Raad het lied |
chevalier688 Senior lid
WMRindex: 169 OTindex: 1.224 S |
Escape Club - Only The Rain |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Mooi bedacht (raket - escape ), maar niet wat ik zoek |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
|
|
Invisible Oudgediende
|
Burger? Ik zie geen burger.... om de schoen dus.
De schoen geeft de clue naar de voornaam. De raket en het scheerapparaat in combinatie naar de achternaam. Wel ff doordenken en verder kijken. |
|
Sto Oudgediende
|
@Invisible: de schoen is een eetbare hamburger, misschien had je dat nog niet door |
|
Invisible Oudgediende
|
Nee, ik heb puur naar de naam van de schoen gekeken (= tip) |
|
Sto Oudgediende
|
@Invisible: ik weet de voornaam al hoor, maar de achternaam is nog de grote puzzel |
|
Invisible Oudgediende
|
Puzzel ze Ik ben ff weg, kijk straks wel weer naar de voortgang. Ik moet zeggen dat als je de voornaam echt kent je bij het zoeken op google al op de eerste pagina de goede hit krijgt.......Ook zonder achternaam kan je hem met het lied vinden.... |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Invisible Oudgediende
|
Hij heet wel Max van voornaam....... en echt, bij de eerste tien hits van google als je de tip van het lied goed gebruikt....
(ben zo terug) |
|
nietmeer
|
Max Werner - Rain in May? lekker makkelijk als er al zoveel tips zijn gegeven |
|
Sto Oudgediende
|
Jersan: die wou ik net zeggen xD maar dat scheerapperaat en appollo zie ik werner niet uit komen |
|
Invisible Oudgediende
|
Jersan heeft m Uitleg: die raket is de Saturnus V raket. De apollo is alleen het bovenste stukje dat door die raket de ruimte in werd gebracht. De Saturnus 5 is een hoogtepunt in de ruimtevaartgeschiedenis en dde sterkste raket ooit (tot op heden) De raket is het geesteskind van een Duitse geleerde, die in WO II de V2 al had ontworpen: Werner von Braun ........ Daarom stond dat scheerapparaat er: om de gedachten rond die raket te sturen naar Werner |
|
Sto Oudgediende
|
@Invisible: dat is zo ver gezocht dat ik het eigenlijk onmogelijk vind, maar het was wel op te lossen met de voornaam en de titel, maar toch vind ik de hint naar de achternaam te ver gezocht ik vind het zoiets van een auto neerzetten en dan de uitvinder van de motor van de auto bedoelen |
|
nietmeer
|
Sto mag van mij, hij heeft zo lang door geraden |
|
Sto Oudgediende
|
Jersan: ik hoef niet hoor, heb geen inspiratie jij mag |
|
Invisible Oudgediende
|
Sto: je hebt gelijk, redelijk ver gezocht. Maar door alleen voornaam en lied toch oplosbaar leek me dat geen probleem....
En ik vond het zo'n mooie combinatie dat ik het niet kon laten m in te tikken |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Metaalhoofdje Senior lid WMRindex: 178 OTindex: 39
|
Opus - Live Is Life |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
|
heb m al aangepast |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
|
nheheh, sneaky bastard xD als je t niet erg vind post ik morgen ff een nieuwe want ben nu te moe om goed een te verzinnen... |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Invisible Oudgediende
|
Geen nieuwe opdracht meer? Ik heb er nog wel 1 staan als niemand wil . . . . . . |
|