ontkracht een wens |
nietmeer
|
de opdracht is simpel  iemand wenst iets en de persoon erna bedenkt een manier om die wens met negatieve gevolgen uit te laten komen bijvoorbeeld: "ik wens dat WMR de bekendste site op internet wordt" volgende: "WMR wordt de bekendste site maar is telkens offline omdat de servers crashen vanwege de drukte ïk wens... enz. ik zal beginnen: ik wens dat ik de beste van de klas wordt |
|
nietmeer
|
jij wordt de beste van de klas maar er zit verder niemand in de klas  ik wens dat ik ooit naar een concert van Verka Serduchka ga |
|
nietmeer
|
je gaat naar een concert maar kunt nooit meer terug naar huis  ik wens dat ik bij linkin park kan spelen als gitarist of drummer |
|
Giovan Senior lid
 WMRindex: 50 OTindex: 1.488 S |
je gaat spelen bij linkin park maar je blijkt uiteindelijk zo slecht te zijn dat je eruit wordt gegooid.  ik wens dat bill gates microsoft opheft. |
|
nietmeer
|
bill gates heft microsoft op maar lanceert een nieuw systeem ik wens dat ik win met galgje  |
|
Giovan Senior lid
 WMRindex: 50 OTindex: 1.488 S |
jij zal winnen met galgje maar uiteindelijk steeds verliezen.
ik wens dat microsofts nieuwe besturings systeem bagger gaat worden |
|
nietmeer
|
je wens komt uit maar de andere ICT bedrijven gaan failliet zodat je alsnog microsoft moet gebruiken
ik wens dat ik boven aan de lijst kom met mijn stad |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Je komt bovenaan maar het interesseert niemand.
Ik wens dat ik de volgende staatsloterij-jackpot win. |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
je moet die jackpot delen met je grootste vijand
ik wens dat ik soms ook vrije tijd kan hebben |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dat krijg je niet, want je werk stapelt zich maar op  raar topic  Ik wens dat ik eindelijk mijn rijbewijs haal |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
als je dat doet, dan ben je eeuwig de 'bob'
ik wens dat ik weer eens een leuke chat in het Duits vind |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
(oef... dit doet mij zeer) vind je niet, want duitsers zijn niet leuk (wel!  ) ik wens dat mijn vrienden uit de problemen komen |
|
nietmeer
|
ze komen eruit maar storten jou erin (aaah  dit is fake he, ontzettend fake  ) ik wens dat WMR nog lang bestaat |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Als je lang verstaat onder 2 weken!?  Daarna wordt hij gehacked en komt ie nooit meer online wegens te grote schade(fzo). Ik wens dat dat mn opa nog leefde nee die is te erg Ik wens dat ik na mn vakantie nog genoeg geld heb voor een iPhone |
|
De-Albino-eland Senior lid WMRindex: 240 OTindex: 219 Wnplts: Zeist
|
Dat heb je maar alle iPhones zijn uitverkocht en worden niet meer gemaakt.
Ik wens een einde aan discriminatie |
|
Doctor Insano Erelid
 WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
|
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
je blijft gewoon wakker voor de rest van je leven
ik hoop dat ik 90 jaar uit wordt |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Je wordt 90 jaar oud maar brengt vanaf je 20ste in een cel door
Ik wens dat Spanje hierna weer wint |
|
Doctor Insano Erelid
 WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Ze winnen, maar ze worden te enthousiast, en denken dat ze de hele wereld aankunnen. Helaas kunnen ze dit ook, en komt Nederland weer opnieuw onder Spaans gezag Ik wens een Soul Reaper te worden. |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Dat wordt je, maar verliest gelijktijdig je ziel.
Ik wou dat het altijd zomer bleef. |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
de poolkappen smelten en iedereen verdrinkt ik hoop zolang ik leef (en dat is ongeveer tot mijn 90e) gelukkig te zijn en met meerdere (aardige) mensen op een eiland te zitten zonder tegenspoed  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Offtopic: Quote Luna: Dat krijg je niet, want je werk stapelt zich maar op  raar topic  Je deed het ook fout Luna  Lees het voorbeeld in het begin nog eens  Ik vind het wel leuk, heb het wel es gezien op Engelse fora  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik snap het wel, maar mijn antwoord was neit zo leuk  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ja je zit op dat eiland, maar er worden aan de lopende band baby's geboren, dus veel herrie.
IK wil dat Rusland vanavond wint |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
(Spanje heeft al gewonnen  ) De wedstrijd wordt toch verlengt en Rusland scoort gelijk 4x waarmee ze de wedstrijd winnen Helaas wordt de volgende wedstrijd ontdekt dat ze valsspelen doordat een wens van iemand op WMR in vervulling is gegaan, en worden ze gediskwalificeerd en zetten ze Spanje er voor in de plaats neer Ik wens dat Windows nooit meer vast zal lopen... |
|