Raad het lied |
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Tineye is een eyeopener! Badmanner kwam er inderdaad meteen uit..... Dat is het geheime wapen van verschillende mensen hier ? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Cheaten doe ik niet aan mee |
|
DennyColt Erelid
WMRindex: 655 OTindex: 2.445
|
Voor wie ren hij nu weg???? |
|
Invisible Oudgediende
|
Ik weet niet of je het cheaten mag noemen, maar een concurentie voordeel t.o.v. hen die de site niet kennen is het wel! |
|
Kpuc Oudgediende
Tineye Denny, daarmee kun je makkelijk afbeeldingen tot de oorsprong herleiden waardoor t wijzigen van een bestandsnaam geen zin meer heeft. Of je moet dan gaan croppen maar nee, cheaten is me niet lief |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Kpuc: ik gebruik nooit link anonymizers, dus mensen hebben geen nadeel bij mij |
|
Invisible Oudgediende
|
Ik ben in ieder geval nu een stuk minder verbaasd over de snelle zoekresultaten die zo nu en dan hier ten toon gspreid worden...... @Sto: gebruik je tineye niet? Eerlijk antwoord. . . . |
|
Kpuc Oudgediende
Sto, door deze site is t niet meer leuk om onbevangen fotoraadspelletjes te doen, jammer genoeg maar wel waar Invis, ik gebruik die site niet, er is al eens gedoe om geweest en ik vind het not done.. |
|
Sto Oudgediende
|
@Invisible: alleen als ik echt geen flauw idee heb kpuc: dan zouden ze het in de regels moeten zetten van het spelletje leuke index trouwens |
|
Invisible Oudgediende
|
Ik vind dat je moet strijden met gelijke wapens . . Tineye is een voordeel t.o.v. hen die de site niet kennen. Verbieden kan je hem niet, maar meld openlijk aan anderen die vast zitten dat hij bestaat.....
|
|
Kpuc Oudgediende
Bij je examens mocht je toch ook niet spieken? Dat is meer een erecode Sto, maar wel een hele nette code |
|
Invisible Oudgediende
|
Wie is nu aan de beurt overigens?
|
|
Sto Oudgediende
|
@Invisible: jij kpuc: ik dacht dat het een openboekproefwerk was |
|
Invisible Oudgediende
|
Graag, heb vanmiddag een leuke gevonden. Al zal hij niet tineye proof zijn (of ook wel, ik heb geen namen veranderd) Artiest afbeeldingafbeeldingNummer afbeelding |
|
Invisible Oudgediende
|
Hij is inderdaad niet tineye proof....... |
|
Kpuc Oudgediende
Jammer dat dit soort sites bestaan, ik weet hoe de mens werkt dus het is jammer maar helaas voor de deze |
|
Invisible Oudgediende
|
Ook jammer dat nu niemand meer raadt. . . .
NB.: Tineye als uitdaging gaan zien is een oplossing:maak een opgave tineye proof..... |
|
Sto Oudgediende
|
@Invisible: mijn opgaves zijn meestal tineye proof maar ik weet de oplossing van deze gewoon niet vind hem vrij tineye proof |
|
Invisible Oudgediende
|
Het is ook een moeilijke. Ik kende van het lied enkel een stuk van het refrein en letterlijk daar op zoeken gaf bij google maar 2 sites waar die op stond. Met een artiest die ik ook niet kende en dus meteen gebruikt heb. Extra hint: de song is al oud (uit 1959 . . . mijn geboortejaar ) ,maar mid jaren 70 in NL nog een hitje geweest in een coverversie. Daar kende ik m van Ik zie tot mijn verbazing overigens dat de artiest lang hits heeft gescoord: van 1952 tot 1976 . . . |
|
Sto Oudgediende
|
@Invisible: Lloyd Price - "Where Were You (On Our Wedding Day?) ?
dankzij het geld en de data anders zou ik hem niet gevonden hebben (als hij goed is tenminste)achja ik ga er vandoor, iemand anders mag het raden of gewoon afkijken xD |
|
Invisible Oudgediende
|
Tips volgen later vandaag...... |
|
Sto Oudgediende
|
@Invisible: Lloyd Price - "Where Were You (On Our Wedding Day?) ? |
|
DennyColt Erelid
|
Dat tineye is best grappig. Bedankt voor de tip.
Het wordt dus nu niet alleen een uitdaging om de puzzels op te lossen, maar ook ze te bedenken. |
|
Invisible Oudgediende
|
DC: de artiest heb je goed, nu het nummer nog. Denk ook aan de tip inzake de cover die mid jaren 70 in NL nog een hitje was . . . (en ik heb hierboven al het verschijningsjaar van het nummer gegeven, makkelijker kan toch niet denk ik....) edit: zie dat het door jou genoemde nummer ook uit 1959 komt....... toch goed opgelet dus.... |
|
DennyColt Erelid
|
Lloyd Price - I'm Gonna Get Married |
|