De Persoon Na Me (5) |
Summer_boy Erelid
 WMRindex: 477 OTindex: 3.717
|
Een vermoeiende dag , ja  Wat is er dan eigenlijk gebeurd? DPNM is nog altijd boos |
|
nietmeer
|
Nee, niet boos meer  gaat nu weer goed. Slecht geslapen vannacht (eigen schuld) en dan word ik snel geïrriteerd  DPNM heeft veel gedaan vandaag |
|
Summer_boy Erelid
|
 , ik had stage, man wat was het vandaag hectisch DPNM gaat morgen wat langer slapen |
|
nietmeer
|
Graag  DPNM heeft een leuke stage |
|
Summer_boy Erelid
|
Dat weer wel  DPNM komt nog altijd tot rust nu |
|
nietmeer
|
 heerlijk tegen mijn bokszak rammen en trappen DPNM vindt dat ook leuk |
|
Summer_boy Erelid
|
 heb ik vroeger ook al eens gedaan DPNM heeft morgen een rustige dag |
|
nietmeer
|
Ja, en een vriendin komt langs dus wordt leuk  DPNM zit op het dak |
|
Summer_boy Erelid
|
Waarom zou ik dat doen, het is freaking koud buiten  DPNM vindt het nog altijd niet koud |
|
nietmeer
|
Jawel, ben blij met de verwarming  Het liedje dat ik net luisterde heet Op het dak, sorry  DPNM houdt van sneeuw |
|
Summer_boy Erelid
|
Alleen op een kerstkaart of op foto's , hier hééééél ver vandaan  DPNM vindt de lente ook heel leuk |
|
nietmeer
|
 prachtig al dat nieuwe groen DPNM heeft lekker gegeten |
|
Summer_boy Erelid
|
 Gehaktballetjes met krielaardappeltjes  DPNM heeft ook lekker gegeten |
|
nietmeer
|
Macaroni met kaas  DPNM laat ik even alleen want ik ga even douchen  |
|
Summer_boy Erelid
|
ok , douch ze  |
|
nietmeer
|
DPNM lust wel een glaasje Ouzo  |
|
Summer_boy Erelid
|
Ik ben dan wel een Griek , maar ik lust dat echt niet  DPNM heeft dat al eens gedronken |
|
nietmeer
|
Yes. Ik heb afgelopen weekend weer een fles in huis gehaald. Daarvoor was het al een hele poos geleden sinds ik voor het laatst Ouzo heb gehad, en het is weer even wennen  . Sambuca (ook een anijsdrank, maar dan van Italiaanse makelij) is toch beter, moet ik eerlijk bekennen. Ouzo haalt dat niveau niet  DPNM vindt het niet erg dat ik dat zeg  . Laatste edit 18-11-2014 19:27 |
|
nietmeer
|
Nee hoor, ik lust het denk ik geen van beide  DPNM heeft een duidelijke mening  |
|
Summer_boy Erelid
|
 Waarom zou ik ? Italianen en Grieken zijn toch geen concurrenten van elkaar , hè, er zullen wel andere Griekse dingen zijn, die je wel lekker vindt  DPNM is een Italiaan @Tyler : ook Laatste edit 18-11-2014 19:28 |
|
nietmeer
|
Niet helemaal  . 25%, dus ik doe niet mee  Voor DPNM tel ik wel mee xD |
|
nietmeer
|
Uiteraard. Wat zou WMR zijn zonder jou?  DPNM vindt Vailan ook meetellen |
|
Summer_boy Erelid
|
 Heel zeker  DPNM gaat iedere zomer naar Italië Laatste edit 18-11-2014 19:31 |
|
nietmeer
|
Zou ik niet erg vinden...als het maar telkens een andere plek is  . Steeds weer naar dezelfde stad gaan (of zo) wordt ook een keer saai...(met uitzondering van Rome en Florence, denk ik  ). DPNM wordt archeoloog. Laatste edit 18-11-2014 19:33 |
|
nietmeer
|
Nee dank je
DPNM is ooit in Pisa geweest |
|