De flauwste mop ooit |
Noepetote Senior lid WMRindex: 759 OTindex: 224
|
Waarom legt een kip een ei? Antwoord: Als de kip met het ei gooit, gaat het kapot! |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
de waarheid over de windmolens op het Noordduitse platteland.... vroeger waaide het gewoon, toen kwam de mens, die gebouwen neerzette en bossen aanplantte en nog veel meer dat de wind in de weg stond. om de stilstaande lucht om te roeren moesten er dus windmolens worden geplaatst. |
|
|
Twee oenen proberen een lang touw uit het water te trekken. Nadat ze het een uur volgehouden hebben, zegt de één tegen de ander: ''Als een of andere grapjas het eind er maar niet af heeft gesneden!'' |
|
botte bijl Oudgediende
|
waarom kijkt de molenaar 's morgens uit het raam? omdat hij niet door de muur kan kijken. |
|
|
Waarom is 21 maart uitgeroepen tot de Dag van de Ambtenaar? Antwoord: Op 21 maart is de winterslaap voorbij en begint de voorjaarsmoeheid! |
|
TazDevil Senior lid WMRindex: 199 OTindex: 212
|
Wat is een ander woord voor schoonmoeder?Antwoord: een traumaHoe noem je de vrouwelijke zijde van een tweepersoonsbed?Antwoord: een ledikant Het is van papier en er wonen mensen in?Antwoord: een pamfletgebouw Laatste edit 24-10-2016 10:52 |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.266 OTindex: 96.110
|
|
|
botte bijl Oudgediende
|
we weten nu waarom kippensoep helpt bij verkoudheid.... de kippen zitten vol antibiotica |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.266 OTindex: 96.110
|
|
|
Jura6 Erelid
WMRindex: 3.149 OTindex: 2.078
|
Wat is het toppunt van zelfvertrouwen... . . . . een scheet laten als je diarree hebt. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.000 OTindex: 93.451
|
@Jura6: .. zeg je uit ervaring? |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.409 OTindex: 55.300
|
@Jura6: Dat kan ook het toppunt zijn van overal schijt aan hebben. |
|
allone Oudgediende
|
|
|
Jura6 Erelid
WMRindex: 3.149 OTindex: 2.078
|
|
|
RNoodles Oudgediende
WMRindex: 613 OTindex: 8.939
|
Hoe noem je een vlieg zonder vleugels? een loop<-antwoord
Hoe noem je een dode vlieg? een vloog<-antwoord |
|
botte bijl Oudgediende
|
vraag: is die kat van u? antwoord: mijn man en ik kunnen zelf geen katten krijgen, we hebben haar geadopteerd |
|
|
Wat is nooit grappig in de categorie Beroepen- Een kapperszaak die permanent gesloten is, is nooit grappig - Een toiletjuffrouw die ontslagen is, maar desondanks toch nog hoop ziet is nooit grappig - Een jonge ICT'er die net(-)werkt, is nooit grappig -Een rechter die links stemt, is nooit grappig - Een melkboer flessen is ook niet grappig ------------------------------------ Zo flauw genoeg? |
|
allone Oudgediende
|
|
|
|
Oh sorry. Dat had ik niet gezien, eerlijk niet. |
|
allone Oudgediende
|
@Noepetote: het was ook geen verwijt, want het geeft helemaal niet het was alleen maar informatie, zodat je er nog een paar kunt lezen .. |
|
botte bijl Oudgediende
|
Erna -meisje uit Hamburgse moppen- is op bezoek op een boerderij. daar ziet ze de boer lopen, met een kruiwagen mest. de boer legt haar uit dat dat paardenmest is, die hij over de aardbeien wil doen.... Erna's reactie: 'paardenmest op de aardbeien, vreemd, wij doen er altijd slagroom op'
Laatste edit 13-07-2017 02:39 |
|
allone Oudgediende
|
@botte bijl: smaken verschillen vrouwen zijn net als typex eerst zijn ze je type en dan je ex |
|
Jawel Oudgediende
WMRindex: 1.679 OTindex: 8.093
|
Het is groen, kwaakt en zit in de sloot, maar het is geen kikker?
=> stiekem toch een kikker |
|
De Paus Oudgediende
WMRindex: 13.809 OTindex: 19.876 S |
Ik bestel een brood bij de bakker. Moet ik het voor u snijden, vraagt de bakker. Nou zeg ik, als u dat wilt doen heel graag, dat eet toch een stuk makkelijker. |
|
botte bijl Oudgediende
|
een dronken man loopt uit de kroeg naar huis, en neemt de kortste weg over het kerkhof. de middag ervoor hebben ze alvast een gat gegraven voor een begrafenis de volgende dag, hij kukelt prompt in het gat en raakt onder zeil. na een tijdje komt hij weer bij, en jammert dat hij het zo koud heeft, net als een andere dronken man langs komt zwalken.... die kijkt in het gat, ziet hem liggen, hoort hem klagen dat hij het zo koud is en zegt terug dat dat geen wonder is, omdat hij alle grond van zich af heeft getrapt. |
|