De flauwste mop ooit |
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Wat is oranje en zegt: 'Ik ben een sinaasappel'? Een mandarijn met een grote mond. . |
|
ledi Oudgediende
Een priester loopt door het bos en ziet een jong meisje naakt op een boom zitten. Hij roept woest: kom naar beneden, zo kan je je toch niet vertonen, hier neem f100.- gulden ga er kleren mee kopen. Meisje rent naar huis en verteld aan haar moeder wat er gebeurd is. Moeder kijkt verbaasd en denkt bij zich zelf als ik nou naakt op de boom ga zitten. Volgende dag klimt ze in de boom naakt en neemt een sexy pose. De priester neemt weer dezelfde route en ziet de moeder naakt op de boom liggen. Woest roept hij: "kom naar beneden mevrouw je kan je zo toch niet vertonen!!!!! hier neemt een tientje, en koop een scheermes." |
|
nietmeer
|
@ledi: Zijn deze personen uit het bericht van afgelopen week? Was de priester een fotograaf? |
|
ledi Oudgediende
@Ozzy: Geen idee, maar waarom vraag je het hun niet? |
|
nietmeer
|
@ledi: Ik kan die boom niet vinden. |
|
ledi Oudgediende
De beer, de leeuw en het varken : . de beer zegt : als ik eenmaal grom in de bossen bibberen alle dieren van schrik.... . de leeuw zegt : als ik eenmaal brul vluchten alle dieren uit de jungle.... . het varken zegt : ik moet maar 1 keer hoesten en de ganse wereld laat zich vaccineren........... .
|
|
ledi Oudgediende
Een homo wil na een lange tijd homo geweest te zijn eigenlijk wel eens vader worden. Dus hij hangt zijn homo zijn in de bomen en trouwt een vrouw. Ze krijgen een kind en de homo gaat heel benieuwd naar de kraamafdeling. Daar liggen alle baby's te krijsen en blèren. Echter een kind ligt stil met een big smile in zijn kraambedje. Tja denkt die homo ik denk dat het die stille is maar voor de zekerheid maar even vragen aan de zuster. Ja hoor zegt de zuster die met die big smile is inderdaad van u. Oh zegt die homo, maar waarom is die van mij als enigste stil hier op die afdeling ????? Tja zegt die zuster als ik die speen uit zijn achterste haal gaat ie ook blèren. |
|
ledi Oudgediende
Vraag: Wat is de overeenkomst tussen schaamhaar en geld? . Antwoord: Het groeit allebei niet op je rug.
|
|
ledi Oudgediende
Twee pastoors wandelen langs het korenveld. Geen huwelijken meer, geen begrafenissen, verzucht de een. Nee, zegt de ander, en als ik niet af en toe tussen de mensen zou komen, waren er ook geen doopplechtigheden. |
|
VanillaMuffin Senior lid WMRindex: 413 OTindex: 536
|
Waarom kunnen Duitsers geen huis bouwen?
antwoord:
ze hebben maar ein stein. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
komen twee zoutvaatjes elkaar weer eens tegen, de een 'n beetje grofkorrelig.. vraagt de ander wat is er.. ?
och, ik heb een nieuwe bus besteld..
ah, mooi..!
ja, zeker - maar ik had de verkeerde gaten opgegeven nu zit ik met een gepeperde rekening..
|
|
Blontt Senior lid WMRindex: 175 OTindex: 4 Wnplts: in een hui
|
Wat is Ananas in het engels? Ananas, of Anananas Het is pineappel>Leuker als je hem vertelt met engels accent |
|
ledi Oudgediende
"Dokter," zegt een vrouw tegen de psychiater, "ik kom voor mijn zoon, hij maakt de hele dag zandtaartjes en hij eet ze nog op ook." "Dat gaat wel over," zegt de psychiater, "dat hebben alle kinderen een tijdje." "Toch vind ik het ontzettend vervelend," zegt de moeder, "en dat vindt zijn vrouw ook." |
|
ledi Oudgediende
Iemand tactvol ontslaan: Ik weet niet hoe we het zonder jou moeten redden, maar vanaf maandag gaan we het proberen. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Politie agent wel/niet beledigen
Zeg meneer den Agent, Hoeveel kost 't eigenlijk een belediging van u in Ambt?
Ah, dat zal dan 50€ zijn ey.
Amai, das me toch een beteke te veel |
|
ledi Oudgediende
@heraux: haha, of zeggen dat je er voor gaat sparen. |
|
niellepiel Senior lid WMRindex: 142 OTindex: 7
|
waarom heet een olifant een olifant? waar lijkt hij anders op? flauw flauw flauw... |
|
ledi Oudgediende
Verschil tussen een trolleybus en een politicus? Een trolleybus stopt als hij de draad kwijt is. |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@ledi: da's geen mop, maar de waarheid |
|
ledi Oudgediende
@emmertje: de waarheid is vaak nog leuker dan een mop |
|
ledi Oudgediende
Is bier slecht voor het geheugen ? Uhhh, nee.... voor zover ik het me kan herinneren is dat nooit bewezen... |
|
ledi Oudgediende
Een bediende zei tegen zijn chef: "Ik wil graag naar de begrafenis van mijn schoonmoeder." Chef: "Ja, wie wil dat niet graag." |
|
dyl101 Lid WMRindex: 65 OTindex: 2
|
wat is iemand die steelt: een kleptomaan wat is iemand die dingen in brand steekt : een pyromaan. wat is iemand die allebei doet: marrokaan |
|
ledi Oudgediende
@dyl101: wat is dat: een marrokaan???? Oooo, je bedoelt marokkaan - zeg dat dan. Overigems inderdaad een heel flauw mopje. |
|
ledi Oudgediende
Twee vrienden zijn aan het rondtrekken als ze plotseling achterna worden gezeten door een wilde beer. Ze vluchten snel een boom in en wachten angstig af op de dingen die komen gaan. Als de beer ook blijkt te kunnen klimmen, haalt de 1 zijn joggingschoenen uit zijn rugzak en trekt ze snel aan. "Wat doe jij nou?" vraagt de ander verbaasd. "Ik dacht zo: als-ie straks vlakbij ons is, moeten we alle twee naar beneden springen en het op een lopen zetten." "Een beer... die blijf je nooit voor!" zegt de ander schamper. "Ik hoef hem ook niet voor te blijven," zegt de 1 dan, "als ik jou maar voor blijf..." |
|