ontkracht een wens |
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
je krijgt een pad met een schild
ik wens tomatensoep |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je krijgt tomatensoep over je hoofd  Ik wens een vers bakkie koffie waar ik van kan genieten zonder dat er iets is waardoor het niet zou kunnen  |
|
Zeekoe Erelid
Jij krijgt dit alles en verveelt je je daarbij zoo dat je spontaan de koffie over je eigen hoofd gooit
Ik wens een filmpje van het hierboven beschrevene... |
|
emmertje
Oudgediende
|
Het filmpje is aangetast door de koffie en dus niet meer af te spelen
Ik wens de tijd te kunnen terugdraaien tot elk gewenst moment |
|
Zeekoe Erelid
Dat kun je, maar je kunt niet meer naar voren in de tijd.
Ik wens een anonime identiteit. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Niemand kent je nog, en wil je ook niet leren kennen Ik wens een nieuwe wasmachine  |
|
Zeekoe Erelid
Je krijgt een nieuwe wasmachine, zo eentje van de Bart Smit
Ik wens ook nog vrienden... |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt vrienden die je financieel uitkleden en daarna weer verdwijnen uit je leven Ik wens een nieuwe wasmachine, die goed werkt, van het merk Miele, en gekocht in een betere speciaalzaak  |
|
Zeekoe Erelid
Je kocht hem op afbetaling, vergat te betalen en hij werd weer ingenomen
Ik wens een kiwiboom |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je bent ineens in Nieuw-Zeeland  Ik wens daarheen te gaan waar ik als koning kan leven |
|
Zeekoe Erelid
Je kunt als koning leven, alleen je bent ook je enige onderdaan
Ik wens dat ik mn theorieexamen haal... |
|
emmertje
Oudgediende
|
Die haal je ... na 30 pogingen  Ik wens al het goede  |
|
Franz24 Actief lid WMRindex: 68 OTindex: 101 S |
Je krijgt al het goede... behalve het goede, dat was ik vergeten  (hey emmertje en zeekoe jullie zitten echt non-stop wensen te ontkrachten he  ) ik... wens heel veel geld (morgen al)     |
|
emmertje
Oudgediende
|
Jij krijgt morgen heel veel Monopoly-geld  Ik wens morgen heel veel euro's op mijn bankrekening die ik geheel naar eigen wens mag spenderen  |
|
Je krijgt morgen heel veel euro's op je bankrekening die je geheel naar eigen wens mag spenderen... maar toevallig word je pinpas gejat en voordat je hem hebt kunnen blokkeren is alles er al weer afgehaald (ook het geld dat je al had)  Ik wens morgen al heel veel ECHT geld dat niet word gejat en dat ik geheel naar eigen wens uit kan geven  |
|
nietmeer
|
Je krijgt morgen heel veel geld, maar ja, morgen, dat is niet vandaag en als het morgen is is het weer vandaag dus het geld blijft altijd 1 dag van je vandaan  suf he?!  Ik wens een salarisverhoging van minimaal 15% |
|
Je krijgt morgen een salarisverhoging van minimaal 15%, maar ja, morgen, dat is niet vandaag en als het morgen is is het weer vandaag dus je salarisverhoging blijft altijd 1 dag van je vandaan  suf he?!  Ik wens vandaag al een stereo installatie  |
|
nietmeer
|
Fransz, je bent stom.  Je krijgt een stereo installatie, vandaag, maar helaas is de volume knop kapot dus je kan hem alleen heeeel zacht of KNEITER hard zetten. Ik wens een schouderklopje |
|
Je krijgt een schouderklopje, alleen dan van een 1 of andere demon waardoor meteen je hele schouder wegbrand  Ik wens vandaag al een stereo installatie die het goed doet en het ook altijd goed zal blijven doen  |
|
nietmeer
|
je krijgt een stereo die het goed doet en altijd goed blijft doen maar het is in kabouterformaat... en mijn jou dikke vingers kan je de knopjes niet bedienen...sterker nog, als je het probeert knijp je de stereo aan gort!!
Ik wens een liefdesverklaring |
|
Je krijgt een liefdesverklaring.. van een heel lelijk wijf... Ik wens geluk  |
|
nietmeer
|
lol franz, jammer dat het niet van een hele lelijke vent was, gezien het feit dat ik zelf al een "wijf" ben....
Je hebt geluk, geluk in het spel, en je wint een jaarvoorraad rozenmest!
Ik wens een massage van een lekker ding |
|
Tsja.. zeker van een man he  nah je krijgt massage van een lekker ding, maar hij heeft tuinhanden en de massage is helemaal niet lekker  Ik wens dat ik niet meer ziek ben  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je bent niet meer ziek, maar wel helemaal alleen zodat je nog niet kunt genieten  Ik wens een lekker kopje koffie die ik zometeen lekker kan opdrinken |
|
nietmeer
|
jij met je koffie  ehm, je krijgt koffie en hij is nog lekker maar je vergeet hem en wanneer je weer wil drinken is ie koud  ik wens iemand die vandaag nog reageert op deze post  |
|