De Persoon Na Me (5) |
Summer_boy Erelid
 WMRindex: 477 OTindex: 3.717
|
 Ik heb zoveel waardeloze rommel op zolder, dat het me niks kan schelen : DPNM heeft vandaag goed geslapen |
|
nietmeer
|
Wel oké  DPNM heeft ook goed geslapen |
|
Summer_boy Erelid
|
 maar vééél te vroeg wakker  DPNM heeft eens voor een keertje uitgeslapen |
|
nietmeer
|
Wat is dat? De wekker stond keurig om 6 uur  DPNM ging te vroeg naar bed gisteravond  |
|
Summer_boy Erelid
|
Nee, te laat  DPNM gaat soms om 20u30 al slapen  |
|
nietmeer
|
Nee, dat was minstens 15 jaar geleden volgens mij  DPNM ljubit muzyku (houdt van muziek) |
|
Summer_boy Erelid
|
 Ik luister van alles graag (behalve van die metal toestanden  ) DPNM is al eens naar een concert geweest |
|
nietmeer
|
Ik wou naar Justin Biebers concert, maar kon die dag niet helaas  DPNM wil ook naar Justin Bieber |
|
Summer_boy Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Ik was wel een grote fan, ook toen het bergafwaarts met hem ging  DPNM kotst veel  |
|
Summer_boy Erelid
|
Al van sinds de basisschool, niet een keer meer overgegeven  En dat is al zo 'n jaar of 7 geleden  DPNM is nu een glas cola aan het drinken |
|
nietmeer
|
Lust ik niet  DPNM heeft een accent |
|
Summer_boy Erelid
|
Nee, ik kan zo goed als perfect Nederlands praten  DPNM is nog altijd Russisch aan het leren |
|
nietmeer
|
ja izuchaju ruskij jazyk (ik studeer Russisch)  heb ik net vandaag geleerd  DPNM wil ook Russisch leren |
|
Summer_boy Erelid
|
Ik heb toevallig een Russische vriendin, dus waarom niet  DPNM wilt daarna Chinees leren  |
|
nietmeer
|
Nee, dank je  te moeilijk DPNM vindt die Russische vriendin leuk  |
|
Summer_boy Erelid
|
Euh, neen DPNM vindt iemand leuk  |
|
nietmeer
|
Niet per se  DPNM vindt wel iemand leuk  |
|
Summer_boy Erelid
|
Njet  Ik ben happy single  DPNM is tevreden met wat hij heeft |
|
nietmeer
|
Nee, ik wil altijd meer meer meer, graaien graaien graaien, zakken vullen en over lijken gaan  . DPNM gelooft dat niet. |
|
nietmeer
|
Niet van jou  DPNM wil nog helemaal geen relatie Laatste edit 19-11-2014 19:48 |
|
Summer_boy Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Ja  nu hem alleen nog tegenkomen  DPNM wil op ballet |
|
Summer_boy Erelid
|
Nee, dank je  DPNM houdt van dansen |
|
nietmeer
|
Zolang niemand het kan zien  vind het heerlijk met muziek hard aan  Al weet ik niet of dat wat ik doe wel onder dansen valt  DPNM weet dat njet Russisch is?  |
|