limmerick en andere rijmsels |
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
ik vind in het forum Laatste edit helemaal shit  |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.455 OTindex: 94.458
|
dat hoort toch niet hier te staan  dan moet je naar het klaagforum gaan  tja, t valt niet mee heb je een idee wat je verkeerd hebt gedaan? |
|
allone Oudgediende
|
Quote botte bijl:
en de moraal van dit verhaal is: als het je tijd is, dan is het je tijd, en zoals ik heb gezeid in bed blijven helpt geen zood want de allermeesten gaan in bed dood |
|
Giovanni
Oudgediende
|
heb niets verkeerd gedaan ik vind die laatste edit niets aan meer niet klote weer het regent dat het giet  |
|
allone Oudgediende
|
ach nu weet ik wat je bedoelt en vele hebben hetzelfde gevoeld maar het is zo besloten door WMR's groten.. is het op een goede overweging gestoeld?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
het staat niet mooi ben dus niet blij met dit geklooi en waarom na zo'n lange tijd moet hij soms iets kwijt? overbelast het soms waarmaarraar? of verliest hij zijn haar?   |
|
allone Oudgediende
|
het is raarmaarwaar maar gelukkig niet naar we doen het er maar mee of heb je een beter idee?
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
laten zoals het was want waarom nu ineens pas? maar genoeg over dit we wennen maar aan die shit  |
|
Roxichu Erelid
 WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Er zullen altijd dingen zijn. Die veranderen, fijn of niet fijn. Maar zoals je al zei, We laten het erbij. Het doet ons toch geen pijn? |
|
allone Oudgediende
|
hé, een nieuwe limerick van plezier krijg ik een glimlach en mijn dag krijgt een mooie strik  |
|
Roxichu Erelid
|
Leuk dat je het merkt! En dat jou glimlach werkt zo vroeg in de morgen, zonder enige zorgen, Jou blijdschap is onbeperkt  |
|
allone Oudgediende
|
maar dan moet jou ik toch ff vragen hoe laat jij opstaat alle dagen? want ik vond vroeg toen de klok vijf sloeg en vier uur op gebeurt ook bij vlagen.. |
|
Roxichu Erelid
|
Ik sta op om een uur of zes. En dan volgt een heel proces. Kleren aan, Haar gedaan, En op de fiets naar de les! Of stage, in dit geval... maar dat rijmt niet Laatste edit 19-09-2013 08:57 |
|
allone Oudgediende
|
zes uur op is vroeg, toch?!! en dan heb je tijd genoeg nog om in de morgen voor alles te zorgen met een hele dag voor de boeg, nog.. ik had van de eerst nog een joch kunnen maken, maar dan gaat de dichterlijke vrijdheid misschien te ver?  |
|
Roxichu Erelid
|
Om zeven uur moet ik vertrekken. Maar soms dan kan het me verrekken, dan maak ik een flop, En sta ik pas op Om half zeven! Dan ren ik als gekken. Ik denk wel dat 't had gekund hoor.. |
|
allone Oudgediende
|
dat heb ik vroeger ook gedaan: om 10 over acht pas opgestaan terwijl we les kregen al om half negen.. stom eigenlijk, je kunt je voor je hoofd slaan Laatste edit 19-09-2013 09:45 |
|
Roxichu Erelid
|
Tja, zeg nou maar eerlijk. Op bed liggen is heerlijk! Mooie, veelzeggende dromen, die me van de realiteit ontnomen. Dat vindt ik toch uiterst begeerlijk.  |
|
venzje Oudgediende
 WMRindex: 22.626 OTindex: 7.917
|
Om half zes ben ik opgestaan om op tijd naar mijn werk te gaan. Vijf kwartier gereden (alweer uren geleden) en om half acht stond mijn computer aan. |
|
allone Oudgediende
|
dat kan ik niet ontkennen maar door al dat rennen voelde ik me niet goed dus als ik het overdoen moet zou ik niet zo lang blijven pennen @venzje: Laatste edit 19-09-2013 10:07 |
|
allone Oudgediende
|
de president van Venezuela viel van zijn fiets, en daarna viel hij op wat een flop een ander deed hem raar na.. |
|
Roxichu Erelid
|
Als ik zou moeten kiezen Tussen de hele dag hikken of niezen dan kies ik heus, voor m'n neus. De hik is zo moeilijk te verliezen |
|
venzje Oudgediende
 WMRindex: 22.626 OTindex: 7.917
|
Ik mag alweer bijna naar huis. Ik klik nog wat met mijn muis, maar ik mis het vuur. Over een dik uur leg ik mijn spullen in de kluis. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
morgen grijpt zaagmans weer zijn kans om de week door te zagen nee je hoeft het niet te vragen hij doet dat graag morgen dus, niet vandaag  |
|
allone Oudgediende
|
 ja.. en dat verklaart weer waarom een Duitser iedere keer ja, het is echt: "mittwoch" zegt.. 'Wodan's dag' kent hij niet meer |
|
Roxichu Erelid
|
"Mischien ben ik soms kil. Maar ik doe het zoals ik wil. Want achteraf gezien, Is het bovendien, Nog steeds en altijd My Hill." |
|