Raad het lied |
nietmeer
|
|
|
DennyColt Erelid
WMRindex: 655 OTindex: 2.445
|
Wax - Building a bridge to your heart |
|
nietmeer
|
|
|
DennyColt Erelid
|
|
|
nietmeer
|
The Four Tops - Reach Out I'll Be There |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Zustur: jij bent echt belachelijk goed in dit spelletje wist je dat? (als het goed is tenmisnte ) |
|
DennyColt Erelid
|
Zustur: Super!! Ik had de song niet al te moeilijk gemaakt. De four tops was denk ik best moeilijk. Niet voor jou blijkbaar. |
|
nietmeer
|
*zit erg ongemakkeluk vanwege veren in kont* Even een supermoeilijke bedenken ja? ;) |
|
nietmeer
|
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Pat Nicholson - Deep Blue Sea? eerste plaatje is water dat verbind ik eigenlijk niet met pat, maar 2de is elektrolyse van water, en dat is gedaan door ene nicholson. en 3de plaatje is de zee, dit is het beste wat ik kan vinden xD |
|
nietmeer
|
@Sto: Nee, om de achternaam van de artiest en de titel te raden moeten er wat vertaalwerkzaamheden verricht worden |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Katalysator - Divus Des Mortuus |
|
nietmeer
|
Kpuc: Nee helaas. Denk Italiaans. En ik geef toe, het raadsel is geen hoogstandje |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Denk Italiaans. . .
Tot de volgende opdracht dan maar... |
|
nietmeer
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Nino Scarico - Alibi |
|
nietmeer
|
Ik geef de oplossing maar want het is geen sterke puzzel plaatje 1 = waterstof (in de link) plaatje 2 = waterstof (in het plaatje) plaatje 3 = zee zee Artiest is (Luca) Carboni (waterstoffen volgens Goegel vertalen) Titel is Mare Mare (zee zee) Tis wel een leuk liedjeKpucje, neem jij de beurt voor de moeite? |
|
Kpuc Oudgediende
Carboni? Dat is koolstof Idrogeno bella Ik zal eens wat opsnorren, momunetje |
|
nietmeer
|
Kpuc: Dat dacht ik zelf ook maar Goegel Vertalen dacht er anders over Ik zei toch dat het geen sterke puzzel was |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Invisible Oudgediende
|
Even getest: waterstoffen wordt vertaald als carboni, maar dat moeten dan eigenlijk Koolwaterstoffen zijn.
In ieder geval kom je er nooit op als je van waterstof uitgaat (Idrogeno) en al helemaal niet als je electrolyse pakt, of weet dat Carbon kool is en je dus dat niet probeert......
|
|
Kpuc Oudgediende
Deze is ook pittig, je moet zoeken met een namenboek erbij |
|
nietmeer
|
@Invis: Quote Zustur: Ik zei toch dat het geen sterke puzzel was |
|
Invisible Oudgediende