Raad het lied |
nietmeer
|
Dag Moet aan de slag |
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
ok, ik heb het al overgenomen zoals je zag ik ben benieuwd of het te raden valt |
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Quote: de artiest(en) bestond(en) niet zo lang en hebben maar 1 nummer gemaakt dat is de tip die je erbij krijgt. Als het Idols artiesten waren, dan verbaasd dat me niks. Dat soort artiesten zijn vaak maar eendagsvliegen. Het maakt het raden wel lastiger want ik volg dat soort talentenjachten niet, dus ik ben niet bekend met de artiesten. |
|
dj13 Erelid
@Tom-Servo: haha maar niet allemaal van het 1e seizoen jim en jamai hoor je nog altijd wat van de rest idd niet meer. alhoewel nathalie zag ik laatst nog ergens voorbij vliegen en nikki ook. en van boris hoorde ik ook vaag iets maar dan nog niet echt nummers. |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Moet Idols niet gewoon Idiots zijn en dan slaan op de fanatieke volgers ervan? |
|
dj13 Erelid
@Invisible: hmmm zoiets.... maar raad nou maar gewoon mensen |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Sorry, ik heb echt geen flauw idee. Meer hints misschien? |
|
Invisible Oudgediende
|
De artiest: een 4 en Idols. Of iemand die dus 4e is geworden of de winnaar/deelnemer van Idols 4 lijkt me dan.
Het lied: in de tekst komen woorden voor als sing, Ipod en uiteraard I love you.
De winnares van Idols 4 is Nikki volgens Google.
De plaatser van dit raadsel meld dat de songtekst niet op Internet te vinden is. Zij heeft dus plaatjes gezet die slaan op woorden uit het refrein.
Ofwel: als je het refrein niet kent raadt je het nooit. Onmogelijke opdracht dus en zij zal met meer aanwijzingen moeten komen die wel op te zoeken zijn! |
|
dj13 Erelid
ok meer over de artiest 4 zangers, allemaal van idols. de bandnaam is de 1e letters van hun namen. alle zangers zijn inmiddels hun eigen weg gegaan.ik kan nog wel meer aanwijzingen geven over de artiesten maar dan word het toch wat te makkelijk. de titel. het plaatje sing dat is een deel van de titel. je moet zelf uitvinden op welk manier dat een deel van de titel is. uiteraard hadden de artiesten maar 1 nummer als boyband gemaakt succes |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
IDSF - sinner? |
|
dj13 Erelid
@Tom-Servo: goed hoe heb je het gevonden? @Invisible: zie je beetje nadenken en het lukt wel want ik zei ook al behalve 1e plaatje die is wat anders dat was dus een deel van de titel |
|
Invisible Oudgediende
|
Nooit van gehoord en waarschijnlijk ook nooit gevonden. Als je de oplossing hoort kloppen de aanwijzingen wel, maar ken je de oplossing niet, dan is het een ander verhaal. Of je moet Tom_Servo heten |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
|
|
Invisible Oudgediende
|
Bonnie Tyler - holding out for a hero
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
|
|
Invisible Oudgediende
|
Artiest afbeeldingHints naar nummer afbeeldingafbeeldingdie laatste niet tot op de letter, maar qua uitspraak van het feit wel helder wat er bedoeld wordt... |
|
Vercetti Senior lid
WMRindex: 585 OTindex: 571
|
oasis - songbird ? ik heb geen idee wat mao zedong daarmee uit te staan heeft |
|
Invisible Oudgediende
|
Dat je geen idee hebt klopt wel, want het is totaal verkeerd. Wel leuk dat je meedoet overigens, waarvoor dank |
|
Kolleke Erelid
WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
Camel: flight of the snow goose? |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Camel - Snow Goose Excerpts |
|
nietmeer
|
Camel - The Great Marsh? |
|
Invisible Oudgediende
|
Zustur heeft het goed. Mooi om te zien hoe men er op komt. Camel was vrij simpel. Het album dan de snow goose en vervolgens de lange mars van Mao : the long march... 1 letter verschil met Marsh.
|
|
Kolleke Erelid
|
Mooi gevonden, Invisible! |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Ik kon mao niet plaatsen vandaar dat ik er niet kwam |
|
Kolleke Erelid
|
@Sto: Zustur denkt af en toe zó krom, dat het haar wél lukt! No offence, Zustur! |
|