limmerick en andere rijmsels |
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.455 OTindex: 94.458
|
nou, zo raar of vreemd is dat niet ik ben ook niet iemand die van zo'n bol geniet maar ook van mij goede wensen aan alle WMR-mensen voor een voorspoedig 2014, zonder tegenslag of verdriet |
|
allone Oudgediende
|
Quote @Mamsie: Quote: en dat de stad schade heeft opgelopen door de taart. Hoezo schade??? Welnee hoor! Vanwege deze taart staat Invercargill nu op de kaart. Van nu af aan zie je in stromen toeristen van alle kanten komen. De bakker draait nu overuren en hoopt dat zulks nog lang zal duren. Want iedereen wil nu zo'n taart en staat in de rij maar dat is het waard. De middenstand beleeft gouden tijden en kan zich dus terecht verblijden Vanwege een hoop kouwe kak heeft men nu wereldberoemd gebak! |
|
allone Oudgediende
|
klik hier @mlaEen chauvinistische president uit Frankrijk, vond de Engelse taal maar lelijk. Hij sprak het dus zelden en toen Tony hem belde riep hij: Anglais? Over mijn lijk! @mlaDe Franse president Jaques Chirac gedroeg zich meestal als een zak Hij sprak slechts één taal en het klink heel banaal maar hij was wel gek op 'chaud cack'. @SjaakDe president van de Fransen Verspeelt met zijn gedrag al zijn kansen Krijgt kramp in zijn oren Als-ie Engels moet horen Wil naar het engelse pijpen niet dansen |
|
allone Oudgediende
|
Quote @Mamsie: Ei, ei er loopt een kerel over de hei een kerel zonder kleren aanwaarom heeft hij die uitgedaan? Hij wil zich in het zand gaan wassen maar moet waarschijnlijk nodig plassen wie weet wat hij nog meer wil doen misschien zag hij een visioen waarin een mooie dame was gekleed in enkel een overjas. daar wou hij zeker wel iets mee maar oom agent was niet tevree en greep de blote Duitse knul toen resoluut maar bij zijn kraag. Hopelijk deed dat nogal pijn hij zal hier dus wel van genezen zijn. |
|
allone Oudgediende
|
Quote @pizzabakker: Ich werfe meist mit Wonne den Müll rein in die Tonne Doch wenn es geht um meinen Sohn Halt' ich das doch für ungewohn Daher hab ich ihn ohn' Verblassen Als Sondermüll da stehen lassen! Quote @emmertje: Das ist ja wirklich wahr Ganz wunderbar! Nur tickt er nicht richtig Weil, in der Erziehung ist es wichtig Ein kühler Kopf zu behalten Und vom Jungen einen Mann zu gestalten  klik hier  |
|
allone Oudgediende
|
Quote @pizzabakker: Er zaten een stelletje Joden Te snoeven over hun doden Hoe dapper waren die overleden! Op wat voor kamelen die reden! Een vond een fles drank in een erker Toen werden de verhalen nog sterker En toen na een uurtje de fles was geleegd Was er menig dap're daad gepleegd Een voorouder had zijn vrouw gewroken Een ander had met een braambos gesproken U begrijpt dat de plaats van dit drankfestijn Niet anders dan in Babel kan zijn En toen een van de Joden die goed kon leren Besloot de verhalen maar eens te noteren Noemde hij na wat gezoek Z'n bundel "Het grote Babelboek" Dat werd later verbasterd en zo zijn spontaan De woorden "Bijbel" en "babbelen" ontstaan haha  |
|
allone Oudgediende
|
Quote @pizzabakker: Een multitalent is hier geboren, Trompetteert van achter, zingt van voren! Quote @Mamsie: Maar wat biedt dit aan onze oren, is dit nog wel áán te horen? Quote @pizzabakker: Ze musiceerde laatst met een onzer beste koren, Geweldig! Daarvoor mag je me 's nachts zelfs storen! Quote @Mamsie: Toch is haar gave niet aangeboren al blaast ze nu laag van de toren. Quote @pizzabakker: Soms is ons ook later in 't leven wat extra's beschoren! En "toren"? Die heeft haar man. Zij blaast uit een van haar voren! Quote @Mamsie: Dit is beslist niet naar behoren Ze zou die geluiden moeten smoren. hier  |
|
allone Oudgediende
|
Quote @Blackgirl: Ze vroeg om een handtekening en dacht: O fuck... Voel ik nu op mijn borsten de handen van Donald Duck? Ze heeft hem aangeklaagd Nooit gedacht de zaak te verliezen Want de rechter zei: wat u zegt, dat kan niet Een eend heeft geen handen...maar zwemvliezen. |
|
allone Oudgediende
|
Quote @allone: na het lezen hiervan denk ik hierbij hoort een Limerick ik ben wel verbaasd deze baby had haast en ma kwam er af met de schrik.. |
|
allone Oudgediende
|
Quote @Mamsie: Een biefstuk is gewoonlijk afkomstig van een koe! Als men de biefstuk aantikt dan zegt de biefstuk: boe! Maar als de biefstuk hinnikt Bij onverwachte pijn Dan zal het hoogstwaarschijnlijk wel paardenbiefstuk zijn! |
|
allone Oudgediende
|
er was eens een man in Gouda die zat om de tafel zijn vrouw na die zei heel vief alles is relatief als ik wat harder ga, loop ik jou na |
|
Roxichu Erelid
 WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Er was eens meisje op WaarMaarRaar, die vond rijmen in het café wat naar. Dus ging ze op zoek, en daar in de hoek. Stond het juiste topic klaar!
|
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Er was eens een man van oppe Ruiver En zijn gedichten die waren loepzuiver. Mensen vonden hem krankjorum Hij schreef limericks op een gratis forum. Zo verdiende hij toch geen stuiver
|
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu: @linctus:  mooie limericks: een ander lid had ze gelezen en nadat zij ze had geprezen zei ze 'ja dit doe ik na anders zou het toch jammer wezen'..  |
|
Minion Oudgediende
 WMRindex: 100 OTindex: 23.523
|
laat maar gaan, eet een banaan niets in de gaten, eet tomaten voel je je depri, eet een kiwi voel je je maar zo zo, eet een mango maak je niet sappel, eet een appel  |
|
Minion Oudgediende
|
ik plemp op deze pagina hier een rijmpje neer het is pas de tweede keer en wie weet volgen er meer  |
|
Minion Oudgediende
|
hier volgt er nog een: ga je weer of ga je heen? ga je omhoog of ga je omlaag? blijft het droog of gaat het weer regenen vandaag? |
|
allone Oudgediende
|
er was eens een virtuele minion die ontzettend goed rijmen kon iedere keer weer
pende typte hij er één neer hij was voor ieder een inspiratiebron |
|
Minion Oudgediende
|
mijn dank voor dit compliment de rijmpjes zijn eenvoudig van deze vent verzin zomaar iets en het is altijd niets en alleen bij jou en de rest van WMR bekend
|
|
allone Oudgediende
|
maar het rijmt en het loopt en telkens als je hoopt er komt er nog één dan ja hoor, meteen is er weer een nieuw gedicht in elkaar geknoopt |
|
Minion Oudgediende
|
Wales zorgde op het EK voor een stunt stuurden de Belgen naar huis zonder punt dat hadden ze vast niet verwacht Wilmots wordt nu vast veracht zijn rode duivels hebben niet gebracht wat werd verwacht
|
|
allone Oudgediende
|
ach ja, zo gaat dat in een spel soms win je niet en soms win je wel toch zijn ze een ster want ze kwamen best ver maar verloren helaas dit laatste duel
|
|
Minion Oudgediende
|
na het ontbijt stak ze een sigaret op maar werd misselijk en kreeg pijn in haar kop en dus braakte ze: ik stop |
|
allone Oudgediende
|
en toen zei ze "de volgende keer doe ik dit niet meer dat is dat ik heb het gehad ik geloof dat ik nu een lesje leer"
|
|
Minion Oudgediende
|
roken begin er niet aan laat die troep maar in de winkel staan |
|