De flauwste mop ooit |
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Een muggenmoeder zegt tegen de muggenkindertjes: En als jullie nu allemaal braaf gaan slapen, vliegen we morgen naar het nudistenkamp om daar te ontbijten.
|
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
gna gna gna |
|
ibraman Senior lid WMRindex: 163 OTindex: 168 Wnplts: Plaats waa
|
Komt een man bij de dokter... vraagt de dokter, ruim je dat ook nog op? |
|
Sterre Senior lid WMRindex: 261 OTindex: 653
|
Hoe laat ik mijn buurman schrikken in het vliegtuig? 1. Laptop uitpakken 2. Heel langzaam en voorzichtig de laptop openklappen 3. Laptop aanzetten 4. Overtuigd zijn dat je buurman meekijkt 5. Internet openen 6. Ogen sluiten en kort gesloten laten. Zodra je je ogen weer opent kijk je richting de hemel 7. Diep in ademen en de volgende link openen. |
|
ledi Oudgediende
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Pas op, kan grof opgevat worden Een kikker zit langs een vijver, als er nog een kikker aankomt. Die tweede kikker zegt tegen de eerste: 'Hee, kijk, daar zit een rupsje onder water!' De kikker buigt over de rand om te kijken, en de tweede kikker grijpt zijn kans, en steekt zijn geslachtsdeel in de kont van de eerste kikker en roept: 'Twee april, kikker in je bil!' |
|
ledi Oudgediende
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Dank je wel Ledi. |
|
ledi Oudgediende
Tijdens de geschiedenisles vraagt de leraar aan de klas: "Wie kan mij vertellen wie Columbus was?" "Dat was een vogel meester," antwoordt Jantje. "Hoe kom je daar nou bij?" vraagt de meester verbaasd. "Iedereen praat toch altijd over het ei van Columbus?" |
|
Jovi-Mama Oudgediende
WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Een man vindt een kameel. De kameel vindt van niet. |
|
ouwe_kaas Senior lid WMRindex: 343 OTindex: 8 Wnplts: Thuis
|
'T is wit en 't staat in het keukenkastje. Witte 'm ok? |
|
ledi Oudgediende
@Kaasblaas, ik snap hem niet. -------------------
Een man gaat naar een tovenaar en vraagt hem of hij een vloek kan wegnemen, die meer dan 25 jaar geleden over hem is uitgesproken. De tovenaar antwoordt: "Misschien, maar dan moet u me in exacte bewoordingen vertellen hoe de vloek luidde." De oude man antwoordde zonder aarzeling: "Dan verklaar ik u hierbij man en vrouw." |
|
ledi Oudgediende
Het vliegtuig van Osaka Naar LA heeft een uur vertraging. Een zwaarlijvige en hevig transpirerende Amerikaan ploft met zijn koffers en rugzak met laptop neer naast een Japanner. De Amerikaan ziet de Japanner driftig op zijn horloge drukken. Hij vraagt; "Wat doe jij nou?". Zegt de Japanner: "Dit is het nieuwste snufje van Casio; bellen, mailen, internetten, faxen, laserpen, kookplaat, keukenmachine, hij hakt, zuigt, klopt, en boort,en je kunt er mee zwemmen want hij is waterproof. "Nou nou", zegt de Amerikaan, "zo'n ding MOET ik ook hebben! Wat moet je ervoor hebben? Tienduizend dollar," zegt de Japanner. "Koopje, dat gaat door, akkoord!!", en geeft de Japanner het gevraagde aan de Amerikaan. De Japanner bedankt hem, staat op en loopt weg. "He, je vergeet je koffers!!", zegt de Amerikaan. "Nee hoor, die horen erbij." Hoezo?", vraagt de Amerikaan. "Daar zit de accu in!", roept de Japanner nog. |
|
ledi Oudgediende
Een man komt de krantenwinkel binnen en zegt tegen de uitbater :"Patrick ik kom mijn gazet opzeggen" Waarop Patrick :"OK begin maar"
|
|
ledi Oudgediende
"Wat is hygiëne?" vraagt de leerkracht aan de tweede klassertjes. Jantje steekt zijn vinger op en antwoordt prompt: "Als je je vaker wast dan echt nodig is." |
|
ZeeGroenPaars
|
De flauwste mop ooit heb ik een jaar geleden zelf verzonnen maar nog nooit iemand verteld. Hierkomt ie dan:
Ken je de mop van de astronaut die een aardappel vindt op de maan?
Dan zegt de astronaut:"Wat is ie flauw en vergezocht zeg."
|
|
ledi Oudgediende
|
|
|
Wat is het verschil tussen een krokodil?
|
|
nietmeer
|
Quote ouwe_kaas: Wat is het verschil tussen een krokodil? zijn ene tand is evenlang? |
|
|
Antwoord: Een groene die zwemt (Leuk gevonden @ Jersan) |
|
ledi Oudgediende
Een oude dame loopt al een uur lang in het stille park op een ongure tijd heen en weer te drentelen. Daar ziet ze twee mannen lopen. "Hé." roept ze." wordt hier niet meer aangerand tegenwoordig?" |
|
ledi Oudgediende
Agent tot chauffeur die op de witte strepen gestationneerd staat : "Vooruit, achteruit ! Gaat er af of ik zet er u op !!!" |
|
sjefke Oudgediende
WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje? Zijn ene pootje is even lang |
|
ledi Oudgediende
(echt gebeurd) Inge 7 jaar tegen haar zusje Anke 6 jaar :
mijn vriendje is toch veel mooier dan die van jou, want die van jou heeft rosse haar en de mijne is blond.
zegt Anke : ja maar die van jou heeft scheve tanden
Inge : da's nie erg die moeten toch nog wisselen. |
|
ledi Oudgediende
"Hoe worden eigenlijk netten gemaakt?", vraagt een toerist aan de visser. "Dat is nogal simpel", zegt de visser. "Je neemt alle gaten, bindt ze vast met touw en ala!" |
|