Raad het lied |
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Zustur: Venice klopte wel alleen het liedje niet hoor |
|
nietmeer
|
All my life dan? |
|
MitoThorson Oudgediende
|
Zustur: nope is em ook niet hij staat op het volgens mij 3 na laatste album meer hints geef ik echt niet kijk is goed naar dat eerste plaatje! |
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Venice - Welcome to the rest of your life |
|
MitoThorson Oudgediende
|
@Tom-Servo: Nope ook niet xD ik heb me trouwens vergist het is het 4 na laatste album |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Hun laatste vijf albums zijn:
# 2009 - Electric - Live and Amplified # 2008 - Venice Home Grown # 2007 - Garage Demos Part III (self-released) # 2006 - Amsterdam (Universal/Flow) # 2006 - A Band Called Venice (Flow/Japan)
Het album zou dus moeten zijn "A Band Called Venice"
Daarop staan de volgende nummers: 1. Think Again 2. Sweet Aloha 3. Precious Stone 4. For A Dancer 5. Right Where We Left Off 6. Most Of Us 7. Road To Where You Are, The 8. Unbreakable Heart 9. Guinnevere 10. I`ll Keep My Fingers Crossed 11. Welcome To The Rest Of Your life 12. Family Tree, The 13. Starting Here Again(Live) 14. Man You Think I Am(Live), The 15. If I Were You(Live) 16. One Quiet Day(Live) |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Ik zie ook de rol van die video camera nergens terug in welke titel dan ook van die groep. Ook niet de wolken die op het schermpje staan. en beide al helemaal niet in combinatie met het woord life en die sterrencirkel die aan de EU doet denken er om heen.
|
|
Invisible Oudgediende
|
Het is het op drie na laatse album: Amsterdam.
Hierop staat het nummer: My life is like a movie en dat verklaard zowel life als camera.
|
|
MitoThorson Oudgediende
|
kijk eindelijk heeft iemand hem geraden was het toch het 3 na laatste excuses ik tel soms verkeerd nou Invisible jij bent |
|
Invisible Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Klaatu - Around the universe in 80 days |
|
Invisible Oudgediende
|
Bingo. Dat is snel.....
|
|
nietmeer
|
@Invisible: Ik ken het liedje zelfs! Maar als in het eerste plaatje niet de naam Klaatu had gestaan, had ik het nooit geraden Wil iemand anders even een nieuw raadsel plaatsen? |
|
Invisible Oudgediende
|
Moet dus in het vervolg maar even de plaatjes in een eigen album zetten zodat ze hernoemd worden dus.
Waarom plaats jij geen nieuwe? Ik heb er nog wel 1 klaar staan overigens, dus als niemand verder wil . . . . |
|
nietmeer
|
@Invisible: Ik moet straks weg, vandaar. Dus ga je gang |
|
Invisible Oudgediende
|
Oke, omdat de vorige superssnel geraden was en Zustur de beurt afstaat.... waarbij ook deze een makkie is waarschijnlijk.... afbeeldingafbeelding afbeelding |
|
nietmeer
|
Iets van The Animals? |
|
Invisible Oudgediende
|
(Gelukkig) niet direct goed. Totaal mis zelfs |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Er gaat bij mij ook totaal geen belletje rinkelen. |
|
Vercetti Senior lid
WMRindex: 585 OTindex: 571
|
Een roze iets en een roze mannetje --> Pink Floyd?
En dat bovenste plaatje lijkt wel wat op de cover van het album atom heart mother. |
|
Invisible Oudgediende
|
Geraden. Dat mannetje is een muppet met de naam Floyd. Roze erbij en je hebt Pink Floyd. De koe is inderdaad bijna het spiegelbeeld van de LP AtomHeart Mother |
|
Vercetti Senior lid
WMRindex: 585 OTindex: 571
|
ik heb geen idee hoe dat met die plaatjes moet dus als iemand iets heeft is die de volgende |
|
nietmeer
|
@Invisible: Je wijkt nu wel erg ver van de oorspronkelijke spelregels af (waarin het de bedoeling was dat je verwees naar de titel of de tekst van een liedje). Nu verwijs je naar een heel album en een band... dat maakt het wel heel moeilijk om een lied te raden Suggestie: Is het misschien iets om de spelregels aan te passen en te zeggen dat je in 3 tot 5 plaatjes verwijst naar de titel en/of tekst van een lied en eventueel naar de uitvoerend artiest? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Zustur: Atom Heart Mother is ook de titel van een van de nummers op dat album, dus wel een lied. De band zat hij inderdaad verkeerd. Verder nemen we je suggestie maar over. Als topicstarter geef ik mijn fiat. Voortaan: plaatjes moeten in principe verwijzen naar de tekst of titel van het lied. Als het verwijst naar de band of artiest, meld dat er dan even bij. Omdat Vercetti niks kon verzinnen, hier de volgende opgave: Artiest: afbeeldingafbeeldingNummer: afbeelding |
|
Invisible Oudgediende
|
Ik volg dit met interesse, doe even niet mee omdat ik zelf heb helpen verzinnen |
|