De Persoon Na Me (5) |
Summer_boy Erelid
 WMRindex: 477 OTindex: 3.717
|
Niet altijd, ik luister verschillende talen
DPNM luistert uitsluitend Russische muziek
Laatste edit 17-11-2014 19:29 |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.782 OTindex: 95.183
|
Tyler: welja, negeer mij maar  |
|
nietmeer
|
Ik kan wijs houden, laat ik het daar op houden  DPNM wordt bedankt voor dat Griekse liedje  is leuk  |
|
nietmeer
|
@allone: nee, ik wou wel wijzigen maar toen maakte SB een nieuwe pagina aan en werd het niet gewijzigd  |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.782 OTindex: 95.183
|
@Summer_boy: goed zo  eh, dat weet ik niet Tyler jaja  geen dank  graag gedaan  derde edit: volgens mij is dit een tweepersoonsspel  dpnm gaat ook een video van zichzelf plaatsen Laatste edit 17-11-2014 19:31 |
|
Summer_boy Erelid
|
Graag gedaan  DPNM wilt ooit eens naar Rusland gaan |
|
nietmeer
|
Nee, geen video van mijn zang"kunsten"...  Ik luister veel Russisch, maar niet alleen  Rusland lijkt me geweldig  DPNM houdt van Nederlandstalige muziek (Frans Duijts) Laatste edit 17-11-2014 19:31 |
|
Summer_boy Erelid
|
Nein mann  Talen zijn mooi , maar de muziek , is niet zo mijn dada  DPNM luistert veel naar operamuziek  |
|
nietmeer
|
Nee dank je  xD DPNM weet wat oneiro zw betekent  |
|
Summer_boy Erelid
|
 "Een droom naleven" DPNM legt mij dan die ejgt papoeka wat dat betekent |
|
nietmeer
|
edut po berlinu nashi kazaki?  geen idee, maar het is een liedje dat te maken heeft met de Sovjettijd, dus ik denk iets met Berlijn en nazi's  edit: "go on our Cossacks Berlin" zoiets  DPNM heeft ook al een chocoladeletter gekregen Laatste edit 17-11-2014 19:38 |
|
Summer_boy Erelid
|
Zwart of wit? Ah ja, we mogen niet te racistisch zijn  Nee, nee , aan sinterklaas en zwarte piet doen wij niet meer, alleen de kleine kindjes in de familie  DPNM viert wel nog sinterklaas  |
|
nietmeer
|
 Wij gaan met ons gezin (moeder + broers) uit eten, dan vinden we het wel goed  DPNM is een alien |
|
Summer_boy Erelid
|
 Maar dat weten mijn ouders nog niet  DPNM begint bang te worden |
|
nietmeer
|
Jij kan mij niet bang maken  DPNM kent meer aliens |
|
Summer_boy Erelid
|
Dan vermom ik toch als een grote spin  , maar die wonen allemaal in Mars DPNM wilt ooit een alien ontmoeten |
|
nietmeer
|
Zolang hij maar geen spin is  DPNM speelt vals met zijn spinnen  |
|
Summer_boy Erelid
|
 hèhè , wie niet sterk is , moet slim zijn  DPNM kijkt al uit naar de ontmoeting  |
|
nietmeer
|
Ik denk dat ik me maar even afmeld  DPNM laat zijn spinnenvorm thuis Laatste edit 17-11-2014 19:54 |
|
Summer_boy Erelid
|
OK , bangerik , ik laat het thuis  DPNM komt nu wel |
|
nietmeer
|
 DPNM ziet er nu uit als een mens Laatste edit 17-11-2014 19:58 |
|
Summer_boy Erelid
|
DPNM moet altjd iemand bijhalen als hij een spin ziet  |
|
nietmeer
|
 maar die 'iemand' kan ook een stofzuiger zijn  DPNM is niet bang voor dieren |
|
Summer_boy Erelid
|
 (valt me van jouw even tegen met je 1m90  ) DPNM houdt alleen van knaagdieren |
|
nietmeer
|
Bijna alle zoogdieren zijn leuk  Val ik gelukkig nog een keer tegen  DPNM houdt niet van knaagdieren |
|