limmerick en andere rijmsels |
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
een  terug krab even op m'n rug vlug  jeuk komt altijd ongelegen ik kan daar niet tegen zo heb je niets zo heb je iets  |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.455 OTindex: 94.464
|
Quote @Mamsie: Da's pech, penis weg. Eigen schuld dikke bult. Grote vergissing, verkeerde beslissing. Niet terug te draaien niks meer te naaien. Jammeren helpt niet hij blijft een griet. Niks aan te doen voelt zich een oen. Verzekering is niet mal geeft hem geen nieuw geval. Moraal van 't verhaal Hij staat nooit meer voor paal. ~~~~~~~~~~~~~~~~  |
|
allone Oudgediende
|
@Giovanni:  jij niet te veel krabben moet omdat dat niet veel goed doet aangezien het daardoor erger worden zal koelende aloe vera gel helpt misschien, in zo'n geval? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
weet ik af en toe ben ik niet goed snik maar was andere jeuk maar daardoor ook niet leuk inmiddels is het weg en ben ik niet meer van de leg afbeelding |
|
allone Oudgediende
|
ah, goed om te weten. kunnen we weer een eitje eten. en wat zou het ei van columbus zijn? een bankhangende kantelcruisekapitein? nou ja, in dat geval zullen we zien wat de dag ons brengen zal |
|
Giovanni
Oudgediende
|
straks even naar de Deka nog wat boodschapjes halen ga banaantjes, misschien peer en nog wat meer
|
|
allone Oudgediende
|
en een appeltje voor de dorst? pas op dat je niets op je schone shirt morst  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
het weer was pet want het regende net maar nu is de zon doorgebroken de wolken weg gestoken wachten op de volgende bui en o wat ben ik lui
|
|
allone Oudgediende
|
@Sjaak zegt te vaak ik heb een taak iedere keer is het raak @Giovanni: ik vond het wel aangenaam vandaag genoeg zon.. zo heb ik het graag |
|
Giovanni
Oudgediende
|
het is lekker fris zoals het weer rond deze tijd vaak is  Sjaak komt altijd ongelegen je komt hem te vaak tegen maar anders voelt hij zich overbodig anders verveeld hij zich is niet makkelijk dat modereren dat moet je echt leren maar da's niks voor mij van een beetje spammen word ik blij al mag dat niet maar dat is me nu een biet  |
|
allone Oudgediende
|
ach, op het moment valt het mee want Sjaak zit op de Waddenzee modereren kan hij nu niet dus niemand die ons tellen ziet.. nou ja, dat was vals gehoopt omdat hier ook nog een ander modje rondloopt... |
|
allone Oudgediende
|
of @Giovanni op vakantie is? anders was hij toch op dit topic, gewis! is er soms iets met hem mis? met rijmwoorden voelt hij zich als in het water een vis! .. hoop dat zijn gezondheid in orde is.. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
wijn is niet te zuipen, wijn is vies wijn is gatverdamme, wijn is net pies  |
|
allone Oudgediende
|
Gio drinkt liever bier denk ik gelukkig heb ik niet de hik maar helaas pindakaas ben ik verkouden.. snik, snuif, snik |
|
allone Oudgediende
|
is dat even raar en ook heel waar schrijf over de hik en nu zit ik te hikken.. het is waarmaarnaar |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik wens je beterschap en neem intussen een hap ga op je hoofd staan drink een glas water en de hik zal weg gaan  |
|
allone Oudgediende
|
dank voor je mede-leven  die hik, die was maar even.. de verkoudheid zal ik wel een week moeten verdragen, .. neem je medicijnen, dan duurt-ie zeven dagen.. heb je hem ooit wel eens sneller verdreven? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
soms al in 3 dagen hoe dat moet je me niet vragen het was maar een lichte die snel voor mijn weerstand zwichtte het is een virus weinig aan te doen dus gaat vanzelf weg zo niet dan heb je pech
|
|
allone Oudgediende
|
daar sla je de plank niet mis dat weerstand belangrijk is heb je een goed immuunsysteem dat is alles geen probleem nou ja, ik zal het wel verdragen t is vast wel weer weg, binnen een paar dagen |
|
allone Oudgediende
|
die Baby Mop is inderdaad een mop, de vloer wordt er heus niet schoner op en honderd per maand maakt niemand verwaand da's geen succes, maar eerder een strop |
|
Giovanni
Oudgediende
|
heb denk ik spit onderrug doet pijn als ik loop of zit niet bewegen is funest dus ik doe regelmatig mijn best tot nu toe het weinig helpt het de pijn nog niet stelpt pijnstiller helpt ook al niet maandag een bezoek bij de dokter in het verschiet ik ga nu eerst maar wat eten kan ik misschien voor even de pijn vergeten |
|
Giovanni
Oudgediende
|
het stikt hier van de muggen langzame en hele vlugge ik haat die krengen en wil ze het liefste met vuur verzengen
|
|
allone Oudgediende
|
paraplu parasolletje het leven is geen lolletjes  dit schoon en wijs gedicht zag het levenslicht toen mijn opa, in een slecht humeur een pakje boter gooide tegen de keukendeur. mijn -toen zesjarige- oom, ja t is heus waar gaf daarop dit rijm als commentaar. .. waarmee ik wil zeggen, als ellende je overstelpt, is alleen een beetje humor dat wat nog helpt  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
maar humor pijn in rug niet stelpt slapen is het enige dat helpt  |
|
allone Oudgediende
|
helpt slapen door je rug te genezen? of zou het alleen zo wezen dat je terwijl je slaapt niks merkt van de pijn? en dat is natuurlijk wel fijn.. maar word je dan de volgende dag wakker met een grote glimlach of is de pijn in je rug zo gauw je wakker bent net zo veel terug? |
|