Raad het lied |
Metaalhoofdje Senior lid WMRindex: 178 OTindex: 39
|
Hint: Het is een intrumentale post-rock band |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Dat was dan de sleutel.... En ook te vinden op Google nu ik het weet. De crux was het plaatje van het heelal dat er eerst stond. Ik zag astronaut als bevestiging en niet als woord op zich om op te zoeken en ben dus blijven kijken naar alle varianten van ruimte in diverse talen. En dan kom je er dus nooit God is an Astronaut - Grace Descending. |
|
Metaalhoofdje Senior lid WMRindex: 178 OTindex: 39
|
toen ik m had gepost vroeg ik me af of ie misschien niet te makkelijk was... viel gelukkig nog mee, haha ^^ Grace Descending idd (echt een fantastische plaat imo) jou beurt! |
|
Invisible Oudgediende
|
Het was een goede opgave, dat ik m niet kon vinden lag geheel aan mezelf. . . . Nieuwe: voor hen die het lied kennen een intikkertje, voor de rest denk ik een stuk lastiger Artiest afbeelding Nummer afbeelding afbeelding |
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Gezien dat eerste lied-plaatje lijkt de meest voor de hand liggende keuze:
The Beatles - Yellow Submarine |
|
Invisible Oudgediende
|
Voor de hand en dus niet goed. Hoe koppel je de Beatles overigens aan dat eerste plaatje van de artiest?
(toch is er een verband. . . ) |
|
DennyColt Erelid
WMRindex: 655 OTindex: 2.445
|
Wie is die laatste gast eigenlijk?
Verband tussen beatles en wim kok???? Links lullen rechts vullen??
|
|
Invisible Oudgediende
|
Die laatste gast is essentieel, het lied gaat over hem....... en daarom geef ik zijn naam niet kado. Maar met alleen de artiest en de duikboot kan je er ook komen.
Als gezegd: wie het lied kent ziet het meteen, voor de rest volgen later tips.
er is geen verband tussen beatles en Wim Kok, wel tussen het beatles lied en de gezochte alhier |
|
DennyColt Erelid
|
wim kan - Jelle Sal Wel Sien
Moest flink zoeken. Ken het lied helemaal niet |
|
Invisible Oudgediende
|
Inderdaad: op de melodie van Yellow Submarine heeft hij dit lied over Jelle Zijlstra geschreven, gezongen en op plaat gezet. |
|
DennyColt Erelid
|
|
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Pure gok
Kopspijkers - One Day Fly |
|
DennyColt Erelid
|
|
|
Invisible Oudgediende
|
Ik ken de lieden van plaatje 1 niet en de drummer van plaatje drie ook niet. Op links zoeken heb je de nek omgedraaid dus dat kan ook al niet......
Dan valt er niet veel te gokken... |
|
DennyColt Erelid
|
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Invisible: jawel hoor, ik kan makkelijk achterhalen waar die afbeeldingen vandaan komen het eerste plaatjeis iets met Frankie-goes-to-hollywood en het 2de plaatje heet gewoon fly derde kan ik niet achterhalen |
|
Invisible Oudgediende
|
Vertel eens hoe je dat doet? Zitten er links in een plaatje verstopt of zo? |
|
Sto Oudgediende
|
@Invisible: als ik dat verklap raad jij veels te veel nummers |
|
Invisible Oudgediende
|
DC kon ook al een link vinden waarvan ik me afvraag hoe dat kan en nu jij dus ook. Dat werpt toch een ander licht op de hoge scores van jullie beiden Je mag het voor je houden, maar ergens krijg ik dan toch het idee dat ik in een gezinsauto moet racen tegen een F1 Ferrari . . . . Edit: dat van DC moet ik herzien ( ), die link letterlijk in Google zetten en je hebt de naam. Geen gebruik gemaakt dus van middelen die anderen niet ter vervoeging staan. Waarbij ik meteen bestrijdt dat hij vals gespeeld zou hebben zoals hij zelf stelde..... Is gewoon slim opgelost.... |
|
jackjanjanus Oudgediende
WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Invisible: moet je kunnen winnen toch ze zien het toch niet als je een valse start maakt |
|
Sto Oudgediende
|
ik gebruik een andere site als google als hulpmiddel niet dat ik er ver mee kom hier mijn gok: Frank Sinatra - Fly me to the moon alhoewel ik dan neit weet wie die gast is (die drummer) |
|
DennyColt Erelid
|
|
|
Sto Oudgediende
|
@DennyColt: jou links heb ikniet nodig, ik gebruik jouw plaatje en laat daar de link bijzoeken ff nieuwe verzinnen |
|
DennyColt Erelid
|
@Sto: fsdjkfshfhdsjkvm,cnvm,nxcm,vn Ik heb een fout gemaakt.Jij had het niet goed, maar je mag het wel doen. Het was fly me to the moon......... Ik heb koffie nodig denk ik..... En ik trek me terug in een donker hoekje |
|
Sto Oudgediende
|
|
|