ontkracht een wens |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Je krijgt een nieuw kussen, maar het is zo hard als steen.
Ik wens dat mijn botten onbreekbaar zijn. |
|
nietmeer
|
je botten zijn onbreekbaar, maar je hoeft maar te knipperen en je ogen vallen eruit  ik wens een lief iemand die na me reageert  |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
tsja... als ik reageer is die wens natuurlijk niet ontkracht... voor een tijdje dan maar niet lief zijn  ik wens een knuffel |
|
nietmeer
|
je krijgt er een van mij, maar op afstand  ik wens Judith zien  |
|
Judywesl
Erelid
|
kan niet omdat die stomme leraren zo nodig op cursus moeten  ik wens chippies  |
|
nietmeer
|
je krijgt chocola  ik wens een dikkere portemonnee  |
|
Judywesl
Erelid
|
ik heb al chocola  je portemonnee wordt dikker alleen niet van geld maar van een heleboel watjes die erin gestopt zijn  |
|
nietmeer
|
ik wens een wens van Judy  |
|
Judywesl
Erelid
|
oeps... ik wist dat ik iets vergeten was   ik wens dat ik niet zo vergeetachtig ben  |
|
nietmeer
|
het werkt alleen op WMR  ik wens een zoen |
|
Judywesl
Erelid
|
die krijg je maar dan van iemand waarvan je het liever niet had gehad  ik wens een smsje  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
je krijgt een SMS, maar het bericht dat erin staat is erg slecht nieuws.
Ik wens ook een SMS, maar dan met positief nieuws |
|
nietmeer
|
positief nieuws voor iemand anders, niet voor jou  ik wens een grasveld  in onze tuin |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je krijgt een grasveld, maar het gras groeit zo hard dat het de hele tuin overwoekerd en je al snel de deur niet meer uit kan.  Ik wens dat ik permanent King of the Hill wordt |
|
nietmeer
|
in je eigen topic, de andere hill blijft van anderen  ik wens dat ik ineens vloeiend Frans kan |
|
nietmeer
|
dat lukt je niet  ik wens dat ik mijn diploma's al heb, en dat ik kan gaan werken  |
|
nietmeer
|
je krijgt alle diploma's voor metaalopleidingen en gaat in de metaal  ik wens dat ik later beroemd schrijver word  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Offtopic: Bert739, a.u.b. aan de regels van dit topic houden. Jij zegt Jersan nu in feite dat zijn wens niet in vervulling gaat, maar dat is niet de bedoeling. De wens moet wel in in vervulling gaan, maar met een negatief bijeffect. Bijvoorbeeld "je spreekt nu vloeiend Frans, maar verleerd daardoor het Nederlands". Je wordt een beroemd schrijver, maar pas na je dood. Ik wens dat ik tijdens mijn leven beroemd wordt. |
|
nietmeer
|
je wordt beroemd in de laatste paar uur voor je Satellite of Love neerstort op aarde en iedereen omkomt ik wens dat Baccara in Elburg optreedt  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Baccara treedt op in Elburg, maar het valt vies tegen Sunita Staneslow treedt op in Amersfoort...da's mijn wens  |
|
nietmeer
|
Sunita Staneslow treedt op in Amersfoort, maar jij kan er niet bijzijn omdat die dag je been gebroken is
ik wens dat ik deze week niet ziek word |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je wordt deze week niet ziek, maar morgen begint de volgende week en je wordt morgen dus ziek Ik wens dat ik Jersan voorbij ga met de OT  |
|
nietmeer
|
dat lukt pas wanneer ik al 100.000 OT heb  ik wens dat Luna meer op het forum komt |
|
emmertje
Oudgediende
|
Die wens ga ik niet ontkrachten hoor  Ik wens dat dit topic door blijft gaan |
|
nietmeer
|
het blijft doorgaan tot we verder moeten in deel 2  ik wens dat Emmertje zich aan de spelregels houdt  |
|