limmerick en andere rijmsels |
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
als wakker word is rug meeste aan gort zitten doet pijn staan is ook al niet fijn plassen en bouten is ruk rug daarna nog meer stuk |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.455 OTindex: 94.464
|
maandag: hoop dat de dokter iets heeft wat jou verlichting van de pijn geeft en een goed advies en raad hoe dit snel weer over gaat |
|
Giovanni
Oudgediende
|
morfine tabletjes gekregen toen ik vanochtend heen ging geen regen kom net terug van ziekenhuis ben net 10 minuten thuis foto's laten maken god zal me kraken wat deed dat zeer ik zeeg op die tafel heel langzaam neer gelukkig vandaag niet meer hele week niet werken dat gaan ze op WMR dus merken  |
|
allone Oudgediende
|
dat gaan we zeker merken, inderdaad dan zal ik je gelijk zeggen waar het op staat: het is nl. sinterklaastijd en verschillende leden zien vol nijd hoe goed en moeiteloos jij kan dichten nu kun je mooi hun leiden verlichten ze hebben nl sinterklaasrijmen nodig en daarbij is jouw hulp niet overbodig |
|
Giovanni
Oudgediende
|
dan moeten ze eens gaan zoeken met google mop die vind websites met rijmwoorden er op dan wordt het makkelijker en zetten ze zichzelf in de kijker dan kan pakjesavond voor hun niet meer stuk en zullen ze stralen van geluk  |
|
allone Oudgediende
|
ah, dan weten we je geheim nou: google doet het dichten voor jou  zelfs als je rijmwoorden opzoeken kan je moet ze nog steeds aan elkaar flansen dan maar ja, dat maakt het wel gemakkelijk dat moet iedereen kunnen, je hebt gelijk ... |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik heb de rijms die je hier ziet staan niet van google vandaan ik heb deze allemaal zelf bedacht had je vast niet van mij verwacht maar ik zeg je de waarheid dat wilde ik toch even kwijt  |
|
allone Oudgediende
|
dat je dat zo even doet  dat bewijst: je bent toch wel goed  dus ik denk dat je wel even medeleden raadt kunt geven als die in alle hoeken naar de juiste woorden zoeken en nachtenlang niet kunnen pitten, met hun handen in hun haar zitten omdat ze hun eigen rijmen niet op een rijtje krijgen |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Harry Potter boeken zijn leuk ik lig regelmatig in een deuk moeilijk ze weg te leggen als je wat zal ik zeggen er eenmaal aan begonnen bent maar ik ben een echte vent leg ze dus regelmatig weg zodat iedereen kan lezen wat ik hier zeg
|
|
allone Oudgediende
|
ah, dat verschijnsel is bekend ik weet niet of je Tonke Dragt kent ik lees haar boeken ook heel graag.. en andere 'kinder'boeken gaan gestaag door mijn handen, sommige zijn heel goed, en andere weer niet.. maar ik moet zeggen, t is een kwestie van smaak, maar dat soort boeken lees ik ook vaak
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik verrek nog steeds van de pijn nieuwe pijnstiller is ook al niet fijn tot donderdag wachten op uitslag ik dan waarschijnlijk naar de fysio mag dit is echt klote was ik maar met morfine plat gespoten  |
|
allone Oudgediende
|
dwz dat die pil, die je neemt, niet helpen wil? en dat de dokter dat weet? en dat, hoewel het hem speet, hij je ondanks jouw vragen hij niks heeft waardoor je de pijn kunt verdragen?
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik ga hem niets sterkers vragen deze pijn is te verdragen nog zwaarder word ik duf voel ik me de hele tijd suf wervels zijn bekneld zijn dus niet goed gesteld moet over gaan met medicatie voor de pijn en na rust zal het over moeten zijn
|
|
allone Oudgediende
|
ik wens je het beste dan en hoop dat je van de verplichte rust genieten kan.. en dat die wervels in een goed aantal dagen genezen zal... |
|
Giovanni
Oudgediende
|
natuurlijk zeg ben je mal  ik weet dat dat gewoon zo zijn zal voorlopig dan maar rusten en leeg drinken een aantal fusten  want zo zat als een oorlogsschip zal ik niet rondrennen als een hersenloze kip  |
|
allone Oudgediende
|
als een kip zonder kop? dus je drinkt alleen af en toe een drop? dan zul je voorlopig wel fijn lekker lang op WMR aanwezig zijn en tussendoor in Hrry Potter lezen. zo hoef je de rust niet te vrezen  |
|
allone Oudgediende
|
Quote @Grouse: Er was eens een huisje vol mierendie kropen uit allerlei kieren De maatregel was: Spuit alles vol gas En deel dan die zwartwerker in vieren |
|
Giovanni
Oudgediende
|
morgen dokter bellen eens luisteren wat de assistente mij zal vertellen werken ga ik nog niet de rugpijn mij nog niet verliet het wordt al minder maar ik ondervind nog teveel hinder ik wil niets forceren straks schrik ik me weer de kolere van die rugpijn die is echt niet fijn
|
|
allone Oudgediende
|
nou, het is al een traktaat dat het nu wat beter gaat. en we horen morgen wel van je wat de assistente te vertellen had. ondertussen, neem het er van! geniet van je rust, zoveel als je kan  |
|
allone Oudgediende
|
door die Deutsche Gründlichkeit is dit gezin hun woning kwijt de mieren zijn weg maar wat een pech ook het huis is verdwenen, tot hun grote spijt |
|
Giovanni
Oudgediende
|
tijd om me te scheren wanneer ik weer terug ben de tijd zal het je leren elke dag weer ik me scheer baard komt steeds terug daarom doe ik het vlug des te eerder ben ik er vanaf want ik vind dat scheren best wel een straf  |
|
allone Oudgediende
|
doe wat je niet kunt laten en ik kan er niet over meepraten want ik doe het nooit, nee heb er geen ervaring mee .. toch heb ik geen baard want ben daar niet behaard  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
daar ben ik weer Giovanni, een echte heer ik zeg maar zoo da's korter dan dierentuin met een senseo uiteraard moccastick erbij want dat maakt me blij  |
|
allone Oudgediende
|
geen wonder dat het je blij maakt als het je zo goed smaakt dat je het als heer drinkt, valt me mee  maar persoonlijk drink ik liever thee |
|
Giovanni
Oudgediende
|
heb geen zin om me te wassen dan moet ik naar een andere ruimte verkassen maar ik ga toch maar des te eerder ben ik dan klaar  |
|