Wie-Wat-Waar |
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Roy6: met een hekje ervoor Veel meer kan ik er ook niet van maken |
|
nietmeer
|
afbeeldingHoe heet ik en waar sta ik?? (en laat de flauwe grappen nu maar achterwege ) |
|
emmertje Oudgediende
|
Ik zie een wit christelijk kerkje (waarschijnlijk niet katholiek; te weinig tierelantijntjes) in een heuvelachtig groen gebied. Eerste gedachtegang... in Ierland? Kan vooralsnog niets vinden |
|
nietmeer
|
@emmertje: Wel over de grens maar niet in Ierland!! |
|
emmertje Oudgediende
|
Nu ik de graven wat beter bekijk... ik zie zogeheten Russisch-orthodoxe kruizen ff verder zoeken |
|
JobBos Lid WMRindex: 58 OTindex: 22 Wnplts: Vroenhoven S |
Het is ""the Russian Orthodox Church of the Holy Ascension of Christ" oftewel de Russisch-Orthodoxe Kerk van de hemelvaart. Ik weet niet of dit de officiële naam is. Hij staat op de pribilofeilanden. Is dit al precies genoeg?? Zo, dat was even een fijne afleiding van mij lange, moeilijke opdracht voor school |
|
Ow en de stad (en het specifieke eiland) waar hij staat heet Unalaska. Zo, het wordt echt al laat zeg, en ik ben nog lang niet klaar met mijn opdracht... (sorry voor het offtopic, ik moet gewoon ff ergens kunnen klagen om verder te kunnen ) |
|
nietmeer
|
@JobBos: Bijna goed, maar de stad is niet die ik bedoel . Graag de specifieke plaats waar die kerk staat!! |
|
Ow, dan is de stad Dutch Harbor? (zo niet, dan moet ik maar eens wat andere bronnen zoeken ) |
|
nietmeer
|
@JobBos: , je mag een nieuwe plaatsen |
|
|
|
emmertje Oudgediende
|
Kasteel Heeze is een van de laatste bewoonde kastelen van Nederland. Dit kasteel bevindt zich te Heeze. Het bestaat uit een middeleeuws deel, kasteel Eymerick, en het in 1665 door de bekende architect Pieter Post gebouwde deel. Meer informatieNog veel meer informatie |
|
@emmerje Klopt |
|
emmertje Oudgediende
|
|
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Ik ben een globe-standbeeld, The Globe. Ik bevind mij op het meest noordelijke punt van Europa, namelijk de Noordkaap in Noorwegen, een kleine 400 meter boven de Barentszee. |
|
emmertje Oudgediende
|
|
|
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@AcidCranberry: Heb je er voor mij ook een plaatje bij of ligt het puur aan mij dat ik niks zie?? |
|
nietmeer
|
@jackjanjanus: nope, ik zie ook niets, zelfs niet na een paar ingrepen (geprobeerd de link te plakken in google maar dan vind ie ook niets) Quote AcidCranberry: afbeeldingWat ben ik? Waar ben ik? |
|
jackjanjanus Oudgediende
WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
positivily: gelukkig ik dacht al dat het aan mij ligt |
|
|
Sorry! Vanmorgen deed 'ie het wel. Nog een keer: afbeeldingWat ben ik? Waar ben ik? |
|
nietmeer
|
Zou er een hint afkunnen?? |
|
emmertje Oudgediende
|
positivily: Inderdaad... nu is het een monumentaal pandje als ieder ander |
|
|
Quote positivily: Zou er een hint afkunnen?? Ik bevind me in het wonderschone Tsjechië en ik heb een publieke functie. |
|
emmertje Oudgediende
|
immer noch nichs jefunne ... morgen wieder oof der Such' |
|