Raad het lied |
Seppz Erelid
WMRindex: 606 OTindex: 976 S |
Enige waar op kom is Rik Simpson? Maar die heeft te veel muziek gemaakt.... |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.415 OTindex: 55.360
|
Zustur: denk ik ook en dan het nummer Smalltown. |
|
nietmeer
|
|
|
Seppz Erelid
@Sjaak: Zustur: Jullie zijn goed.... En ik maar een andere pad lopen te zoeken.... |
|
BatFish Oudgediende
WMRindex: 8.012 OTindex: 23.870
|
@Sjaak: Zustur: Prima samenwerking. Inderdaad Runrig, Small Town. Sjaak, Ik denk dat het jouw beurt weer is |
|
Sjaak Moderator
|
|
|
nietmeer
|
Heeee de Killer Rabbit! |
|
Seppz Erelid
Zustur: Nee killer bunny
Maar even een welgeplaatste gok, Jefferson Airplane - White Rabbit |
|
nietmeer
|
Ik denk Janis Joplin Quote: Een pil maakt je groter En een pil maakt je klein En degene die moeder geeft u Niet doen helemaal niets Ga vragen Alice Toen ze de tien meter hoog
En als je gaat jagen konijnen En je weet dat je gaat vallen Vertel 'em een waterpijp roken rups Heeft u het gesprek Oproep Alice Toen ze was gewoon kleine
Wanneer de mensen op het schaakbord Sta op en u vertellen waar te gaan En je hebt net een soort paddestoel En je geest in beweging is laag Ga vragen Alice Ik denk dat ze weet
Als de logica en de verhouding Zijn gedaald slordige dode En de witte ridder is naar achteren te praten En de Red Queen's "af met haar hoofd!" Vergeet niet wat de Zevenslaper zei: "Voed je hoofd Feed je hoofd Voed je hoofd" Altijd weer lachen met Google Translate |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Janis Ian en Scott Joplin . . Dan krijg je als artiest Janis Joplin Nummer: white rabbit edit: zie dat hierboven beide ideeen al staan, maar nog niet gecombineerd |
|
Sjaak Moderator
|
Seppz heeft de titel en Zustur de artiest. En Invisible was net te laat, hoewel de combinatie perfect is. Knokken jullie maar uit wie de volgende opgave mag geven. |
|
Seppz Erelid
@Sjaak: zustur aan jouw de eer |
|
Invisible Oudgediende
|
Hoezo was ik net te laat? is er een regel ingevoerd dat als twee hem half goed hebben de beurt onder hen verdeeld wordt? Die heb ik dan gemist.... Wanneer is dat geweest? (was net zo trots op mezelf dat ik deze toch wel ingewikkelde zelf gevonden had..... ) Het is wel duidelijk dat zustur m wist, gezien het stuk, maar gezegd is het niet.... |
|
Seppz Erelid
@Invis: Snel dan.... WIe eerst komt, die het eerst maalt... |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Invis, bietje makkelijk om m zo weg te kapen Technisch in orde maar wel bedenkelijk |
|
Invisible Oudgediende
|
Hoezo wegkapen? Ik heb m zelf ontdekt dus dat zit wel snor, al kan ik dat uiteraard niet bewijzen . En zustur laat dan toch wel express de naam van het nummer achterwege Gezien de tientallen keren dat ik een richting aangaf en m toch net niet op tijd als geheel zag en net achter het net viste, voel ik me geheel niet schuldig Artiest afbeeldingNummer afbeelding |
|
nietmeer
|
Quote Sjaak: Seppz heeft de titel en Zustur de artiest. En de (vertaalde) songtekst *geeft beurt aan Seppz vanwege even geen inspiratie* *ow, ziet dat Invis héél nodig moet... ook goed * |
|
Seppz Erelid
@Zustur: Invis heeft zich al ten goede gedaan tot een nieuwe opgave... |
|
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
James brown? het plaatje bij het nr kan ik niet zien helaas *ligt aan mijn internet* |
|
Invisible Oudgediende
|
. Zo vaak weet ik m tegenwoordig niet meer, dus als ik m dan een keer weet dan zal ik ook Zeker als dat nog legaal kan ook... |
|
Invisible Oudgediende
|
Quote DFCPhoenix: James brown? het plaatje bij het nr kan ik niet zien helaas *ligt aan mijn internet* Geen James Brown. En kan je de link van het nummer niet rehtstreeks in je browser plakken in de adresbalk? |
|
Invisible Oudgediende
|
|
|
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
invis: nee hij werkte ook toen niet;) had ik al geprobeerd;) thanks voor het andere plaatje;)
|
|
Seppz Erelid
Chris Brown - Take my Time |
|
Invisible Oudgediende
|
Seppz: |
|