limmerick en andere rijmsels |
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.455 OTindex: 94.464
|
door @Polemist: Er was eens een vrouw die wou wat met honden Ze raakte daarvan zeer opgewonden Een man gaf haar zijn beestmaar na een kort moment van feest hebben ze haar dood in de mand gevonden |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
alweer de wereld niet vergaan ik eet nu een banaan het fruit dat ik graag eet als ik het tenminste niet vergeet ander fruit lust ik niet echt bekomt me meestal slecht behalve aardbeien daar kan je me wel mee verblijen doe ze dan met suiker krijg je van mij een lekkere ruiker  |
|
allone Oudgediende
|
Quote @nxttrain: Een 21-jarige man uit Zwedenkon zijn plasje niet ophouden, maar wilde wel zijn broek drooghouden. Staande op het perron is hij uitgegleden en werd vervolgens door de metro overreden. Wel een lullige manier om aan je eind te komen.  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ken jij Kaatje de wavelvrouw? haar op d'r k*t als kabeltouw ze is nog maagd dus lekker nauw Kaatje de wavelvrouw ze wil alleen een echte vent die haar urenlang verwent en elk plekje van haar lichaam kent Kaatje de wavelvrouw  |
|
allone Oudgediende
|
@Giovanni: eh nee, ken haar niet Quote @positivily: Met een snelheid van 110 km per uur werd dit reisje voor de machinist wel erg duur Hij moest wel oppassen dat hij niet uit de trein rolde tijdens het plassen maar moest dit toch met de dood bekopen tijdens dit avontuur wist niet dat posje ook limericks schrijft  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
was is bijna klaar dan hangt het hier en niet daar
|
|
allone Oudgediende
|
hang je de was buiten om te drogen? of zou dat van je buren niet mogen? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
was hangt niet buiten maar binnen achter de ruiten anders bevriest de was en is Gio niet in z'n sas |
|
allone Oudgediende
|
woon je op drie hoog? maar vrieslucht is heel droog dus het kan geen kwaad als je de was buiten hangen laat.. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
hangt altijd binnen bij mij nooit buiten is de was vrij altijd al zo geweest zo droogt het vogelpoepvrij het meest
|
|
allone Oudgediende
|
dat kan ik wel begrijpen heur, alleen mis je dan de frisse geur van buitenlucht en vrije wind die ik persoonlijk wel aangenaam vind.. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ruik je al heel snel niet meer vroeger gedaan keer op keer net als wasverkrachter maar daarvan wordt je was echt niet zachter ik zeg je mijn kind was wordt zacht door harde wind |
|
allone Oudgediende
|
en handdoeken maar misschien had je dat al gezien worden zacht in de droogmachien  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
was droogt ook zonder droogmachine toch ga ik liever kienen is leuker om te doen win je ook nog eens wat poen of misschien een grote taart dat is me ook wel wat waard ik hou wel van een stuk misschien brengt het wel geluk en kan m'n dag niet meer stuk voorlopig ben ik snipverkouden en mag je van mij die taart wel houden ik proef toch niets en dan nog iets ik moet niezen heb niets te kiezen heel pak zakdoekjes is niet genoeg zeker niet tot morgen vroeg heb geen zin om nieuwe te halen als op is wel balen maar dan gebruik ik wel wc-papier dat heb ik toch genoeg hier
|
|
allone Oudgediende
|
weet je wat je moet doen? eet een sinaasappel of een citroen dat laatste kun je met wat honing drinken dat smaakt beter dan ik het doe klinken houd je warm.. maar ach, wat ik ook zeg.. die verkoudheid gaat ook vanzelf wel weer weg. hoop dat het ergste al is geweest, dan vier je binnenkort weer feest  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik drink regelmatig een kippebouillon maar had liever wat zon ik heb hoofdpijn en ben moe maar ben ook aan 'veel' eten toe heb namelijk gewoon normale trek alleen die moeheid en hoofdpijn maakt me 'gek' gaat alweer wat beter gelukkig en voel me wat prettiger op zich ga ervan uit dat ik van het weekend weer beter ben en maandag dus weer ga werken |
|
allone Oudgediende
|
begin de dag met een dansje begin de dag met een lach wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag |
|
Giovanni
Oudgediende
|
het regent het regent de pannetjes worden nat als je niet uitkijkt dan val je op je gat want door de regen, de pannetjes glad  |
|
allone Oudgediende
|
ik ben niet sinterklaas, noch zwarte piet.. over de daken loop ik dus niet  en loop ik over de weg dan valt de gladheid wel mee zodat ik tegen jou zeg: was jij dat, die net door de plassen ree'? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik niet door plassen ree want zit thuis voor de pc zo even plassen en daarna afwassen
|
|
allone Oudgediende
|
dat plassen dee je in de plee t is nog steeds nat wie doet je wat |
|
Giovanni
Oudgediende
|
het is allang weer droog ik zit hier nu hoog lekker weer thuis straks kijken naar VI voor de buis
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
al 4 dagen op rij hoofdpijn wanneer gaat dat nu eens over zijn? dit is echt niet leuk meer het doet namelijk best wel zeer ik slik natuurlijk paracetamol daar zit mijn maag inmiddels best van vol helpt maar tijdelijk dan mijn hoofd weer stuk proef ook al dagen niets gisteren was ik buiten een stukje op de fiets kwam zweterig en moe thuis 's middags voetbal kijken voor de buis viel regelmatig even weg mistte dan doelpunt, dus pech vandaag de maandag ook vandaag ik weer paracetamol zag er lijkt geen einde aan te komen lag ik nu maar in bed te dromen dan voelde ik geen pijn dat lijkt me op dit moment best fijn  |
|
allone Oudgediende
|
bah dat lijkt me behoorlijk lijden  jammer dat dat niet is te vermijden zou toch wel ff willen weten; misschien is het goed om lichte, verse kost te eten? en met deze kou op de fiets? nee, dat lijkt me met een voorhoofdholteontsteking geen goed idee.  hoop dat die nieuwe medicijnen gaan helpen om ontsteking en hoofdpijn te gaan stelpen.. en als Gio zelfs een doelpunt missen moet, nee, dan gaat het hem echt niet goed sterkte wensen wij dus jou wordt maar beter nu, heel gauw  |
|
allone Oudgediende
|
Quote @pizzabakker: Ja, mensen, jullie snappen wel dat websites zoals nu.nl die kunnen nu dus plat en dicht na het uitbrengen van dit berichtWant veel dames en bijna alle heren gaan deze websites nu negeren en storten zich voor hun veiligheid op een wippendemensensite!  |
|