limmerick en andere rijmsels |
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
even een mededeling van deze knappe vent  ik wens jullie allemaal een heel goed weekend het wordt mooi weer dus wat wil een mens nog meer? iedereen dit weekend dus snel naar buiten gerend afbeelding |
|
Giovanni
Oudgediende
|
nou dus geen mooi weer wolken schuiven voor de zon keer op keer maar het lijkt nu op te klaren dus mijn hierboven geuitte bezwaren storten zo waarschijnlijk dus weer neer  |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.455 OTindex: 94.458
|
Henze: Quote Henze: de politie van AmsterdamHad in de cel een verwarde man toen die zich insmeerde met stront van tenen tot aan zijn mond Trokken 5 agenten spontaan een duikpakkie an! |
|
allone Oudgediende
|
@Giovanni: bedankt voor het weerbericht in de vorm van een gedicht.. wil ik een volgende keer iets weten over het weer dan kom ik hier voor een helder inzicht  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
het was me het weekendje wel dus verlaat ik het internet nu snel ik ga wat anders doen en neem afscheid met voor iedereen een zoen morgen zien we elkaar misschien weer wel  |
|
allone Oudgediende
|
nou nou,  bedankt voor de zoen  en ik ga ook iets anders doen, te weten, naar bed t is uit met de pret hopelijk heb ik vannacht een mooi visioen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
rijmen wil niet mijn rijmgeheugen is een vergiet  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
snikheet vandaag en gegrom klinkt vanuit mijn maag net iets gegeten maar niet echt ontbeten zo me eerst even wassen en dan misschien nog iets te nassen misschien toch even naar buiten maar dan ga ik straks pas besluiten afbeelding |
|
allone Oudgediende
|
als je maar weet: 28 graden is niet heet.. voor vandaag voorspellen ze 40 graden ik wordt hier dus eigenlijk levend gebraden ben ik morgen afwezig, dan is het gewis dat er iemand hier gesmolten is  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
gelukkig niet meer zo warm ik zweette me arm lichaam helemaal nat ik ben die hitte helemaal zat gelukkig is de zomer bijna voorbij de aanstaande herfstkoelte maakt me nu al blij  |
|
allone Oudgediende
|
hihi van de regen in de drup want ga je nu naar buiten, dan hup, ben je net zo nat als hiervoor maar ja, we gaan rustig door 'panta rei' zijn de grieken al ooit: dat alles verandert, verandert nooit  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
mij is blij want weekend en hele week vrij wordt ook nog eens mooi weer dus wat wil een Giovanni nog meer?  |
|
allone Oudgediende
|
misschien een miljoen of wat, hoe lijkt je dat? euro's wel te verstaan, dan hoef je ook geen baan.. of zou je je vervelen dan, en leef je liever als een 'gewone' man? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik verveel me nooit verveling heb ik lang geleden al weggegooit nooit meer werken lijkt me wel wat hoe vindt je dat?  |
|
allone Oudgediende
|
hihi, ik werk toch al niet veel, en heb er weinig last van, dat ik me verveel.. toch vind ik werken ook wel fijn om ff nuttig bezig te zijn en een steentje bij te dragen zodat anderen ook genieten van hun dagen.. maar opofferend ben ik daarbij niet, omdat ik zelf van mijn werk geniet  ps. ik geloof dat ik me niet vergis als ik zeg dat dit ons privé forum is  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
wij zijn inderdaad de enigen die hier reageren misschien ooit meer, de tijd zal het ons leren  |
|
allone Oudgediende
|
we wachten af, of iemand wordt geinspireerd en/of het dichten wat beter leert. ondertussen is mij ter ore gekomen dat jij alleen nog maar van geitenwollen kleren kan dromen.. truien. sokken. broeken. en zo meer. da's heel anders dan weleer: vroeger had je het toch altijd zo heet? hoe dit zo is gekomen, is iets wat ik niet weet  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik hou wel van warmte die hitte vind ik armte (dichterlijke vrijheid  ) kou kan ik ook wel waarderen geitenwollen sokken ga ik niet eren gewoon sokken van katoen die gaan namelijk minder zweten in je schoen ruiken dus niet zo als je hem uit ga doen |
|
allone Oudgediende
|
ach, er gingen hier geruchten rond, die kwamen o.a. uit posjes mond maar ja, dan is het dus niet waar, en hoort het niet thuis op raarmaar waar. en ik houd ook niet van heel heet weer, dit jaar krijgen we dat ook waarschijnlijk niet meer. gelukkig, het is perfekt zoals het nu is: lekker wat zon en toch ook lekker fris  |
|
allone Oudgediende
|
en wat kwam daar inene voorbij een opmerking over wantijdat kan ik waarderen als ik wat kan leren zo maakt @Grouse me weer even blij  |
|
allone Oudgediende
|
wat ik me wel af zit te vragen is hoe het komt dat al heel veel dagen hier geen woord van @Grouse is gehoord zou hij geen limericks bij willen dragen? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik kan geen rijm meer verzinnen het is helemaal leeg qua inspiratie daar binnen ik heb ook nergens zin in ik voel me vandaag in de min weet niet waarom vind jij dat ook niet stom?  |
|
allone Oudgediende
|
en je bent vandaag nog wel vrij! maar zo gaat het soms ook met mij: hoef je niets te doen - raar is dat - dan val je inene in een soort gat, geen energie, want niets lijkt de moeite nog, .. maar dat gaat ook vanzelf weer over, toch?!
soms helpt naar buiten gaan, lopen, fietsen .. in het zonntetje staan.. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
een broodje ham is wat ik gistermiddag nam en ook een broodje kipfilét ging op mijn bord mee als toetje een banaan o ik nog naar de supermarkt moet gaan hopelijk hoef ik niet lang in de rij te staan waardeloos zo lang voor de kassa tussen de anderen in die klanten massa snel weer naar huis want daar voel ik me beter thuis
|
|
allone Oudgediende
|
ben alleen naar de plus geweest voor een aardigheidje op een verjaardagsfeest. woon jij in een dorp of in een stad? want met de plus hebben we het hier wel gehad. meer supermarkten zijn er niet. maar daarvan heb ik geen verdriet want boodschappen doen, daar houd ik sowieso niet van. in het bos gaan wandelen, vind ik een beter plan  |
|