Alleen ze heten ook allebei David. Dat laatste bedoelde ik eigenlijk. |
|